• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸دفتر کنترل دارایی‌های خارجی …

  • کد خبر : 143616
  • 28 شهریور 1402 - 0:30
‌🔸دفتر کنترل دارایی‌های خارجی  …

    ‌🔸دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (اوفک) روز دوشنبه از ایجاد یک کانال در قطر برای تسهیل بیشتر در ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم ایران در راستای حمایت دیرینه دولت ایالات متحده از تجارت انساندوستانه خبر داد. اوفک در بیانیه خود گفت که این کانال مشابه با کانال‌های بشردوستانه ایجاد شده […]

 

‌🔸دفتر کنترل دارایی‌های خارجی  … 914855001695070832

 

‌🔸دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (اوفک) روز دوشنبه از ایجاد یک کانال در قطر برای تسهیل بیشتر در ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم ایران در راستای حمایت دیرینه دولت ایالات متحده از تجارت انساندوستانه خبر داد.
اوفک در بیانیه خود گفت که این کانال مشابه با کانال‌های بشردوستانه ایجاد شده در دولت‌های قبلی، «برای حمایت از دسترسی مردم ایران به غذا، کالاهای کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی تحت تدابیر دقیق سنجیده‌ای که از پولشویی، سوء‌استفاده و فرار از تحریم‌های ایالات متحده محافظت می‌کند، طراحی شده است.»
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در عین حال تاکید کرد که این کانال بشردوستانه «هیچیک از تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران را لغو نمی‌کند و دولت ایالات متحده همچنان به اعمال تحریم‌ها علیه فعالیت‌های بدخیم ایران، از جمله اشاعه تسلیحات و حمایت از تروریسم بین‌المللی، ادامه می‌دهد.»
@VahidHeadline

🔸جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، روز دوشنبه پس از آزادی پنج زندانی آزادشده از ایران، تماس تصویری کوتاهی با آنها برقرار کرد.
خانواده عماد شرقی ضمن اعلام این خبر افزودند این تماس از ساعت ١١ و ٢٣ دقیقه صبح به وقت شرق آمریکا تا ساعت ١١ و ٣١ دقیقه طول کشید و در آن جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، نیز حضور داشت.
@VahidHeadline
شهروندان دوتابعیتی آزادشده از ایران که بعد از ظهر دوشنبه وارد قطر شده بودند، دوحه را به مقصد واشینگتن ترک کردند.
@VahidHeadline

🔸وزارت خزانه‌داری ایالات متحده روز دوشنبه ۲۷ شهریور اعلام کرد که بر مبنای قانون لوینسون، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی و محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور اسبق در ایران، را به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.
یک مقام ارشد کاخ سفید به خبرنگاران گفت دلیل این تحریم که هم‌زمان با آزادی شهروندان آمریکایی اعلام می‌شود، نقش وزارت اطلاعات در آزار زندانیان، و نیز دروغ گفتن مکرر محمود احمدی‌نژاد درباره پرونده رابرت لوینسون است.
قانون رابرت لویسنون در زمینه مسئول شناختن گروگان‌گیران در دسامبر سال ۲۰۲۰ تبدیل به قانون شد.
@VahidHeadline

🔸آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، پس از آزادی پنج زندانی دوتابعیتی با انتشار بیانیه‌ای از شهروندان آمریکایی خواست به هیچ دلیلی به ایران سفر نکنند و اگر در ایران هستند، فورا خاک آن را ترک کنند.
او در ادامه از امیر قطر شیخ تمیم بن حامد آل ثانی و مقامات این کشور به دلیل نقش‌شان در آزادسازی این افراد و ایجاد «کانالی بشردوستانه در قطر برای خرید کالاهایی همچون غذا، دارو، تجهیزات پزشکی، و محصولات کشاورزی از سوی ایران» قدردانی کرد.
بلینکن همچنین از سوئیس، کره جنوبی، سلطنت عمان، و بریتانیا قدردانی کرده است.
@VahidHeadline
تقریبا عین همین حرف‌ها هم در بیانیه بایدن اومده:
@VahidHeadline

🔸انتشار تازه‌ترین گزارش وبسایت «اسپید تست» نشان می‌دهد سرعت اینترنت ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان در بازه یک سال اخیر به پایین‌ترین جایگاه خود سقوط کرده است.
@VahidOOnLine

📡 @VahidOnline

(امروز پیامی داشتم از شهروند ناشناسی که نوشته بود یکی از اقوامشون که تازه آزاد شده میگه مهدی یراحی زیر شکنجه سنگینه. متاسفانه درستی کلیات و جزئیات این طور خبرها برای من قابل بررسی نیستند.)

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=143616

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.