• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

‌🔸منابع خبری داخلی گزارش داده‌ …

  • کد خبر : 143437
  • 26 شهریور 1402 - 17:30
‌🔸منابع خبری داخلی گزارش داده‌ …

    ‌🔸منابع خبری داخلی گزارش داده‌اند که طی شش روز گذشته، دست کم «۸ کارگر» در چهار حادثه جداگانه شغلی «زخمی شده یا جان خود را از دست دادند.» @VahidHeadl 🔸دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل متحد با صدور بیانیه‌ای از جمهوری اسلامی به دلیل «ممانعت از بازرسی» و «راستی‌آزمایی» برنامه‌اتمی مورد مناقشه این کشور به […]

 

‌🔸منابع خبری داخلی گزارش داده‌ … 726605001694959213

 

‌🔸منابع خبری داخلی گزارش داده‌اند که طی شش روز گذشته، دست کم «۸ کارگر» در چهار حادثه جداگانه شغلی «زخمی شده یا جان خود را از دست دادند.»
@VahidHeadl

🔸دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل متحد با صدور بیانیه‌ای از جمهوری اسلامی به دلیل «ممانعت از بازرسی» و «راستی‌آزمایی» برنامه‌اتمی مورد مناقشه این کشور به شدت انتقاد کرد.
به گزارش آسوشیتد‌پرس، بیانیه دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل متحد در بحبوحه بالا‌گرفتن تنش‌های دیرینه، بین جمهوری اسلامی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر می‌شود.
@VahidHeadl

🔸روزنامه هم‌میهن با انتشار گزارشی از رشد بیماری افسردگی در ایران به ویژه در میان زنان و جوانان خبر داد و به نقل از متخصصان حوزه روان و داروخانه‌داران نوشت که از هر پنج نسخه ارجاع شده به داروخانه‌ها، یکی از آن‌ها مربوط به داروهای ضد افسردگی، ضد استرس و خواب‌آور است.
@VahidOOnL

🔸در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها در ایران، شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیانیه‌ای که در رسانه‌های دولتی ایران منتشر شد، مدعی شد: «تعداد بسیار اندکی از مدرسان با انگیزه‌های مختلف با بروز رفتارهای غیردانشگاهی در نهاد علم که امر آموزش و پژوهش را دچار اختلال می‌کند، سعی باطل در آسیب زدن به جریان رشد علمی کشور را دارند».
شورای عالی انقلاب فرهنگی بدون آن که مشخص کند که این استادان دانشگاه دقیقا چه «رفتارهای غیردانشگاهی» انجام داده‌اند، خواستار «مقابله» با بروز این رفتارها «بر اساس منافع ملی» شد.
@VahidHeadl

🔸طناز توسلی، خواهر ‎هانیه توسلی بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر ایران که توسط نهادهای امنیتی حکومت ایران بازداشت شده بود، با انتشار استوری اینستاگرامی، خبرداد که این بازیگر با «قرار کفالت» آزاد شده است.
@VahidHeadl

🔸روز اول از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، با قدرت‌نمایی ایران و آمریکا به پایان رسید. هر دو تیم سه نماینده خود را به فینال فرستادند تا یکشنبه شب برای کسب نشان طلا مبارزه کنند.
این مسابقات برای دومین سال پیاپی به میزبانی صربستان برگزار می‌شود. دو کشور محروم روسیه و بلاروس نیز بدون حق استفاده از پرچم، اجازه بازگشت به رقابت‌های جهانی را دریافت کرده‌اند.
تا این لحظه شرایط تیمی آمریکا بهتر است. زیرا آنها علاوه بر سه فینالیست، بر خلاف ایران کشتی‌گیر حذف شده ندارند.
@VahidHeadl

🔸بر اساس گزارش سازمان ملل که روز شنبه ۲۵ شهریور منتشر شد، شمار کشته‌های سیل ویرانگر در شهر ساحلی درنه در شمال شرق لیبی به بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.
@VahidHeadl

🔸مقامات بندری اوکراین اعلام کردند که دو کشتی باری پس از عبور از دریای سیاه با استفاده از یک مسیر جدید به این کشور رسیده‌اند.
آنها روز شنبه به بندر چورنومورسک رسیدند و قرار است ۲۰ هزار تن گندم را به مقصد بازارهای جهانی بارگیری کنند.
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=143437

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.