• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸مناطقی از تهران از جمله در م …

  • کد خبر : 143199
  • 25 شهریور 1402 - 16:30
‌🔸مناطقی از تهران از جمله در م …

    ‌🔸مناطقی از تهران از جمله در محدوده خیابان انقلاب، گیشا، سعادت‌آباد، یوسف‌آباد، جردن، شهرک اکباتان، تهرانسر، شهرک چیتگر، شهرک باقری، شهرک پردیس، نارمک و تهرانپارس و همچنین مناطقی از شهرهای کرج، مشهد و شیراز شامگاه جمعه باردیگر شاهد شعارهای شبانه جمعی از مردم معترض، به ویژه شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «زن، زندگی، […]

 

‌🔸مناطقی از تهران از جمله در م … 826109001694869202

 

‌🔸مناطقی از تهران از جمله در محدوده خیابان انقلاب، گیشا، سعادت‌آباد، یوسف‌آباد، جردن، شهرک اکباتان، تهرانسر، شهرک چیتگر، شهرک باقری، شهرک پردیس، نارمک و تهرانپارس و همچنین مناطقی از شهرهای کرج، مشهد و شیراز شامگاه جمعه باردیگر شاهد شعارهای شبانه جمعی از مردم معترض، به ویژه شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «زن، زندگی، آزادی» بود.
گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیز حاکی است که شهرهای آبدانان، کرمانشاه، مریوان، سنندج، بانه و پیرانشهر نیز جمعه شب شاهد شعارهای شبانه و اعتراضات پراکنده بودند.
@VahidHeadl

🔸دانشجویان چهار دانشگاه در تهران، علم و صنعت، امیرکبیر، بهشتی و خواجه نصیر،، در بیانیه‌های جداگانه‌ای به مناسبت «سالگرد مهسا امینی و آغاز اعتراضات زن، زندگی، آزادی» تأکید کردند که اعتراضات زن، زندگی، آزادی «انفجار خشمی عمومی» علیه جمهوری اسلامی است و «تنگ‌تر شدن زنجیر ستم، فقر و سرکوب» فقط دانشجویان و مردم ایران را در «نه گفتن» به این حکومت مصمم‌تر کرده است.
@VahidHeadl

🔸به گزارش هرانا، معاون امنیتی استاندار کردستان، اعلام کرد چند نفر به اتهام «عضویت در گروه‌های مخالف نظام» در این استان بازداشت شده‌اند.
این در حالی است که به گفته این مقام امنیتی، بازداشت‌شدگان در حال عکاسی یا فیلم گرفتن از اماکن عمومی از قبیل مغازه‌ها و اماکن تجاری و صنعتی بودند.
همزمان دادستان اردبیل، از بازداشت دو شهروند به دست اداره کل اطلاعات استان اردبیل به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» خبر داده است.
@VahidHeadl

🔸لیندا توماس گرینفیلد، سفیر و نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، روز جمعه ۲۵ شهریور در بیانیه‌ای در آستانه سالگرد جان‌باختن مهسا (ژینا) امینی تاکید کرد به‌رغم زندگی کوتاه مهسا، شجاعت او الهام بخش جنبش «در برابر وحشیگری بی‌سابقه» حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده است.
سفیر آمریکا با اشاره بیانیه روز گذشته کمیته حقیقت یاب سازمان ملل تاکید کرده است: « ایران هنوز تحقیقات معتبری درباره مرگ مهسا در حین بازداشت و همچنین سایر معترضان انجام نداده است.»
@VahidHeadl

🔸بازتاب «سالگرد مهسا» در رسانه‌های جهان:
@VahidHeadl, @VahidHeadl

🔸آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان در کنفرانس خبری مشترک روز جمعه خود با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با اشاره به «پیش‌روی‌های جمهوری اسلامی در برنامه‌ هسته‌ای» گفت که سه کشور فرانسه، انگلیس و آلمان به صراحت اعلام کرد‌ه‌اند که «تحریم‌های هسته‌ای باقیمانده» را لغو نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه آلمان تصریح کرد که این تصمیم از «پیامدهای مستقیم» و ادامه‌دار «نقض برجام» توسط جمهوری اسلامی است که از سال ۲۰۱۹ تاکنون ادامه دارد.
آنالنا بربوک همچنین افزود که با این‌ حال، راه‌های دیپلماتیک را باز نگه‌می‌داریم، زیرا هدف ما «اجتناب از گسترش سلاح‌های هسته‌ای» است.
@VahidHeadl

🔸 اولین دیدار جو بایدن با بنیامین نتانیاهو، پس از بازگشت نتانیاهو به قدرت:
به گزارش سی ان ان، چهارشنبه آینده، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، درباره طیفی از موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای از جمله تهدید ایران و چشم‌اندازی برای منطقه‌ای باثبات‌تر، مرفه‌تر و یکپارچه‌تر گفت‌وگو خواهند کرد.
@VahidHeadl

🔸وزیر امور خارجه آمریکا گفت که ایالات متحده با هدف دستیابی به توافقی «متحول کننده»، روی طرح «عادی‌سازی روابط دیپلماتیک بین عربستان سعودی و اسرائیل» کار می‌کند، اما این روند همچنان جزئیاتی از جمله گروه‌های فلسطینی را نیز شامل می‌شود.
آنتونی بلینکن ادامه داد: «ویژگی‌های هر توافقی، از نظر آنچه طرف‌های مختلف به دنبال آن هستند، چالش‌برانگیز است و بنابراین، در حالی‌ که من معتقدم توافق، بسیار ممکن است؛ اما به هیچ وجه قطعی نیست. اما ما معتقدیم که منافعی که از این توافق حاصل می‌شود ـ اگر بتوانیم به آن دست یابیم ـ قطعا ارزش تلاش آن را خواهد داشت.»
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=143199

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.