• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

منابع رادیو فردا از «حبس خانگی …

  • کد خبر : 143202
  • 25 شهریور 1402 - 16:30
منابع رادیو فردا از «حبس خانگی …

    منابع رادیو فردا از «حبس خانگی» خانواده مهسا ژینا امینی در سالروز جان‌باختن دخترشان در بازداشت گشت ارشاد خبر می‌دهند. به گفته این منابع، صبح روز شنبه، ۲۵ شهریور، مأموران امنیتی، امجد امینی را به محض خروج از خانه‌اش که به نوعی در «محاصره» است، بازداشت و به اداره اطلاعات سقز منتقل کرده‌اند. […]

 

منابع رادیو فردا از «حبس خانگی … 417304001694869203

 

منابع رادیو فردا از «حبس خانگی» خانواده مهسا ژینا امینی در سالروز جان‌باختن دخترشان در بازداشت گشت ارشاد خبر می‌دهند.
به گفته این منابع، صبح روز شنبه، ۲۵ شهریور، مأموران امنیتی، امجد امینی را به محض خروج از خانه‌اش که به نوعی در «محاصره» است، بازداشت و به اداره اطلاعات سقز منتقل کرده‌اند.
صبح شنبه در اداره اطلاعات به پدر مهسا امینی گفته‌ شده که «حق» رفتن سر مزار و خروج از منزل را «ندارند و نباید» در مراسم سالگرد که قبلا در بیانیه خود اعلام کرده بودند شرکت کنند.
منابع رادیو فردا خبر در «بازداشت» ماندن امجد امینی را رد کرده و گفته‌اند که او پس از بازجویی، به خانه بازگردانده شده است.

در همین زمینه خبرگزاری تسنیم به نقل از امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، نوشته است: «پدر مهسا امینی صبح امروز برای رفتن به سر قبر دخترش از خانه بیرون آمده بود که پس از هماهنگی در مسیر، نیروهای امنیتی او را به محل رسانده بودند و هیچ بازداشتی صورت نگرفته است.»

پیش از این گزارش‌های رسیده از سوی یک منبع نزدیک به خانواده امینی حاکی از آن بود که آقای امینی طی دو هفته اخیر، چهار بار به اداره اطلاعات سقز احضار و مورد بازجویی قرار گرفته بود.
@VahidHeadline

خبرگزاری «فارس» وابسته به نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی در پی بازتاب گسترده خبر اولیه «بازداشت» امجد امینی به سرعت وارد عمل شد و به «یک منبع آگاه» نوشت: «فرد مورد نظر رسانه‌هایِ ضدانقلاب بازداشت نشده و یک نهاد امنیتی صرفا او را خواسته و مسائلی را مطرح کرده و مسئله اساسا دستگیری نبوده و هم‌اکنون نیز این فرد مثل قبل آزاد است.»
خبر بازداشت و سپس «بازگرداندن» او به منزل در حالی منتشر شده بود که بر اساس تصاویر «هه‌نگاو» نیروهای نظامی و امنیتی از صبح امروز در اطراف منزل خانوادگی مهسا امینی در شهر سقز حضور پررنگی داشتند.
در همین رابطه بر اساس گزارش‌ها و تصاویری که منتشر شده، نیروهای امنیتی با وجود انسداد کامل راه اصلی منتهی به «آرامستان آیچی» محل دفن مهسا (ژینا) امینی، با باز کردن یکی از دریچه‌های سد «چراغ ویس» بر روی رودخانه سقز، در صدد مسدود کردن راه فرعی منتهی به این آرامستان هستند.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=143202

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.