• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا …

  • کد خبر : 143075
  • 24 شهریور 1402 - 19:00
رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا …

    رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا به مناسبت سالگرد جان باختن مهسا (ژینا) امینی در بازداشت گشت ارشاد جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای گفت: مهسا الهام‌بخش جنبش تاریخی «زن، زندگی، آزادی» بود که بر ایران و بر افرادی در سراسر جهان تأثیر گذاشت که خستگی‌ناپذیر از برابری جنسیتی و احترام به حقوق بشر خود دفاع می‌کنند. […]

 

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا … 236297001694791804

 

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا به مناسبت سالگرد جان باختن مهسا (ژینا) امینی در بازداشت گشت ارشاد جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای گفت: مهسا الهام‌بخش جنبش تاریخی «زن، زندگی، آزادی» بود که بر ایران و بر افرادی در سراسر جهان تأثیر گذاشت که خستگی‌ناپذیر از برابری جنسیتی و احترام به حقوق بشر خود دفاع می‌کنند.

جو بایدن در این بیانیه که روز جمعه ۲۴ شهریور- یک روز پیش از سالگرد جان باختن مهسا امینی- منتشر شد، گفت که من و جیل، به مناسبت سالگرد درگذشت مهسا (ژینا) امینی، به یاد او و همه شهروندان شجاع ایرانی که به خاطر مطالبه مسالمت‌آمیز دموکراسی و کرامت اولیه انسانی‌شان توسط رژیم ایران کشته، زخمی یا زندانی شده‌اند، به مردم جهان می‌پیوندیم.

او تصریح کرد: «همان‌طور که در سال گذشته شاهد بودیم، داستان مهسا با مرگ وحشیانه او تمام نشد. در مواجهه با ادامه ستم و خشونت، شهروندان ایران همچنان به این جنبش و مبارزه خود برای آینده‌ای آزاد و دموکراتیک متعهد هستند. ایرانیان به تنهایی سرنوشت کشورشان را تعیین خواهند کرد، اما ایالات متحده همچنان متعهد به ایستادن در کنار آنها است».

آقای بایدن تاکید کرد که «ایالات متحده از جمله به فراهم کردن ابزارهایی برای حمایت از توانایی ایرانیان برای دفاع از آینده خود ادامه خواهد داد» و «ما همچنان علیه همه اشکال خشونت مبتنی بر جنسیت علیه زنان و دختران در همه جا صحبت خواهیم کرد، از جمله زنان مدافع حقوق بشر که اغلب برای استفاده از صدای خود هدف قرار می‌گیرند».
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=143075

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.