• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

انتشار تصویر دو شطرنج‌باز ایرا …

  • کد خبر : 142798
  • 21 شهریور 1402 - 17:30
انتشار تصویر دو شطرنج‌باز ایرا …

  انتشار تصویر دو شطرنج‌باز ایرانی در مسابقات شطرنج زنان که در لهستان در حال برگزاری است، واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است. در این رقابت میترا حجازی‌پور با پرچم فرانسه و آتوسا پورکاشیان با پرچم آمریکا در مقابل هم قرار گرفته‌اند. بسیاری از کاربران با انتقاد از مهاجرت نخبه‌های ایرانی، این تصویر را […]

انتشار تصویر دو شطرنج‌باز ایرا … 326678001694527202
انتشار تصویر دو شطرنج‌باز ایرا … 533865001694527202
انتشار تصویر دو شطرنج‌باز ایرا … 665092001694527202

 

انتشار تصویر دو شطرنج‌باز ایرانی در مسابقات شطرنج زنان که در لهستان در حال برگزاری است، واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است. در این رقابت میترا حجازی‌پور با پرچم فرانسه و آتوسا پورکاشیان با پرچم آمریکا در مقابل هم قرار گرفته‌اند.

بسیاری از کاربران با انتقاد از مهاجرت نخبه‌های ایرانی، این تصویر را نمایی از حال روز ایران دانسته‌اند که سرمایه‌های خود را به آسانی از دست می‌دهند.

یکی از کاربران نوشته:«این تصویر برای ما غم است و خشم. دو عزیز وطن ما ایران، زیر پرچم دو کشور دیگر، آنهم به جبر روزگاری که شما برایشان ایجاد کردید و تن به تصمیم سخت مهاجرت گرفتند.»

کاربر دیگری نوشته:«اجمهوری اسلامی جوانان ما را قهرمان دیگران کرد.»
@VahidOOnLine

میترا حجازی‌پور اردیبهشت ۹۷ با انتشار تصویری با پوشش اختیاری در اینستاگرام نوشته بود: «بهترین لحظات زمانی است که باد گیسوانت را به پرواز در می‌آورد. چه دردناک است که گیسوان رقصان را به زندان پارچه‌ای بازگردانی. مرگ روح زمانی است که آزادی را چشیده و دوباره به اسارت بازگردد. پیش‌پاافتاده‌ترین حقوق انسان‌هاست که چنین با آب‌وتاب وصف می‌کنم».
آتوسا پورکاشیان هم از آذر ماه ۱۴۰۱، بعد از حدود یک سال دوری از مسابقات شطرنج، به تیم ملی آمریکا پیوست.
@VahidHeadline

#سارا_خادم‌الشریعه، استاد بین‌المللی شطرنج‌ که پس از مخالفت با استفاده از پوشش #حجاب_اجباری در مسابقات تابستان امسال در قزاقستان، به اسپانیا مهاجرت کرد و تبعه این کشور شد، در استوری اینستاگرامی نوشته است: «از اسپانیا بازی رده‌بندی تیمی جهان بین فرانسه و آمریکا را رو نگاه می‌کنم.
@VahidHeadline

📡 @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=142798

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.