• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

موج اخراج و تعلیق اساتید منتقد …

  • کد خبر : 142365
  • 15 شهریور 1402 - 17:30
موج اخراج و تعلیق اساتید منتقد …

    موج اخراج و تعلیق اساتید منتقد در دانشگاه‌های ایران به‌رغم اعتراضات گسترده همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین این موارد، سارا ملکان و مهام میقانی استادان دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران از تدریس منع شدند. مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم نیز به خیل اعتراضات علیه اخراج اساتید دانشگاه پیوست. کانال تلگرامی […]

 

موج اخراج و تعلیق اساتید منتقد … 719746001694008805

 

موج اخراج و تعلیق اساتید منتقد در دانشگاه‌های ایران به‌رغم اعتراضات گسترده همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین این موارد، سارا ملکان و مهام میقانی استادان دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران از تدریس منع شدند. مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم نیز به خیل اعتراضات علیه اخراج اساتید دانشگاه پیوست.

کانال تلگرامی دانشجویان متحد روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور از اخراج مهام میقانی، استاد دانشکده هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران خبر داد و نوشت که این اخراج بدون هیچ ابلاغی و تنها به صورت تلفنی به اطلاع او رسیده است.

آقای میقانی، داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس، از جمله اساتیدی بود که سال گذشته در بحبوحه جنبش «زن، زندگی، آزادی» در اعتراض به بازداشت دانشجویان کلاس‌های درس خود را متوقف کرد و در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «زندگی من جز نوشتن و تدریس تقریبا محتوای دیگری ندارد، اما تا زمانی که دانشجویان معترض در زندان هستند، تا زمانی که نمی‌توانند پشت میز کلاس‌ها بنشینند، من خودم را موظف می‌دانم به عنوان معلم کوچک آنها به تدریس ادامه ندهم.»

روز سه‌شنبه همچنین کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان کشور اعلام کرد که سارا ملکان، استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه امیرکبیر، از تدریس در این دانشگاه منع شده است.

این گزارش می‌گوید که خانم ملکان پس از پایان مرخصی دوران زایمان برای دریافت برنامه درسی به دانشگاه بازگشته، اما با نامه‌ قطع همکاری مواجه شده است. شوراهای صنفی دانشجویان کشور در ادامه گزارش خود می‌افزاید که این استاد منتقد فضای مدیریتی و امنیتی‌سازی دانشگاه امیرکبیر بود.
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=142365

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.