• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸سایت «هه‌نگاو» گزارش داد که …

  • کد خبر : 142000
  • 09 شهریور 1402 - 23:30
‌🔸سایت «هه‌نگاو» گزارش داد که  …

    ‌🔸سایت «هه‌نگاو» گزارش داد که دست‌‌کم ۲۸ معترض در شهرستان آبدانان با وجود مختومه شدن پرونده آن‌ها، بار دیگر احضار شده‌اند. به گزارش این سایت، دادگاه انقلاب ایلام این افراد را احضار کرده و یک برگ از حکم قضایی مربوط به اعتراضات «زن زندگی آزادی» مربوط به سال گذشته را نیز همراه احضاریه […]

 

‌🔸سایت «هه‌نگاو» گزارش داد که  … 613437001693512003

 

‌🔸سایت «هه‌نگاو» گزارش داد که دست‌‌کم ۲۸ معترض در شهرستان آبدانان با وجود مختومه شدن پرونده آن‌ها، بار دیگر احضار شده‌اند.
به گزارش این سایت، دادگاه انقلاب ایلام این افراد را احضار کرده و یک برگ از حکم قضایی مربوط به اعتراضات «زن زندگی آزادی» مربوط به سال گذشته را نیز همراه احضاریه پیوست کرده است.
بر اساس این گزارش، جز یکی از احضارشدگان به نام احمد علیزاده، پرونده سایر بازداشت‌شدگان در سال گذشته با بخشنامه موسوم به «عفو» مختومه اعلام شده بود.
شعبه اول دادگاه انقلاب ایلام پیشتر آقای علیزاده را بابت اتهامات «تشکیل دسته و گروه بیش از دو نفر به‌قصد برهم زدن امنیت ملی» به شش سال و یک روز و «تبلیغ علیه نظام» به هفت ماه و ۱۶ روز حبس تعزیری محکوم کرده بود.
@VahidHeadli

🔸زرتشت احمدی راغب در حالی که ۲۵ روز از دور جدید اعتصاب غذای او در زندان اوین می‌گذرد، در سه ماه گذشته با دستور مقامات زندان از حق تماس با نزدیکان و ملاقات با خانواده نیز محروم بوده است.
@VahidHeadli

🔸صداوسیمای جمهوری اسلامی گزارش داد که وزارت دفاع ایران «بزرگترین عملیات خرابکاری در صنایع موشکی، هوایی و فضایی» در ایران را کشف و خنثی کرده است.
خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران نیز به نقل از یک مقام سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع مدعی شد «طی ماه‌های گذشته شبکه‌ای کاملا حرفه‌ای قصد داشت با همکاری برخی عوامل نفوذی قطعات معیوب و تجهیز شده را برای بکارگیری در تولید موشک‌های پیشرفته در صنایع موشکی وزارت دفاع به چرخه تولید وارد کند».
این مقام که نامش فاش نشده افزود که «هدایت مستقیم» این شبکه برعهده «سازمان موساد» بوده است.
بر اساس این گزارش‌ها، این شبکه ادعایی قصد داشت «با فروش قطعه تجهیز شده، موشک‌های تولید شده را به ابزاری انفجاری برای ضربه زدن به خطوط صنعتی و کارکنان شاغل در این حوزه تبدیل کند.»
@VahidHeadli

🔸شبکه بلومبرگ گزارش داد که مقاماتی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کاهش سرعت ذخیره اورانیوم غنی‌شده در ایران را تأیید می‌کنند.
به نوشته این خبرگزاری، محدود شدن انباشت اورانیوم غنی‌شده ایران، نتیجه توافق اخیر غیرمستقیم میان دولت‌های آمریکا و ایران است.
@VahidHeadli

🔸وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی از راه‌اندازی «شبکه ملی اطلاعات» یا همان اینترنت ملی تا پایان سال ۱۴۰۴ خبر داد.
عیسی زارع‌پور گفت که اجرای این طرح به ۱۰ سال زمان نیاز دارد اما ما می‌خواهیم تا پایان سال ۱۴۰۴ یعنی سال پایانی فعالیت دولت سیزدهم، آنرا به انجام برسانیم.
او با بیان اینکه «مردم فکر می‌کنند پس از اجرای این طرح، اینترنت قطع می‌شود»، مدعی شد که برخلاف این باور، بعد از «ملی شدن اینترنت»[=ملی شدن شبکه جهانی!]، در گستره جمهوری اسلامی خدمات اینترنتی پرسرعت عرضه می‌شود. [لابد همونقدر که الان «وصل» می‌دونند، اون موقع هم هزاران بار بدتر وصل خواهد بود!]
@VahidHeadli

🔸وزیر خارجه ایران حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه بین‌المللی شهر حلب در سوریه را محکوم کرد و گفت که به این اقدامات پاسخ داده خواهد شد.
اظهارات حسین امیرعبداللهیان در نشستی خبری در دمشق و در آغاز سفر دو روزه او به سوریه بیان شده است.
@VahidHeadli

🔸در پی وقوع آتش‌سوزی در بامداد روز پنج‌شنبه، ۹ شهریور، در ساختمانی پنج طبقه در مرکز ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی دست‌کم ۷۳ تن کشته و ۵۰ تن دیگر زخمی شدند.
@VahidHeadli

🔸در تازه‌ترین درگیری‌های خشونت‌بار میان اسرائیل و فلسطینیان در شامگاه چهارشنبه و بامداد پنج‌شنبه در اورشلیم و کرانه باختری رود اردن، سه فلسطینی از جمله یک نوجوان ۱۴ ساله کشته، چهار غیرنظامی و چهار سرباز اسرائیلی زخمی شده و جاده منتهی به مقبره یوسف پیامبر در کرانه باختری هدف بمب دست‌ساز قرار گرفت.
به گزارش رسانه‌های اسرائیل، یک نوجوان فلسطینی از ساکنان شهرک «بیت حنینه» در حومه بیت‌المقدس چهارشنبه‌شب «با چاقو به اسرائیلی‌های منتظر در یک ایستگاه تراموا در مرکز شهر اورشلیم حمله کرد»، مردی که همراه با همسرش هدف حمله چاقو قرار گرفته بود، با مهاجم گلاویز شد و یک نیروی پلیس مهاجم را از پای درآورد.
@VahidHeadli

🔸شش منبع مطلع اسرائیلی و آمریکایی به وبسایت اکسیوس گفته‌اند، تشکیلات خودگردان فلسطینی فهرستی از خواسته‌های خود را در خصوص توافق احتمالی عربستان و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط به ریاض داده است.
طبق این گزارش، تشکیلات خودگردان فلسطینی خواستار افزایش قلمروی کنترل خود بر بخش‌های معینی از کرانه باختری وهمچنین بازگشایی کنسولگری آمریکا در بیت‌المقدس (اورشلیم) شده است.
اکسیوس می‌گوید، تشکیلات خودگردان اوایل سال جاری فهرستی از خواسته‌های خود را در اختیار عربستان سعودی قرار داد و این می‌تواند نشانه چرخش در رویکرد رهبری این تشکیلات در قبال عادی‌سازی روابط اسرائیل و عربستان باشد.
@VahidHeadli

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=142000

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.