• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

‌🔸امیر رئیسیان، وکیل محمد قباد …

  • کد خبر : 139351
  • 04 مرداد 1402 - 19:30
‌🔸امیر رئیسیان، وکیل محمد قباد …

    ‌🔸امیر رئیسیان، وکیل محمد قبادلو، خبر داد: «حکم قصاص در شعبه اول دیوان‌ عالی‌ کشور نقض شد و پرونده برای رسیدگی به ایرادات مربوط به سلامت روانی موکل و صدور حکم به شعبه هم‌عرض ارجاع خواهد شد.» همزمان صبح چهارشنبه فرشته تابانیان، وکیل عباس دریس، در توئیتی نوشت: «اعاده دادرسی موکلم عباس دریس […]

 

‌🔸امیر رئیسیان، وکیل محمد قباد … 631574001690387202

 

‌🔸امیر رئیسیان، وکیل محمد قبادلو، خبر داد: «حکم قصاص در شعبه اول دیوان‌ عالی‌ کشور نقض شد و پرونده برای رسیدگی به ایرادات مربوط به سلامت روانی موکل و صدور حکم به شعبه هم‌عرض ارجاع خواهد شد.»
همزمان صبح چهارشنبه فرشته تابانیان، وکیل عباس دریس، در توئیتی نوشت: «اعاده دادرسی موکلم عباس دریس در شعبه نهم دیوان عالی کشور ثبت شد. دستور توقف اجرای حکم به شعبه اول اجرای احکام ماهشهر ارسال شد.»
محمد قبادلو متولد ۱۳۷۹ از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری است که به‌ اتهام «محاربه» و «افساد فی‌الارض» با ادعای قتل یک مأمور انتظامی و مجروح‌ کردن پنج مأمور دیگر از طریق زیر گرفتن آن‌ها با خودروی سواری به اعدام محکوم شده بود.
عباس دریس هم در اعتراضات آبان ۱۳۹۸ به همراه برادرش محسن دریس در ماهشهر بازداشت و به «محاربه، اخلال در نظم و مشارکت در قتل رضا صیادی، یکی از نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی موسوم به نوپو» متهم شد.
@VahidHead

🔸سازمان عفو بین‌الملل با ابراز نگرانی از تشدید «روش‌های ظالمانه پلیسی و سرکوب» از سوی نهادهای انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی، از جامعه بین‌المللی خواست در کنار زنان و دختران ایرانی که «در زیر ظلم و ستم فزاینده هستند»، بایستد.
بیانیه این سازمان حقوق بشری افزوده است که بازگشت نیروهای گشت ارشاد به خیابان‌ها «تلاش مذبوحانه» مقامات جمهوری اسلامی برای تثبیت دوباره سلطه و قدرت خود بر زنانی است که علیه «دهه‌ها ستم و نابرابری» در اعتراضات «زن، زندگی، آزادی» مشارکت کردند.
@VahidHead

🔸یک مقام سازمان حج و زیارت ایران از مصدومیت ۷۰ زائر ایرانی در آتش‌سوزی هتل قصرالشفاعه نجف خبر داد و گفت حال چهار نفر از آنها وخیم است.
@VahidHead

🔸بر اساس اطلاعیه مشترکی که از سوی اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه این استان منتشر شده، تعدادی از شهروندان بهایی در شهرستان رشت بازداشت شدند، اما تعداد دقیق آنان اعلام نشده است.
این دو نهاد اطلاعاتی جمهوری اسلامی بازداشت‌شدگان را به «تبلیغ تهاجمی و جمع‌آوری هدفمند اطلاعات» متهم کرده و مدعی شده‌اند که این شهروندان «در محیط‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی» نفوذ داشته‌اند.
حکومت ایران همواره از ادبیاتی نفرت‌پراکن در مورد بهاییان در ایران استفاده می‌کند.
مژگان صمیمی و شیوا کاشانی‌نژاد‌، شهروندان بهایی ساکن رشت، نیز ظهر روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه توسط مأموران وزارت اطلاعات بازداشت شدند و خبر بازداشت آن‌ها روز دوشنبه دوم مرداد منتشر شد.
@VahidHead

🔸حذف موفق‌ترین رشته‌ توپی در تاریخ ورزش زنان ایران از کاروان اعزامی به چین
هندبال زنان ایران با وجود صعود تاریخی در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مسابقات قهرمانی جهان، از کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی حذف شده است.
هندبال زنان با درخشش مستمر در تمام رده‌های سنی، در فهرست تیم‌های حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو گنجانده شده بود، با این حال ستاد عالی بازی‌های آسیایی در ویرایش نهایی، این تیم را کنار گذاشته است.
@VahidHead

🔸جمعی از نمایندگان مجلس شورای با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر استیضاح بر وزیر کشور، دولت ابراهیم رئیسی را متهم کردند که با صدور بخش‌نامه‌ها آشکارا برای تغییر ترکیب مجلس تلاش می‌کند.
این بیانیه که در رسانه‌های متعدد داخلی از جمله روزنامه اعتماد بازتاب یافته است، عملکرد احمد وحیدی در مقام وزیر کشور ایران را «ضعیف» توصیف می‌کند و می‌گوید که «بخش قابل توجهی از مشکلات مردم و ضعف‌های دولت ناشی از عملکرد ضعیف» مجموعه زیر نظر اوست.
@VahidHead

🔸دادگستری امریکا اعلام کرد یک ایرانی-آمریکایی ۷۲ ساله به نام بهروز مختاری، ساکن ویرجینیا، به جرم نقض تحریم‌های واشینگتن علیه تهران به ۴۱ ماه زندان محکوم شده است.
بهروز مختاری همچنین به سه سال آزادی مشروط و توقیف بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار دلار از عواید فعالیت‌های مجرمانه و خانه یک و نیم میلیون دلاری‌اش محکوم شد.
در کیفرخواست وزارت دادگستری آمریکا اعلام شده که بهروز مختاری به تجارت محموله‌های غیرقانونی محصولات پتروشیمی جمهوری اسلامی از طریق شرکت اصلی خود در پاناما اعتراف کرده است.
@VahidHead

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=139351

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.