• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌‌🔸نظام بهداشت و درمان اسرائیل …

  • کد خبر : 139254
  • 03 مرداد 1402 - 22:30
‌‌🔸نظام بهداشت و درمان اسرائیل …

    ‌‌🔸نظام بهداشت و درمان اسرائیل از بامداد سه‌شنبه سوم مرداد اعتصابات سراسری را در اعتراض به تصویب قانون «لغو برهان معقولیت» که بخش نخست از سلسله تغییرات دستگاه قضایی مورد نظر دولت بنیامین نتانیاهو بود، آغاز کرد. پزشکان و نیروهای درمانی اسرائیل که پیش‌تر نسبت به تصویب لایحه تغییرات قضایی هشدار داده بودند، […]

 

‌‌🔸نظام بهداشت و درمان اسرائیل … 575420001690311603

 

‌‌🔸نظام بهداشت و درمان اسرائیل از بامداد سه‌شنبه سوم مرداد اعتصابات سراسری را در اعتراض به تصویب قانون «لغو برهان معقولیت» که بخش نخست از سلسله تغییرات دستگاه قضایی مورد نظر دولت بنیامین نتانیاهو بود، آغاز کرد.
پزشکان و نیروهای درمانی اسرائیل که پیش‌تر نسبت به تصویب لایحه تغییرات قضایی هشدار داده بودند، اعلام کردند مرحله نخست اعتصاب سراسری آن‌ها ۲۴ ساعت خواهد بود و در ادامه ممکن است اعتصابات طولانی‌تری به راه بیندازند.
@VahidHead

🔸باشگاه فوتبال سعودی الهلال که نتوانست لیونل مسی را جذب کند، روز دوشنبه دوم مرداد برای خرید کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن، ۳۰۰ میلیون یورو (معادل ۳۳۲ میلیون دلار) پیشنهاد داد که در تاریخ معامله بازیکنان فوتبال رکورد جدیدی است.
@VahidHead

🔸در پی بازداشت یک پلیس فرانسوی به اتهام «اعمال آزار و خشونت علیه یکی از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر» در بندر مارسی، جنجال‌های تازه‌ای در فرانسه آغاز شده است.
پیش از آن‌که پرونده‌ این پلیس در روند قضایی مورد بررسی قرار گیرد، او طبق قانون بازداشت شد، اما اکنون رؤسای پلیس، درخواست آزادی‌ این عضو نیروهای خود را مطرح کرده‌اند.
این امر واکنش سیاستمداران جبهه چپ را در پی داشته و آن‌ها می‌گویند که دموکراسی در فرانسه در معرض خطر قرار گرفته‌است.
@VahidHead

🔸پس از آنکه دو پهپاد اوکراینی، اوایل روز دوشنبه ۲ مرداد، به ساختمان‌هایی در مسکو آسیب زد، کاخ سفید اعلام کرد، از حملات اوکراین به داخل خاک روسیه حمایت نمی‌کند.
@VahidHead

🔸به گفته ارتش اسرائیل، سه فلسطینی «مسلح» با یک خودرو در شهر «شخم» (نابلس) در نزدیکی سربازان یگان مهندسی جنگی رسیده و یکی از آن‌ها با بیرون آمدن از خودرو شروع به «تیراندازی» به سوی سربازان کرد و نظامیان اسرائیلی مرد مهاجم و دو مرد دیگر درون خودرو را کشتند.
@VahidHead

🔸وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه خبر داد که روسیه و چین با هدف گسترش همکاری‌های نظامی و مقابله با «برتری آمریکا»، رزمایش دریایی مشترکی را در دریای ژاپن به پایان رساندند.
@VahidHead

🔸سیفلیس یکی از قدیمی‌ترین انواع شناخته‌شده عفونت‌هایی است از طریق آمیزش جنسی منتقل می‌شود. این بیماری که زمانی رو به افول بود، اکنون با سرعتی نگران‌کننده‌ در حال رشد است.
@VahidHead

📡 @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=139254

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.