• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌ ‌🔸کره شمالی یک موشک بالیستیک …

  • کد خبر : 138347
  • 21 تیر 1402 - 17:30
‌ ‌🔸کره شمالی یک موشک بالیستیک …

    ‌ ‌🔸کره شمالی یک موشک بالیستیک به سمت دریای بین شبه جزیره‌کره و ژاپن شلیک کرد که به مدت ۷۴ دقیقه در هوا بود. این طولانی‌ترین زمان پرواز در آزمایش‌های موشک کره شمالی است. این موشک قاره‌پیما هزار کیلومتر برد دارد و تا ارتفاع ۶ هزار کیلومتری اوج گرفت. @VahidHeadline 🔸روسیه روز سه‌شنبه […]

 

‌ ‌🔸کره شمالی یک موشک بالیستیک … 978846001689170417

 

‌ ‌🔸کره شمالی یک موشک بالیستیک به سمت دریای بین شبه جزیره‌کره و ژاپن شلیک کرد که به مدت ۷۴ دقیقه در هوا بود. این طولانی‌ترین زمان پرواز در آزمایش‌های موشک کره شمالی است.
این موشک قاره‌پیما هزار کیلومتر برد دارد و تا ارتفاع ۶ هزار کیلومتری اوج گرفت.
@VahidHeadline

🔸روسیه روز سه‌شنبه ۲۰ تیر به عنوان عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد با وتوی تمدید ۹ ماهه عملیات کمک‌رسانی از ترکیه به مناطق تحت تصرف شورشیان در شمال غرب سوریه، عملا زمینه پایان این عملیات را فراهم کرد.
سفیر روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد سپس پیشنهاد مسکو برای تمدید شش ماهه این عملیات را که از سال ۲۰۱۴ به این سو اجرا می‌شود، مطرح کرد، اما نتوانست آن را به تصویب برساند. مجوز شورای امنیت برای ارسال این کمک‌های انسان‌دوستانه روز دوشنبه پایان یافت.
@VahidHeadline

🔸یونسکو، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد، اعلام کرد که آمریکا پس از انجام آخرین مراحل، بار دیگر عضو این سازمان مستقر در پاریس شد.
@VahidHeadline

🔸در حالی که نشست ناتو در لیتوانی جریان دارد و رهبران این ائتلاف نظامی بامداد چهارشنبه برای دیدار با رئیس‌جمهور اوکراین آماده می‌شدند، حملات پهپادی شبانه روسیه به پایتخت اوکراین برای دومین شب پیاپی ادامه یافت.
اوکراین روز چهارشنبه خبر داد که در شبی که گذشت، ۱۱ پهپاد را که روسیه به سمت کی‌یف پرتاب کرده بود، سرنگون کرده است.
@VahidHeadline
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: رویارویی مسلحانه در اوکراین تا زمانی که غرب از برنامه‌ها و طرح تسلط و شکست مسکو دست برندارد، ادامه خواهد داشت.
@VahidHeadline

🔸ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس، نگرانی‌های خود را در مورد آسیب‌های احتمالی ناشی از ویدئوهای دیپ‌فیک (جعل بسیار دقیق) چهره‌های عمومی و شخصیت‌ها که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده ابراز کرد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

“کوندرا در آخرین رمانش از زبان یکی از شخصیت‌هایش می‌نویسد: «ما از مدت‌ها پیش فهمیده‌ایم که دیگر ممکن نیست این جهان را واژگون کرد، نه حتی شکل آن را تغییر داد یا بدبختی پیشرونده‌ی آن را متوقف ساخت. یک راه مقاومت بیشتر نمانده است: جدی نگرفتن جهان.»”
یادداشت رضا شکراللهی درباره #میلان_کوندرا: @khabgard

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=138347

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.