• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

⚠️ هشدار تصاویر دلخراش ⚠️ این …

  • کد خبر : 136450
  • 25 خرداد 1402 - 1:30
⚠️ هشدار تصاویر دلخراش ⚠️

این …

    ⚠️ هشدار تصاویر دلخراش ⚠️ این فیلم همان شبی است که ‎#علی_مولایی در ‎#ایذه همراه با همسرش داخل ماشین‌شان نشسته‌ بودند و ناگهان ماموران امنیتی به آنها تیراندازی کردند و علی کشته شد. یک منبع آگاه نزدیک به خانواده به من گفت: علی همراه با همسرش در خودرویشان در حال عبور از خیابان […]

 

 

⚠️ هشدار تصاویر دلخراش ⚠️

این فیلم همان شبی است که ‎#علی_مولایی در ‎#ایذه همراه با همسرش داخل ماشین‌شان نشسته‌ بودند و ناگهان ماموران امنیتی به آنها تیراندازی کردند و علی کشته شد.

یک منبع آگاه نزدیک به خانواده به من گفت: علی همراه با همسرش در خودرویشان در حال عبور از خیابان هلال‌احمر ایذه بودند. این منطقه در نزدیکی همان مکانی است که به خودروی خانواده پیرفلک و کیان در همان شب تیراندازی کردند. پنج مامور سرکوبگر دو تیر به جلوی ماشین علی شلیک کرده بودند که سه تیر به علی برخورد کرد. همسر علی داخل ماشین شاهد شلیک گلوله از سوی ماموران جمهوری‌اسلامی به سمت ماشین‌شان بود. یکی از مامورها همسر علی را از داخل ماشین بیرون ‌آورد، دستکش دست ‌کرد و دستش را روی دهان همسر علی گذاشت تا بیهوش شود. ماموران علی را هم از داخل ماشین بیرون ‌آوردند و یکی از مامورها گفت: «این دوتا هم تموم شدن، برید بندازیشون تو کلانتری».‎

#حسین_سعیدی که او هم چندی بعد در روستای پرسوراخ از سوی ماموران کشته شد و جسدش را هیچ گاه تحویل ندادند، همراه با چند نفر از دوستانش از راه می‌رسند و هنگام انتقال علی و همسرش به تویوتای ماموران امنیتی آنها را نجات می‌دهند و به بیمارستان ایذه منتقل می‌کنند.

علی همانجا به دلیل وخامت حالش به بیمارستان گلستان اهواز اعزام می‌شود. دو تیر به سر و یکی به گردن اصابت‌ کرده بود، تیر داخل گردن امانش را بریده بود. علی در داخل آمبولانس نفس داشت و سعی می‌کرد تا دستگاه تنفس مصنوعی را از روی صورتش بردارد. بعد از اینکه به بیمارستان گلستان اهواز رسید اجازه حضور خانواده‌اش را بالای سرش ندادند. در بیمارستان گلستان اهواز به جای پزشک و پرستار، لباس شخصی‌ها‌ بودند.

فردای آن روز به خانواده علی اطلاع می‌دهند که پسرشان مرگ مغزی شده. ماموران چندین ساعت اجازه ندادند تا خانواده علی پیکر پسرشان را ببیند و آنها را از این اتاق به آن اتاق می‌کشاندند تا اینکه ناگهان خبر دادند که علی در پزشکی قانونی است.

hediekimiaee
🔺https://t.me/mamlekate/79549

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=136450

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.