• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸معاون سخنگوی وزارت خارجه آمر …

  • کد خبر : 136058
  • 18 خرداد 1402 - 17:30
‌🔸معاون سخنگوی وزارت خارجه آمر …

    ‌🔸معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از رویکرد ایران در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی انتقاد کرد. ودانت پاتل گفت: «آخرین گزارش رافائل گروسی، مدیرکل آژانس، به وضوح نشان داد که ایران به گسترش فعالیت‌های هسته‌ای خود به نحوه‌ای ادامه می‌دهد که هیچ توجیه معتبر غیرنظامی ندارد.» او همچنین حاضر نشد به پرسشی […]

 

‌🔸معاون سخنگوی وزارت خارجه آمر … 909126001686232802

 

‌🔸معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از رویکرد ایران در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی انتقاد کرد.
ودانت پاتل گفت: «آخرین گزارش رافائل گروسی، مدیرکل آژانس، به وضوح نشان داد که ایران به گسترش فعالیت‌های هسته‌ای خود به نحوه‌ای ادامه می‌دهد که هیچ توجیه معتبر غیرنظامی ندارد.»
او همچنین حاضر نشد به پرسشی در خصوص گزارش روز چهارشنبه روزنامه «هاآرتص» چاپ اسرائیل درباره توافق احتمالی تهران و واشینگتن پاسخ بدهد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «قطعا به شایعات و مکالمات دیپلماتیک افشا شده که می‌توانند اشتباه و گمراه‌کننده باشند، پاسخ نمی‌دهم.»
ودانت پاتل در ادامه تاکید کرد که دولت آمریکا متعهد است هرگز اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را به ایران ندهد و دیپلماسی بهترین مسیر قابل تایید و پایدار برای دستیابی به این هدف است.
@VahidHeadline

🔸ارعاب در ساحل؛ رادان می‌گوید بی‌حجابها را در سواحل رصد و با آنها مقابله می‌کنیم
همزمان با آغاز تابستان و اوج‌گیری سفرها در ایران به ویژه افزایش مسافرتها به استانهای ساحلی شمال و جنوب کشور، فرمانده نیروی انتظامی از رصد حضوری و الکترونیکی سواحل کشور برای مقابله با «هنجارشکنان» خبر داد.
@VahidHeadline

🔸روزنامه اعتماد روز پنج‌شنبه در گزارشی خبر داد که تنها در پنج روز منتهی به ۱۳ خردادماه جاری، چهار زن و دختر در ایران قربانی «کودک‌همسری و مسائل خانوادگی» شده‌اند.
همچنین، بر اساس تحقیقات این روزنامه، از ابتدای سال جاری «ده زن و دختر» به همین دلایل «جان‌شان را از دست داده‌اند».
زنان و دختران قربانی، به نوشته اعتماد، «اکثرا اهل روستاهای کردستان و آذربایجان غربی بودند».
@VahidHeadline

🔸داود رضوی عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به ۵ سال حبس و دو سال محرومیت از فعالیت در فضای مجازی و منع فعالیت در گروههای سیاسی و احزاب محکوم شد.
شعبه ۱۵ دادگاه نقلاب به ریاست ابوالقاسم صلواتی این حکم را صادر کرده است.
@VahidHeadline

🔸محمد مقیمی، وکیل دادگستری در توییتی نوشت: «امروز ۱۷ خرداد، موکلم آتنا فرقدانی نقاش، کاریکاتوریست و زندانی سیاسی سابق به دادسرای اوین احضار و بازداشت شد.» از علت بازداشت این هنرمند خبری منتشر نشده است.
@VahidHeadline

🔸حسین رونقی زندانی سیاسی سابق در توییتی نوشت که طی مراجعه‌های اخیر به دادسرا متوجه شده که وزارت اطلاعات از دادستانی و مراجع دیگر، درخواست صدور حکم نفی بلد، مسدود‌سازی حساب‌های بانکی و محرومیت از حقوق شهروندی را برای او کرده‌است.
@VahidOOnLine

🔸به‌دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره تعطیلی برخی اماکن تاریخی به دلیل «بی‌حجابی» بازدیدکنندگان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ایران خواست مدیران این اماکن بیش از حد سخت‌گیری نکنند.
به گزارش رسانه‌ها در ایران، عزت‌الله ضرغامی گفته مدیران اماکن تاریخی نباید «از خوف و نگرانی» درباره برخوردهای قضایی، «سختگیری های بلاوجه» درباره حجاب کنند، یا «مرکزشان را تعطیل کنند یا خدمات‌شان را کاهش دهند.»
او با اشاره به این که ورودی این اماکن «کنترل می‌شوند» و «تذکرات لازم» داده می‌شود، گفته که اگر با قضاوت دستگاه قضایی «موافق نباشیم»، به ماموران قضایی منعکس می‌شود.
@VahidHeadline

🔸صبح امروز ساعت ۹:۴۵ دقیقه به وقت محلی فردی با چاقو به پارکی در شهر انسی در جنوب شرقی فرانسه حمله کرد، که در پی آن چندین نفر زخمی شده‌اند.
خبرگزاری فرانسه گزارش کرده که شش نفر از جمله ۴ کودک در میان مجروحان این حادثه هستند.
این خبرگزاری همچنین اعلام کرد که مظنون این حادثه که یک مرد بوده، دستگیر شده است.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به این حادثه واکنش نشان داده و آن را اقدامی «بزدلانه» خوانده و گفته «ملت در شوک» هستند.
گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که مظنون یک پناهنده سوری ۳۱ ساله بوده که از سوئد پناهندگی گرفته است.
به گفته پلیس فرانسه وی مسیحی سوری بوده و متاهل و دارای یک فرزند سه ساله است.
@VahidHeadline

🔸انفجار نیرومندی در مراسم ترحیم یک مقام طالبان در مسجدی در شهر فیض‌آباد مرکز بدخشان در شمال شرقی افغانستان رخ داده است، چند مقام محلی طالبان نیز در میان کشته‌شدگان و زخمیان هستند. … از کشته‌شدن حدود ۱۶ نفر و زخمی‌شدن ده‌ها نفر خبر داده‌اند.
@VahidHeadline

🔸خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در شهر ساحلی جده دیدار و گفت‌وگویی «صریح و بی‌پرده» داشته است.
@VahidHeadline

🔸استرالیا اعلام کرده که در تلاش برای سرکوب گروه‌های راست افراطی، استفاده از نمادهای نازی‌ها را در سطح کشور ممنوع خواهد کرد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=136058

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.