• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

‌🔸وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلا …

  • کد خبر : 135733
  • 13 خرداد 1402 - 0:00
‌🔸وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلا …

    ‌🔸وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد شرکت «اَبر آروان/ آروان کلود»، دو کارمند ارشد آن و یک شرکت وابستۀ آن در امارات متحده عربی را به دلیل نقش آن‌ها در محدودسازی اینترنت در ایران به فهرست تحریم‌ها افزوده است. بر اساس بیانیۀ خزانه‌داری که روز جمعه ۱۲ خرداد منتشر شد پویا پیرحسین‌لو و فرهاد […]

 

‌🔸وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلا … 519149001685737802

 

‌🔸وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد شرکت «اَبر آروان/ آروان کلود»، دو کارمند ارشد آن و یک شرکت وابستۀ آن در امارات متحده عربی را به دلیل نقش آن‌ها در محدودسازی اینترنت در ایران به فهرست تحریم‌ها افزوده است.
بر اساس بیانیۀ خزانه‌داری که روز جمعه ۱۲ خرداد منتشر شد پویا پیرحسین‌لو و فرهاد فاطمی، از مؤسسان شرکت فناوری ابر آروان، دو فرد حقیقی تحریم‌شده هستند.
شرکت «فناوری‌های جهانی ابر آروان» با نام لاتین «ArvanCloud Global Tchnologis» مستقر در دوبی نیز به عنوان شرکت وابسته به ابر آروان به فهرست سیاه خزانه‌داری افزوده شده است.
@VahidHadlin

🔸رضا شهابی، عضو هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که در زندان اوین محبوس است، در نامه‌ای خطاب به اجلاس سالانه سازمان بین‌المللی کار خواستار اخراج نمایندگان حکومت جمهوری اسلامی ایران در این سازمان شد.
رضا شهابی در این نامه که در کانال تلگرامی سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه منتشر شده است با مروری بر فشارهای امنیتی علیه کارگران معترض، نوشت: «دستگاه امنیتی نمایندگان انتصابی و فرمایشی خود را به نام نمایندگان مستقل کارگری به مجامع بین‌المللی از جمله اجلاسهای سازمان جهانی کار اعزام می‌کند.»
@VahidHadlin

🔸ایران و عربستان سعودی برای مذاکره در مورد پیوستن به بلوک موسوم به «بریکس» متشکل از اقتصادهای نوظهور جهان نماینده‌هایی را به کیپ‌‌تاون، محل برگزاری نشست سران این بلوک فرستاده‌اند.
@VahidHadlin
وزیران خارجه کشورهای گروه «بریکس» در نشست مقدماتی خود در آفریقای جنوبی خواستار بازنگری در نظم جهانی و فاصله گرفتن از کشورهای غربی شده‌اند.
@VahidHadlin

🔸محمد حسینی، معاون پارلمانی ابراهیم رئیسی اعلام کرد تشکیل استان غربی تهران، به مرکزیت شهریار، در مرحلۀ بررسی است.
معاون پارلمانی ابراهیم رئیسی در عین حال تصریح کرد هنوز تصمیم «قطعی» دربارۀ آن گرفته نشده است.
موضوع تشکیل استان جدیدی در غرب تهران بیش از یک دهه است که در رسانه‌های ایران مطرح است و شماری از مقام‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم گفته‌اند منطقۀ گسترده در غرب تهران در حال حاضر فقط به عنوان یک منطقه حاشیه‌ای دیده می‌شود که مشکلات متعددی دارد.
@VahidHadlin

🔸با وجود ادعای وزیر نفت ایران مبنی‌بر این‌که ذخایر میعانات گازی «بی‌مشتری» کشور «به صفر رسیده»، آمارهای شرکت اطلاعات کالا (کپلر) حاکی است ایران هم‌اکنون «۱۹ میلیون» بشکه میعانات گازی و «بیش از ۳۰ میلیون» بشکه نفت بی‌مشتری روی آب دارد.
@VahidHadlin

🔸وزیر خارجه آمریکا با هدف انجام مذاکرات پیرامون مسائل منطقه‌ای به‌ویژه عادی‌سازی روابط ریاض با تل‌آویو و بحران جنگ داخلی سودان راهی عربستان سعودی می‌شود.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد آنتونی بلینکن از سه‌شنبۀ آینده به مدت دو روز برای انجام مذاکرات پیرامون طیفی از مسائل منطقه‌ای و جهانی و نیز همکاری‌های دوجانبه به ریاض سفر خواهد کرد.
@VahidHadlin

🔸یک سند منتشر شده توسط سازمان ملل متحد نشان می‌دهد امارات متحده عربی ۱۲ فعال حقوق بشر را در حالی که دوره محکومیت‌شان به پایان رسیده به طور «خودسرانه» در بازداشت نگه داشته است.
@VahidHadlin

🔸مقام‌های محلی می‌گویند پس از تصادف چند قطار در ایالت اودیشا، در شرق هند، دست کم ۳۰ نفر کشته شده‌اند.
فرماندار این ایالت، گفته است که دو قطار مسافربری و یک قطار باری در این تصادف با هم برخورد کرده‌اند.
@VahidHadlin

🔸آمریکا روز پنجشنبه یک قراداد تجاری با تایوان امضا کرد؛ این توافق با مخالفت پکن همراه بود که ادعا می‌کند این کشور بخشی از خاک چین است.
@VahidHadlin

🔸مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت «متا»، از نسل بعدی هِدسِت «واقعیت ترکیبی» این شرکت با نام «کوئست ۳» رونمایی کرد.
به گزارش رویترز، این بازار نوپا پیش از این فقط در اختیار متا بود ولی حال این شرکت خود را برای رقابت با شرکت «اپل»، که برنامه‌های مفصلی در این حوزه دارد، آماده می‌کند.
مارک زاکربرگ روز پنجشنبه و پیش از کنفرانس سالانه بازی‌های ویدئویی متا، در یک پست اینستاگرامی گفت که هدست جدید ۴۹۹ دلار است و ۴۰ درصد نازکتر از هدست قبلی این شرکت خواهد بود. کوئست ۳، با ترکیب عناصر واقعیت افزوده و مجازی، واقعیت ترکیبی رنگی ارائه می‌دهد. youtub
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135733

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.