• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸حجه لحبیب، وزیر امور خارجه ب …

  • کد خبر : 135726
  • 12 خرداد 1402 - 19:00
‌🔸حجه لحبیب، وزیر امور خارجه ب …

    ‌🔸حجه لحبیب، وزیر امور خارجه بلژیک، با انتشار بیانیه‌ای از آزادی دو شهروند اتریشی و یک شهروند دانمارکی «به ناحق زندانی» در ایران خبر داد. وزیر امور خارجه اتریش نیز با انتشار بیانیه‌ای از آزادی کامران قادری و مسعود مصاحب، دو شهروند ایرانی-اتریشی زندانی در ایران، خبر داد. الکساندر شالنبرگ در بیانیه خود […]

 

‌🔸حجه لحبیب، وزیر امور خارجه ب … 453470001685719803

 

‌🔸حجه لحبیب، وزیر امور خارجه بلژیک، با انتشار بیانیه‌ای از آزادی دو شهروند اتریشی و یک شهروند دانمارکی «به ناحق زندانی» در ایران خبر داد.
وزیر امور خارجه اتریش نیز با انتشار بیانیه‌ای از آزادی کامران قادری و مسعود مصاحب، دو شهروند ایرانی-اتریشی زندانی در ایران، خبر داد.
الکساندر شالنبرگ در بیانیه خود با اشاره به مثمر ثمر واقع شدن «سال‌ها تلاش دیپلماتیک» خود، از حجه لحبیب و سید بدر البوسعیدی، وزیران امور خارجه بلژیک و عمان، به دلیل «حمایت ارزشمندشان» قدردانی کرده است.
@VahidHeadline

🔸مهدی قاسمی،‌ رئیس پلیس فتای استان بوشهر از بازداشت ۱۵ نفر در استان بوشهر خبر داد و گفت که این افراد در رابطه با تولید محتوا در رابطه با مد و زیبایی و انتشار آن در چندین صفحه اینستاگرام فعالیت می‌کردند.
رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت که این افراد «یک باند تولیدکننده محتواهای تصویری اینترنتی مبتذل» بودند که که اقدام به«ترویج بی حجابی» می‌کردند.
@VahidHeadline

🔸بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت ایران، گفته است که مشخصات زنان باردار ثبت و کنترل می‌شود تا «به عنوان روشی برای مقابله با سقط غیرقانونی» مورد استفاده قرار بگیرد.
@VahidHeadline

🔸فدراسیون فوتبال اعلام کرده به دلیل تقلب در مجوز حرفه‌ای در سال ۲۰۲۲، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۱۸۵ هزار دلار جریمه شده است. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیش از این گفته بود که تقلب در مجوز حرفه‌ای امکان تعلیق فوتبال ایران را در پی دارد.
@VahidOOnLine

🔸مولوی عبدالحمید، رهبر پرنفوذ سنی‌های ایران، با اشاره به «اعترافات» رئیس پیشین زندان اوین از روحانیون در ایران خواست که به حکومت وابسته نباشند و در برابر اقدامات جمهوری اسلامی سکوت نکنند.
@VahidHeadline

🔸خواهر حبیب دریس، زندانی سیاسی محکوم به اعدام در اهواز، از وکلا و سازمان‌های حقوق بشر کمک خواست مانع اعدام برادرش شوند. او همچنین گفت که هیچ نهادی به پیگیری‌های خانواده این زندانی سیاسی درباره وضعیتش پاسخی نداده است. پیشتر گزارش‌هایی از شکنجه‌های شدید حبیب دریس منتشر شده است.
خواهر حبیب دریس که در یک اتاق کلاب‌هاوس حضور یافته بود از فعالان و سازمان‌های حقوق بشری برای جلوگیری از اعدام برادرش کمک خواست.
او گفت که برادرش در زندان شیبان اهواز «تحت شکنجه‌های جمهوری اسلامی» است.
@VahidOOnLine

🔸سازمان عفو بین‌الملل روز جمعه ۱۲ خرداد اعلام کرد که شمار اعدام‌های مرتبط با جرایم مواد مخدر در ایران طی سال جاری میلادی نسبت به سال ۲۰۲۲ سه برابر شده است و این آمار را «شرم‌آور» خواند.
@VahidHeadline

🔸دولت اسرائیل و مقامات ارشد آن با متهم کردن آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به «تسلیم شدن در برابر ایران» این نهاد و مدیرکل آن را محکوم کردند.
بیانیه‌های نخست‌ وزیر، وزیر دفاع و وزارت خارجه اسرائیل پس از آن صادر شد که آژانس در گزارش خود بسته شدن پرونده سایت هسته‌ای «مریوان» را تأیید کرد. این گزارش در رسانه‌های غربی بازتاب داده شد و هنوز به‌ طور رسمی به نشست شورای حکام آژانس ارائه نشده است.
@VahidHeadline

🔸در پی انتخاب جمهوری اسلامی به عنوان یکی از کشورهای نواب رئیس هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، موجی از انتقادها نسبت به این انتخاب، از سوی برخی کشورها و فعالان سیاسی و حقوق بشر به راه افتاد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد رئیس جدید و ۲۱ نواب او و همچنین روسا و اعضای شش کمیته اصلی آن را انتخاب کرد.
پس از انتخاب دنیس فرانسیس از کشور ترینیداد و توباگو به عنوان رئیس هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، کشورهای بولیوی، کنگو، استونی، گامبیا، ایسلند، ایران، مالزی، مراکش، هلند، سنگال، سنگاپور، سریلانکا، سورینام، اوگاندا، ازبکستان و زامبیا نیز به عنوان نواب رئیس جدید مجمع انتخاب شدند.
پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز همواره از نواب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل هستند.
@VahidHeadline
شماری از کشورها از جمله آمریکا این اقدام را «مایه شرمساری» خواندند.
@VahidHeadline

🔸نماینده ویژه ابراهیم رئیسی در امور روحانیت، با اشاره خلوت و خالی شدن برخی از مساجد در کشور، گفت که «از حدود ۷۵ هزار مسجد در کشور، درب ۵۰ هزار مسجد» عملا «بسته است.»
@VahidHeadline

🔸آلبوم عکس مراسم ازدواج ولیعهد اردن و معمار سعودی با حضور فرح پهلوی
@VahidHeadline

🔸دانشمندان بریتانیایی که در حال کار بر روی آزمایش خونی هستند که می‌تواند دهها نوع سرطان را تشخیص دهد، گفته‌اند که تازه‌ترین تحقیقات صورت گرفته توسط دانشگاه آکسفورد در این زمینه بسیار امیدوار کننده است.
به گفته محققان این آزمایش خون برای تشخیص بیش از ۵۰ نوع سرطان در یک آزمایش بزرگ و مهم که در سرویس خدمات درمانی بریتانیا (ان اچ اس) انجام شده، به نتایجی قابل اعتنا منتهی شده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135726

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.