• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌🔸دستگاه قضایی جمهوری اسلامی د …

  • کد خبر : 135626
  • 10 خرداد 1402 - 17:30
‌🔸دستگاه قضایی جمهوری اسلامی د …

    ‌🔸دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در جریان دادگاهی که برای چهار بازداشتی پرونده قبرستان بهائیان تهران موسوم به گلستان جاوید برگزار کرد، با آزادی این افراد به قید وثیقه مخالفت کرد. دادگاه رسیدگی به اتهام‌های مطرح شده علیه شادی شهیدزاده، عطاءالله ظفر، ولی‌الله قدمیان و منصور امینی روز چهارشنبه دهم خرداد در شعبه ۲۶ […]

 

‌🔸دستگاه قضایی جمهوری اسلامی د … 058964001685541602

 

‌🔸دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در جریان دادگاهی که برای چهار بازداشتی پرونده قبرستان بهائیان تهران موسوم به گلستان جاوید برگزار کرد، با آزادی این افراد به قید وثیقه مخالفت کرد.
دادگاه رسیدگی به اتهام‌های مطرح شده علیه شادی شهیدزاده، عطاءالله ظفر، ولی‌الله قدمیان و منصور امینی روز چهارشنبه دهم خرداد در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برگزار شد.
این چهار بازداشتی عقیدتی به «عضویت در تشکیلات غیرقانونی بهایی» متهم شده‌اند.
@VahidHadlin

🔸مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به ادعای اخیر رسانه‌های حکومتی ایران اعلام کرد که موضوعات مورد اختلاف میان این آژانس و تهران «پیچیده» است و هنوز «ما به هیچ ایستگاه پایانی نرسیده‌ایم».
رافائل گروسی در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره درباره گزارش اخیر رسانه‌های ایران که نوشته بودند ایران «اجازه دسترسی» به یک محل اعلام نشده هسته‌ای خود معروف به سایت آباده را به آژانس داده است، این خبر را تایید نکرد و بدون ورود به جزئیات بیشتر گفت که گزارش او در مورد وضعیت برنامه هسته‌ای در ایران قرار است به زودی منتشر شود.
@VahidHadlin

🔸سایت اکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داده که برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا٬ اوایل ماه جاری میلادی برای گفت‌وگو با مقامات عمانی در مورد مذاکرات دیپلماتیک احتمالی با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور، سفر بی سروصدایی به عمان داشت.
چهار مقام اسرائیلی و آمریکایی به سایت اکسیوس گفتند که برت مک‌گورک که به همراه جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، به اسرائیل و عربستان سفر کرده بود٬ پس از مذاکرات در ریاض به مسقط رفت، اما این سفر از سوی مقامات آمریکایی و عمانی علنی نشد.
این مقامات گفتند که هدف اصلی سفر این مقام کاخ سفید به مسقط، تلاش دیپلماتیک جدید بر سر برنامه هسته‌ای ایران با میانجی‌گری عمان بود.
@VahidHadlin

🔸هیلِل نویِر، وکیل‌ بین‌المللی حقوق بشر و مدیر سازمان غیردولتی «دیده‌بان سازمان ملل»، از ارائه پیش‌نویس یک قطعنامه برای لغو ریاست نماینده جمهوری اسلامی بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل خبر داد.
او درباره انتصاب جمهوری اسلامی به ریاست این مجمع تاکید کرد: «این توهین و بی‌عدالتی قابل تحمل نیست. ما سکوت نخواهیم کرد.»
@VahidHadlin

🔸وریا غفوری در اینستاگرام خود از خداحافظی با دنیای فوتبال در جریان فینال جام حذفی فوتبال ایران خبر داد.
روز چهارشنبه دهم خرداد، از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آخرین دیدار فصل ۰۲_۱۴۰۱ فوتبال ایران و با قضاوت اشکان خورشیدی برای قهرمانی جام حدفی در برابر هم می‌ایستند.
@VahidHadlin

🔸مقام‌های امارات متحده عربی می‌گویند که گزارش روز سه‌شنبه روزنامه وال‌استریت جورنال مبنی بر این‌که امارات متحده «خواستار واکنش جدی‌تر آمریکا به توقیف نفتکش‌ها» به دست ایران شده، «تصویر غلطی» از گفت‌وگوهای بین دو کشور به‌ دست می‌دهد.
روزنامه آمریکایی وال‌استریت نوشت که امارات متحده عربی به دنبال توقیف دو نفتکش توسط ایران، آمریکا را «تحت فشار» قرار داده است تا اقدامات جدی‌تری برای مقابله با جمهوری اسلامی در خلیج فارس انجام دهد.
@VahidHadlin

🔸غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اعتراضاتی که از شهریور ۱۴۰۱ در این کشور آغاز شد گفته حکم اعدام افرادی که باید اعدام شوند، اجرا خواهد شد.
@VahidHadlin

🔸نمايندگان ديپلماتيک اکثريت قريب به اتفاق کشورهای عضو اتحاديه اروپا و نماينده خود اين اتحاديه در سرزمين‌های فلسطينی، در گزارشی محرمانه که برای بخش سياست خارجی اتحاديه اروپا تنظيم شده، در مورد تشديد فشارهای اسرائيل در بخش شرقی اورشليم (بيت المقدس) هشدار می‌دهند.
اين گزارش از سران اتحاديه اروپا می‌خواهد که بدون هيچگونه ابهامی با برنامه‌ها و طرح‌های حقوقی دولت اسرائيل برای تغيير موقعيت قانونی و مرزهای اورشليم (بيت المقدس) مخالفت کنند.
@VahidHadlin

🔸خبرگزاری رویترز به نقل از «یک منبع مطلع» گزارش داده که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر قطر در جریان سفرش به قندهار در جنوب افغانستان با هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان دیدار کرده است.
@VahidAfLin

🔸خبرگزاری دولتی کره شمالی اعلام کرد، پرتاب ماهواره این کشور به دلیل نقص فنی در موتور ماهواره‌بر ناموفق بوده و این ماهواره در دریای زرد سقوط کرده است.
قرار بود این راکت، ماهواره جاسوسی کره شمالی را در مدار زمین قرار دهد.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135626

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.