• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸مرکز مشاوره حقوقی «دادبان» ر …

  • کد خبر : 135585
  • 09 خرداد 1402 - 18:00
‌🔸مرکز مشاوره حقوقی «دادبان» ر …

    ‌🔸مرکز مشاوره حقوقی «دادبان» روز سه‌شنبه، ۹ خرداد، خبر داد که در پرونده موسوم به «شهرک اکباتان» تهران، فرد دیگری نیز به نام «نوید نجاران» بازداشت شده که او هم مانند دیگر متهمان این پرونده از دادرسی مطابق قانون محروم شده است. بر اساس اطلاع دادبان، نوید نجاران از دسترسی به وکیل مدافع […]

 

‌🔸مرکز مشاوره حقوقی «دادبان» ر … 973479001685457003

 

‌🔸مرکز مشاوره حقوقی «دادبان» روز سه‌شنبه، ۹ خرداد، خبر داد که در پرونده موسوم به «شهرک اکباتان» تهران، فرد دیگری نیز به نام «نوید نجاران» بازداشت شده که او هم مانند دیگر متهمان این پرونده از دادرسی مطابق قانون محروم شده است.
بر اساس اطلاع دادبان، نوید نجاران از دسترسی به وکیل مدافع محروم بوده و هیچ‌کس اعم از خانواده یا دوستان و نزدیکان تاکنون پیگیر وضعیت پرونده او نبوده است.
@VahidHeadli

🔸مقام‌های محیط زیستی ایران از تلف شدن یک پلنگ ایرانی دیگر پس از تصادف با خودرو در جاده‌های استان هرمزگان خبر دادند.
میثم قاسمی معاون تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت این پلنگ که بر اثر تصادف، مجروح شده بود، قبل از رسیدن به کلینیک دامپزشکی در بندرعباس تلف شد.
@VahidHeadli

🔸منابع دیپلماتیک و دولتی کره جنوبی به یک روزنامه اقتصادی این کشور گفتند سئول و واشینگتن در جست‌وجوی راهکارهایی برای آزاد کردن هفت میلیارد دلار پول راکدمانده ایران نزد بانک‌های کره جنوبی هستند.
گزارش روزنامه اقتصادی «کورین اکونومیک دیلی» در شرایطی منتشر شده که سفر دو روزه سلطان عمان در هفته جاری به ایران با اهدافی برای میانجی‌گری بین تهران و غرب و شماری از کشورهای عربی تعبیر شده بود.
همچنین گزارش روزنامه اقتصادی کره جنوبی همزمان با سفر رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به پایتخت آمریکا برای مذاکره با صندوق بین‌المللی پول انتشار یافته است.
بر اساس این گزارش، اگر مذاکرات موفقیت‌آمیز باشد، پول ایران نه مستقیم به داخل ایران، که به شعبه‌های بانک‌های ایرانی در کشورهای همسایه ایران منتقل خواهد شد و استفاده تهران از آن تحت نظارت جدی خواهد بود.
@VahidHeadli

🔸خبرگزاری‌های داخلی از «حل‌ و فصل» پرونده «موسوم به آباده» پس از مذاکره تهران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر دادند و وزیر امور خارجه هم مدعی تماس با واشینگتن شد.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی به روزنامه فیگارو گفت که روند دیپلماتیک و مذاکره با اتحادیه اروپا در خصوص موضوع هسته‌ای تداوم دارد.
او اضافه کرد: «من با جوزپ بورل و همکارم علی باقری با انریکه مورا در زمینه موضوع هسته‌ای در ارتباط هستیم و تبادل پیام‌ها میان تهران و واشینگتن از طریق واسطه‌های منطقه‌ای و حتی اروپایی ادامه دارد.»
ایران‌اینترنشنال روز شنبه ششم خرداد به نقل از منبعی آگاه گزارش داده بود حکومت در قبال آزادسازی منابع ارزی ایران در عراق و کره جنوبی در حال مذاکره با آمریکاست.
@VahidOOnLi

🔸رئیس ‌جمهور اسرائیل در آغاز اولین سفر رسمی خود به جمهوری آذربایجان گفت از «کشوری دیدار می‌کند که همسایه ایران، عامل بی‌ثباتی منطقه، است».
اسحاق هرتسوگ پیش از ترک تل‌آویو گفت: «آذربایجان یک کشور کلیدی و همسایه ایران است که دائم برای ضربه‌ زدن علیه اسرائیل و علیه اتحاد و توسعه صلح و امنیت در منطقه اقدام می‌کند، و من در این سفر قطعا در این باره گفت‌وگو می‌کنم.»
@VahidHeadli

🔸رییس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف خبر ناپدید شدن فرش‌های موزه سعدآباد را تکذیب کرد و گفت این فرش‌ها از کاخ سعدآباد به موزه فرش ایران انتقال داده شدند.
فارس پیشتر از گم شدن ۴۸ تخته‌فرش نفیس در سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۵ خبر داده بود.
@VahidOOnLi
سرپرست موزه فرش، ضمن تکذیب این خبر انتقال تنها دو تخته فرش به موزه را تایید کرد.
@VahidHeadli

🔸نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رضا مراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دولت ابراهیم رئیسی رأی اعتماد دادند.
@VahidHeadli

🔸ارتش اوکراین اعلام کرد که نیروهای دفاع هوایی این کشور بیش از ۲۰ فروند پهپاد را در حملات هوایی شبانه روسیه به کی‌یف منهدم کردند.
سرهی پوپکو، رئیس اداره نظامی کی‌یف با انتشار بیانیه‌ای در پیام‌رسان تلگرام، حملات شامگاه دوشنبه روسیه را «گسترده» توصیف کرد که در چندین نوبت انجام شده است و افزود که مسکو این حملات را تنها با استفاده از پهپادهای ایرانی «شاهد» انجام داده است.
@VahidHeadli
ساعاتی پس از آن: وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای رسما اوکراین را متهم کرد که مسکو، پایتخت روسیه، را با هشت پهپاد هدف حملات خود قرار داده است.
@VahidHeadli

🔸مجموعه‌ای از فرمان‌های هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان در «جریده رسمی» از سوی وزارت عدلیه/دادگستری حکومت طالبان جمع‌آوری و منتشر شده است.
طالبان رهبر خود را «امیرالمومنین» می‌خوانند و احکام و «هدایات» او به‌عنوان عمده‌ترین منبع قانونگذاری و لازم‌الاجرا برای حکومت و قاضیان طالبان است. حکومت طالبان تاکنون قانون اساسی و قوانین مدنی و جزایی مدون نداشته است.
@VahidAfLi

📡 @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=135585

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.