• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

‌🔸سازمان عفو بین‌الملل از احتم …

  • کد خبر : 134945
  • 23 اردیبهشت 1402 - 0:00
‌🔸سازمان عفو بین‌الملل از احتم …

    ‌🔸سازمان عفو بین‌الملل از احتمال اعدام قریب‌الوقوع شش زندانی عرب ایرانی در زندان شیبان اهواز «به شدت» ابراز نگرانی کرده و از جمهوری اسلامی ایران خواسته است تا حکم اعدام آنها را فورا لغو کرده و این شش نفر را آزاد کند. این نهاد حقوق بشری در رشته‌توییتی به آنچه بر علی مجدم، […]

 

‌🔸سازمان عفو بین‌الملل از احتم … 034194001683923402

 

‌🔸سازمان عفو بین‌الملل از احتمال اعدام قریب‌الوقوع شش زندانی عرب ایرانی در زندان شیبان اهواز «به شدت» ابراز نگرانی کرده و از جمهوری اسلامی ایران خواسته است تا حکم اعدام آنها را فورا لغو کرده و این شش نفر را آزاد کند.
این نهاد حقوق بشری در رشته‌توییتی به آنچه بر علی مجدم، معین خنفری، محمدرضا مقدم، سالم موسوی، عدنان غبیشاوی، حبیب دریس می‌گذرد پرداخته است: AmnestyIran
عفو بین‌الملل تأکید کرده که محاکمه گروهی آنها «به شدت» ناعادلانه بوده است و این زندانیان حتی در زمان محاکمه از دسترسی به وکیل خود محروم بودند و نسخه‌ای از حکم خود را نیز دریافت نکرده‌اند.
@VahidHeadline

🔸مادر سعید یعقوبی، متهم محکوم به اعدام در پرونده خانه اصفهان، در ویدیویی با اشاره به «بی‌گناهی» پسرش تقاضای تشکیل کارزاری برای لغو حکم اعدام پسرش را دارد.
@VahidHeadline

🔸مردم زاهدان در سی‌ودومین جمعه خشم و اعتراض خود به خیابان‌ها آمده و علیه جمهوری اسلامی و اعدام شهروندان بلوچ شعار دادند. آن‌ها علی خامنه‌ای را «جانی» و حکومت تحت امرش را «جمهوری اعدامی» خواندند.
@VahidOOnLine

🔸سعید شیخ، ابوذر نصراللهی و میترا ایزدی سه تن از وکلای دادگستری به دادسرای اوین احضار شدند.
پیشتر هم شماری دیگر از وکلا از احضار خود به دادسرای اوین خبر داده بودند.
@VahidHeadline

🔸جان کربی سخنگوی ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید در پی حملات فزایندۀ جمهوری اسلامی ایران به کشتی‌های تجاری طی ماه‌های گذشته، پنتاگون تقویت موقعیت دفاعی خود در منطقه را آغاز می‌کند.
@VahidHeadline

🔸دادستان قشم اعلام کرد یک فروند کشتی تفریحی به دلیل مختلط‌‌‌ بودن مسافران گردشگر توقیف شده است.
این دومین مورد از توقیف کشتی‌ها در سواحل جنوبی ایران در یک هفته گذشته به دلیل مختلط بودن مسافران و بی‌حجابی زنان محسوب می‌شود.
@VahidHeadline

🔸چند روز پس از اظهارات حسن رحیم‌پور ازغدی، از نظریه‌پردازان اصولگرای جمهوری اسلامی درباره «جاسوس» بودن حسن روحانی و اطرافیانش، حسین طائب، رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خواستار محاکمه روحانی شد و گفت که محاکمه رییس‌جمهوری سابق ایران دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.
@VahidOOnLine

🔸به گزارش رسانه‌های ایران در پایان بازی تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران، درگیری‌هایی در این تالار رخ داده و یک نفر از تماشاچیان هم از بالای سکو به پایین پرت شده است.
این واقعه در پایان بازی و پس از شکست تیم شهرداری گرگان در مقابل الریاضی لبنان رخ داده است که نخستین دیدار مرحله فینال رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا بود.
@VahidHeadline

🔸در پایان هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در صدر ماند، سپاهان همچنان خودش را در کمترین فاصله با این تیم نگه داشت و استقلال به رغم پیروزی از جمع مدعیان قهرمانی خارج شد.
@VahidHeadline
حالا شاگردان یحیی گل‌محمدی اگر هفته آخر در قائمشهر مقابل نساجی پیروز شوند، قهرمانی را نصیب خود می‌کنند که در صورت تحقق، پانزدهمین جام این تیم در لیگ‌های سراسری قبل و بعد از انقلاب اسلامی است.
@VahidHeadline

🔸کمال قلیچداراوغلو، رهبر حزب جمهوی‌خواه خلق و نامزد اصلی رقیب رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، در یک برنامه انتخاباتی در شهر سامسون با جلیه ضدگلوله حاضر شد.
آقای قلیچداراوغلو پس از متهم کردن روسیه به دست داشتن در پخش ویدئویی از رابطه جنسی دیگر نامزد انتخابات، گفته اگر «سند مشخص» برای این ادعا نداشت، چنین اتهامی را مطرح نمی‌کرد.
نامزد اصلی مخالفان روسیه را متهم کرده است که یک ویدئوی جعلی از رابطه جنسی محرم اینجه پخش کرده است، کسی که هم‌حزبی سابق او و دیگر نامزد انتخابات بود.
روسیه هرگونه مداخله در انتخابات ترکیه و نقش داشتن در پخش ویدئوی دیگر نامزد انتخابات را تکذیب کرده است.
@VahidHeadline

🔸پلیس کنیا ۲۹ جسد دیگر را از جنگلی در کیلیفی، منطقه ساحلی کنیا که به فرقه جنجالی «روز قیامت» مرتبط است، کشف کرده است.
تا کنون جسد ۱۷۹ نفر، که گمان می‌رود همگی ازاعضای «کلیسای بین‌المللی خبر خوش»باشند، پیدا شده که همگی بر اثر گرسنگی، خفه شدن یا ضربه شدید جسم سخت، جان خود را از دست داده‌اند.
صلیب سرخ کنیا می‌گوید ۶۰۹ نفر از اعضای فرقه «روز قیامت» که گفته می‌شود توسط پل مکنزی رهبری می‌شود، هنوز مفقود هستند.
شبکه دولتی کنیا این «پدر روحانی» را «رهبر یک فرقه» معرفی کرده و گزارش کرده است که او به پیروان کلیسای خود توصیه می‌کرده که اگر به خود گرسنگی بدهند موفق به دیدار عیسی مسیح خواهند شد.
@VahidHeadline

📡 @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=134945

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.