• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

جنجال مهدی حسینی، پدر آرات، کو …

  • کد خبر : 134839
  • 20 اردیبهشت 1402 - 0:30
جنجال مهدی حسینی، پدر آرات، کو …

    جنجال مهدی حسینی، پدر آرات، کودکی که به عنوان استعداد فوتبالی در فضای مجازی شناخته می‌شود این بار با پاسخ وحشتناک مدیر آکادمی سپاهان روبرو شده است. بعد از ماجراهای انگلستان و عدم قرارداد با لیورپول و در ادامه توفیق نداشتن برای ثبت نام در آکادمی بارسلونا، حسینی به اصفهان رفت و عکسی […]

 

جنجال مهدی حسینی، پدر آرات، کو … 307098001683666003

 

جنجال مهدی حسینی، پدر آرات، کودکی که به عنوان استعداد فوتبالی در فضای مجازی شناخته می‌شود این بار با پاسخ وحشتناک مدیر آکادمی سپاهان روبرو شده است. بعد از ماجراهای انگلستان و عدم قرارداد با لیورپول و در ادامه توفیق نداشتن برای ثبت نام در آکادمی بارسلونا، حسینی به اصفهان رفت و عکسی از پیوستن آرات حسینی به آکادمی سپاهان منتشر شد.

اما در روزهای گذشته خبری را منتشر کرد که آرات حسینی دیگر با سپاهان همکاری نمی‌کند، حسینی در بخشی از چرایی ماجرا گفته است که باشگاه سپاهان می‌خواست از طریق صفحه آرات که حالا برندی شناخته شده است تبلیغات کند.

مدیر آکادمی سپاهان در پاسخ به شبهات خبرنگاران از وضعیت بغرنج سلامتی آرات خبر داده و گفته است نگاه پدر به پسر بیزینسی است، آرات تحت شدیدترین تمرینات صفحات رشدش بسته شده است و جانش در خطر است. پدر آرات از ما درخواست کاخ کرده بود و به محل اسکانی که در اختیار آنها بود راضی نشد. آرات بیشتر در فوتبال نمایشی استعداد دارد باید به این کودک کمک کرد. پدرش خارج از عرف او را تحت تمرینات شدید هوازی و وزنه قرار می‌دهد که مناسب سن او نیست و از لحاظ روحی نیز با همسالان متفاوت است.
iranintlsport

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=134839

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.