• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌🔸دستمزد اسفندماه معلمان در شه …

  • کد خبر : 131768
  • 01 فروردین 1402 - 1:00
‌🔸دستمزد اسفندماه معلمان در شه …

    ‌🔸دستمزد اسفندماه معلمان در شهرهای مختلف ایران تا آخرین روز سال ۱۴۰۱ همچنان واریز نشد. وزارت آموزش و پرورش بعدازظهر دوشنبه ۲۹ اسفند ابتدا اعلام کرد حقوق‌ها تا ساعت ۱۴ واریز می‌شود و پس از آن نیز به‌دلیل مبلغ واریز پایین‌تر عذرخواهی کرد. علی احمدی، معاون سازمان برنامه و بودجه، مشکل را به […]

 

‌🔸دستمزد اسفندماه معلمان در شه … 952493001679347802

 

‌🔸دستمزد اسفندماه معلمان در شهرهای مختلف ایران تا آخرین روز سال ۱۴۰۱ همچنان واریز نشد.
وزارت آموزش و پرورش بعدازظهر دوشنبه ۲۹ اسفند ابتدا اعلام کرد حقوق‌ها تا ساعت ۱۴ واریز می‌شود و پس از آن نیز به‌دلیل مبلغ واریز پایین‌تر عذرخواهی کرد.
علی احمدی، معاون سازمان برنامه و بودجه، مشکل را به وزارت آموزش و پرورش نسبت داد و گفت: علت تاخیر این است که این وزارتخانه هنوز لیست حقوق را بارگذاری نکرده است.
اما صادق ستاری‌فرد، معاون برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش گفت بین این دو نهاد «اختلاف مبنایی محاسباتی» وجود داشت.
@VahidHeadline

🔸رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید نوروز امسال در زمانی دشوار برای بسیاری از خانواده‌ها فرا رسیده و امید بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.
جو بایدن در پیام شادباش نوروز ۱۴۰۲، امید را «به‌ویژه برای زنان ایران که برای حقوق بشر و آزادی‌های اساسی خود مبارزه می‌کنند»، ضروری دانست.
بر اساس پیام نوروزی رئیس‌جمهور آمریکا که روز دوشنبه ۲۹ اسفند منتشر شد، او گفت آمریکا به همراهی با زنان و همه شهروندان ایران «که با اعتقاد و شهامت خود، الهام‌بخش جهان شده‌اند»، ادامه خواهد داد.
در پیام آقای بایدن آمده است که دولت او همگام با شرکای این کشور، مقامات ایران را مسئول حمله به مردم این کشور می‌داند.
او از سوی خود و همسرش، جیل، برای همه کسانی که در آمریکا و سراسر جهان نوروز را جشن می‌گیرند، آرزوی بهترین‌ها و «سالی مملو از آرامش و موفقیت» کرد.
@VahidHeadline

🔸در پی انتشار گزارشی در یک کانال تلگرامی در خصوص نشست ده‌ها تن از فرماندهان سپاه پاسداران با علی خامنه‌ای در خصوص نگرانی از عواقب گسترش اعتراضات مردمی در ایران، یک عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر جمهوری اسلامی، آن را «جعلی» خواند.
مهدی فضائلی روز دوشنبه ۲۹ اسفند توییت کرد که «جلسه‌ای با چنین ترکیبی در طول تاریخ تشکیل نشده و نخواهد شد».
کانال تلگرامی «وقت آزادی» به تازگی متن یک گزارش ۴۴ صفحه‌ای را با عنوان «محرمانه» منتشر کرد که در آن آمده بود ۵۸ تن از فرماندهان ارشد سپاه ۱۳ دی امسال، در سالروز کشته شدن قاسم سلیمانی، در نشستی با علی خامنه‌ای به او گفتند که بسیاری از نیروهای آن‌ها تمرد کرده و حاضر به اجرای دستورات سرکوب علیه مردم نیستند.
این گزارش به نقل از فرماندهان افزوده بود که هواخواهی از حکومت در میان نیروهای نظامی و انتظامی، دستخوش ریزش شده و درگیری‌هایی در برخی از لشکرها برسر همدردی با مردم در مقابل حکومت رخ داده است.
کانال یادشده به نقل از غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، افزوده بود که او در آن جلسه از سه مورد «تمرد از دستور و اقدام خودسر به معنی اقدام برای به آتش کردن توپخانه از سوی نظامیانی که با مردم ابراز همبستگی می‌کنند، برای هدف قرار دادن بیت رهبری»، خبر داده و گفته بود: «این تفکر به‌واقع تروریستی به‌حمدالله با اقدامات فوری برادران در لشکر» شناسایی و افراد مرتبط دستگیر شدند.
@VahidHeadline

🔸شی جین پینگ، رهبر چین با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در کاخ کرملین دیدار کرده و قرار است مذاکرات دو کشور بر سر موضوعات مختلف فردا ادامه یابد. در این دیدار آقای پوتین گفت که پیشنهادهای چین برای حل مناقشه بر سراوکراین را بررسی کرده و افزود که دو کشور«فرصت گفت‌وگو بر سراین موضوع» را طی سفر آقای شی خواهند داشت. پیشتر چین طرحی برای مذاکره و صلح بین روسیه و اوکراین پیشنهاد کرده بود.
@VahidHeadline

🔸فلسطینی‌ها و دولت اردن روز دوشنبه ۲۹ اسفند سخنان وزیر ارشد دولت اسرائیل را در این زمینه که ملتی به نام فلسطین وجود نداشته بلکه «اختراع یک قرن اخیر است»، شدیدا محکوم کردند.
به گزارش رسانه‌های اسرائیل و خبرگزاری آسوشیتدپرس، بتسال‌ال اسموت‌ریچ، وزیر دارایی اسرائیل، روز ۲۸ اسفند در یک سخنرانی در پاریس گفت هرگز ملتی به نام فلسطین وجود نداشت بلکه از یک قرن پیش به ناگهان ملتی به نام فلسطین را برای مقابله با اندیشه صهیونیسم علم کردند.
آقای اسموت‌ریچ افزود: «هیچ تاریخ، فرهنگ و زبان فلسطینی وجود ندارد».
به گفته او، «خوب است که کاخ سفید نیز این واقعیت را درک کند».
در زمان سخنرانی او نقشه‌ای از «اسرائیل بزرگ» دیده می‌شد که شامل خاک اردن نیز بود.
@VahidHeadline

🔸درخواست دونالد ترامپ برای اعتراض به اعلام جرم علیه او توسط دادستانی نیویورک با واکنش خاموش هوادارانش روبرو شده است. حتی برخی از طرفداران سرسخت رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعتراض به اقدام دادستانی نیویورک را هدر دادن وقت و یا تله‌گذاری پلیس توصیف کرده‌اند.
این بی‌اعتنایی یا واکنش دوگانه طرفداران آقای ترامپ، توان او برای بسیج راست افراطی که حدود دو سال پیش به ساختمان کنگره یورش بردند را زیر سوال برده است.
@VahidHeadline

📡 @VahidO

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=131768

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.