• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل 27538امروز 0
0

#الو درباره ارتباط یک نفر در ک …

  • کد خبر : 130642
  • 16 اسفند 1401 - 18:30
#الو درباره ارتباط یک نفر در ک …

#الو درباره ارتباط یک نفر در کادر مدرسه با حمله شیمیایی به مدارس: آموزش و پروش کما فی السابق تحت تاثیر دستورات نهادهای امنیتی بوده و بعد از اتفاقات اول مهر این حضور و تاثیر بیشتر و شدیدتر هم شده و بسیاری از سیاست های اجرایی در این وزارت از نهادهای امنیتی ابلاغ می‌شوند و […]

#الو درباره ارتباط یک نفر در کادر مدرسه با حمله شیمیایی به مدارس:

آموزش و پروش کما فی السابق تحت تاثیر دستورات نهادهای امنیتی بوده و بعد از اتفاقات اول مهر این حضور و تاثیر بیشتر و شدیدتر هم شده و بسیاری از سیاست های اجرایی در این وزارت از نهادهای امنیتی ابلاغ می‌شوند و واجب الاجرا هستند. در یک سیستم متمرکز مدیر مدرسه و مدیران سطوح میانی اختیار عمل چندانی ندارند و صرفا مجری ابلاغ‌های ستادی و از بالا به پایین هستند.

در موضوع مسمومیت دانش‌آموزان هم تاکید وزارت و نهادهای بالادستی بر باز بودن مدارس، حضور تمام همکاران و دانش آموزان، هماهنگی محض با حراست، جلوگیری از ورود اولیا و امتناع از تحویل دانش آموز به اولیا در ساعات میانی روز است. مدیران اختیار عمل ندارند و تابع دستورالعمل‌ها هستند. این موضوع که شاید کار خود مدیر یا معلمان باشد از انصاف به دور است و اگر کسی از کادر مدرسه با نهادهای امنیتی همکاری کرده به دیکته شدن دستورات باز می‌گردد. اجازه به یگان‌های ویژه برای استفاده از مدارس، مورد دیگری از اجرای دستورات دیکته شده از مرکز می‌باشد.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=130642

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.