• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

#الو‌ یه نکته ای راجع به اتفاق …

  • کد خبر : 120977
  • 22 آذر 1401 - 1:50
#الو‌ یه نکته ای راجع به اتفاق …

#الو‌ یه نکته ای راجع به اتفاقات یک هفته اخیر خصوصا در مورد محسن شکاری، مجیدرضا رهنورد و ماهان صادرات اینکه خیلی از مردم تصور می‌کنند هدف از این احکام و دادگاه ها،صرفا ترساندن مردم مخالف است و این اعدام ها پیامی برای آنهاست. در صورتی که به نظر می‌رسد این اقدامات پیام بزرگی برای […]

#الو‌ یه نکته ای راجع به اتفاقات یک هفته اخیر خصوصا در مورد محسن شکاری، مجیدرضا رهنورد و ماهان صادرات اینکه خیلی از مردم تصور می‌کنند هدف از این احکام و دادگاه ها،صرفا ترساندن مردم مخالف است و این اعدام ها پیامی برای آنهاست.

در صورتی که به نظر می‌رسد این اقدامات پیام بزرگی برای حامیان چماق بدست و رادیکال این حکومت (بسیجی ها) دارد. و اون پیام اینه که وفاداری اون ها به نظام ،با وفاداری نظام به اونها پاسخ داده میشه و حکومت تمام قد تا لحظه آخر از آنها حمایت میکنه.

یعنی یک جور معامله که تا قطره آخر خونتون حامی ما و سرکوب گر از جانب ما باشید تا از هر نظر از شما حمایت کنیم… نوعی معامله که این خود نشان از ضعف ،ترس و سقوط است.
احکام اعدام های اخیر فقط درخصوص افرادی بوده که حمله یا تقابلی با لباس شخصی ها و حامیان چماق بدست حکومت داشته اند،چه این تقابل کشتن آنها باشد،یا منجر به چند بخیه یا حتی سوزاندن موتور آنها…

در احکام صادره هم به وضوح مشخصه،مثلا در مورد حکم محاربه ماهان صدرات،علیرغم دستوری،غیرقانونی بودن آن و حتی همین جرم انگاری ها و مجازات های ضد انسانی،متوجه می‌شویم که هدف اصلی حمایت و پشتیبانی از حامیان حکومت است.

در همین جرم محاربه،رضایت شاکی خصوصی هیچ تاثیری در تعیین و اجرای مجازات ندارد (چون محاربه به قول خودشون از حدود الهی هست) ولی بخاطر رضایت یا گذشت آن بسیجی لباس شخصی، فعلا از اعدام ماهان صرف نظر شده.

در نتیجه این احکام مهم ترین پیامش برای حامیان حکومت است.

پشت ما را در این وانفسا خالی نکنید و صداها را خفه کنید،ما هم از شما حمایت و اگر کسی با شما مقابله کرد،میکشیمش(اعدامش میکنیم).

این بزرگ ترین و واضح ترین نشانه سقوط است.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=120977

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.