• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
1

مرکز ملی فضای مجازی در نامه‌ای …

  • کد خبر : 119995
  • 17 آذر 1401 - 7:50
مرکز ملی فضای مجازی در نامه‌ای …

    مرکز ملی فضای مجازی در نامه‌ای به مدیرعامل متا ضمن اعتراض به عدم پاسخگویی به نامه‌های قبل، حداکثر ۱۰ روز به متا مهلت داد تا نماینده رسمی مسئولیت‌پذیر مستقر در ایران معرفی کند. آنطور که در این نامه آمده، معرفی نماینده، شرط ادامه فعالیت اینستاگرام در ایران است. مرکز ملی فضای مجازی اعلام […]

 

مرکز ملی فضای مجازی در نامه‌ای … 817235001670473201

 

مرکز ملی فضای مجازی در نامه‌ای به مدیرعامل متا ضمن اعتراض به عدم پاسخگویی به نامه‌های قبل، حداکثر ۱۰ روز به متا مهلت داد تا نماینده رسمی مسئولیت‌پذیر مستقر در ایران معرفی کند.
آنطور که در این نامه آمده، معرفی نماینده، شرط ادامه فعالیت اینستاگرام در ایران است.

مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد این نامه‌ی اعتراضی به عملکرد متا و پلتفرم‌هایش از طریق دفتر حافظ منافع کشور جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن به این شرکت ارسال شده.
در سایت مرکز ملی فضای مجازی نوشته شده که متا برای فراهم شدن امکان فعالیت پایدار، باید نماینده رسمی مسئولیت‌پذیر در ایران معرفی کند و مهلتی ۱۰ روزه برای «وفق سیاست ها و مقررات کشور در خصوص نحوه فعالیت شرکت‌های خارجی در حوزه فضای مجازی کشور» دارد.

زارع‌پور چندی پیش شرط رفع فیلتر این دو پلتفرم را، تغییر رفتار آن‌ها و پذیرفتن قوانین جمهوری اسلامی عنوان کرده بود. موضوعی که طرح صیانت با جدیت به دنبال آن بود و با وجود آنکه هیچگاه به صورت رسمی مصوب نشد، اما به نظر می‌رسد در حال اجرایی شدن از سوی مرکز ملی فضای مجازی است.
Digiato

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=119995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.