• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌?در بیست و دومین روز از اعترا …

  • کد خبر : 39802
  • 17 مهر 1401 - 4:00
‌?در بیست و دومین روز از اعترا …

    ‌?در بیست و دومین روز از اعتراضات سراسری، مردم در برخی مناطق تهران، کرج، شیراز، مشهد، سنندج، اراک، شاهین‌شهر اصفهان و رفسنجان، کرمان، یزد، بابل و … به خیابان‌ها آمدند و علیه حجاب اجباری و حکومت جمهوری اسلامی شعار سر دادند. مقامات و رسانه‌های حکومت ایران طی روزهای اخیر از فروکش کردن اعتراضات […]

 

‌?در بیست و دومین روز از اعترا … 060145001665275402

 

‌?در بیست و دومین روز از اعتراضات سراسری، مردم در برخی مناطق تهران، کرج، شیراز، مشهد، سنندج، اراک، شاهین‌شهر اصفهان و رفسنجان، کرمان، یزد، بابل و … به خیابان‌ها آمدند و علیه حجاب اجباری و حکومت جمهوری اسلامی شعار سر دادند.
مقامات و رسانه‌های حکومت ایران طی روزهای اخیر از فروکش کردن اعتراضات سخن می‌گفتند. اما اعتراضات سراسری در روز شنبه تشدید شد.
@VahidHeadline

?در حالی که قرار بود بعد از ظهر روز شنبه، ۱۶ مهر، تجمعی اعتراضی در داخل دانشگاه شریف برگزار شود، این تجمع با هدف جلوگیری از آن چه «سوء استفاده شبکه‌ها و جریانات بیگانه» خوانده شد لغو شد.
پایگاه اینترنتی دانشگاه شریف گزارش داد که بر اساس مصوبه جلسه اضطراری شورای دانشگاه صنعتی شریف در شامگاه جمعه، ۱۵ مهرماه، و «با توجه به اهمیت امنیت و سلامت دانشجویان و استادان و همچنین جلوگیری از هر گونه سوء استفاده شبکه‌ها و جریانات بیگانه»، این تجمع به تاریخ دیگری موکول شده است.
@VahidHeadline

?سخنان مادر سارینا در مقابل دوربین رسانه سپاه «زیر فشار گرفته شده است»
بستگان زنی که در ویدیوی خبرگزاری تسنیم دیده می‌شد به رادیو فردا گفته‌اند که آن زن،‌ مادر سارینا اسماعیل‌زاده بوده و تحت فشار و تهدیدهای امنیتی در مقابل دوربین خبرگزاری تسنیم، روایت حکومت از جان باختن دخترش را تکرار کرده است. به گفته این منابع، زن دیگری که تصویرش در شبکه‌های اجتماعی به عنوان «مادر» سارینا منتشر شده، عمه سارینا است.
@VahidHeadline

?نیویورک‌تایمز خواهان محکوم‌کردن جمهوری اسلامی در شورای امنیت شد
@VahidHeadline
لس‌آنجلس تایمز: اعتراضات در ایران پایه‌های حکومت را متزلزل کرده است
@VahidHeadline

?رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران کشورهای همسایه را به عملیات نظامی تهدید کردند.
به نوشته این رسانه‌ها، در صورتیکه کشورهای همسایه ایران گروه‌های مخالف را از مناطق مرزی اخراج نکنند، یگان‌های زرهی و تکاوری نیروهای مسلح حکومت ایران علیه این گروه‌ها وارد عمل می‌شوند.
این رسانه‌ها از هیچ کشوری نام نبرده‌اند، اما با توجه به حملات اخیر علیه مواضع احزاب کُرد مخالف در نقاط مرزی با اقلیم کردستان عراق، به نظر می‌رسد منظور آنها عراق باشد.
@VahidHeadline

?در حالی که روسیه در حال «تحقیقات جنایی» درباره آتش‌سوزی در پل بزرگ میان این کشور و شبه‌جزیره کریمه است، یک مشاور رئیس‌ جمهور اوکراین خواستار تخریب این پل شد.
مقام‌های روسیه از وقوع یک آتش‌سوزی در تنها پل بزرگی خبر دادند که خاک این کشور را به شبه‌جزیره کریمه متعلق به اوکراین که تحت تصرف و کنترل مسکو است متصل می‌کند.
بر اساس اعلام کمیته تحقیقات روسیه این آتش‌سوزی بر اثر «انفجار یک کامیون» صورت گرفته است.
همزمان میخاییلو پودولیاک، مشاور ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در حساب توئیتر خود این حادثه را یک «آغاز» خواند، اما مستقیما مسئولیتی از طرف اوکراین در حادثه برعهده نگرفت.
? @VahidHeadline

? @VahidOnline

ℹ️ twitter

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=39802

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.