• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌?بهزاد رحیمی، نماینده سقز در …

  • کد خبر : 29141
  • 27 شهریور 1401 - 16:30
‌?بهزاد رحیمی، نماینده سقز در  …

    ‌?بهزاد رحیمی، نماینده سقز در مجلس، به وجود ناآرامی در مراسم خاکسپاری مهسا امینی اذعان کرد و گفت که «هیچ‌کسی کشته نشد و فقط تعدادی زخمی سرپایی داشتیم؛ البته یک نفر هم به دلیل اصابت چند ساچمه به روده‌هایش در بیمارستان سقز بستری است.» به گزارش وب‌سایت حقوق بشری هه‌نگاو، دست‌کم ۱۳ نفر […]

 

‌?بهزاد رحیمی، نماینده سقز در  … 814941001663502402

 

‌?بهزاد رحیمی، نماینده سقز در مجلس، به وجود ناآرامی در مراسم خاکسپاری مهسا امینی اذعان کرد و گفت که «هیچ‌کسی کشته نشد و فقط تعدادی زخمی سرپایی داشتیم؛ البته یک نفر هم به دلیل اصابت چند ساچمه به روده‌هایش در بیمارستان سقز بستری است.»
به گزارش وب‌سایت حقوق بشری هه‌نگاو، دست‌کم ۱۳ نفر در پی شلیک نیروهای امنیتی در سقز زخمی شدند و حال یکی از مجروحان هم وخیم گزارش شده‌است. طبق این گزارش، دست‌کم هفت شهروند در جریان اعتراض‌های روز شنبه در سقز بازداشت شده‌اند.
@VahidHadlin

?در حالی که اعتراض‌ها به مرگ مهسا امینی، جوان ۲۲ ساله، در بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی تهران همچنان ادامه دارد، رسانه‌های دولت ابراهیم رئیسی و سپاه پاسداران از وجود و عملکرد گشت ارشاد دفاع کردند و همچنین روزنامه کیهان وابسته به دفتر رهبر جمهوری اسلامی هرگونه شکنجه شدن مهسا امینی را انکار کرد.
روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت ایران، در شماره روز یکشنبه ۲۷ شهریور، در یادداشتی با عنوان «گذار به سوی غلبه کار فرهنگی» از وجود گشت ارشاد که از جمله برای اعمال حجاب اجباری زنان در ایران به کار گرفته می‌شود، دفاع کرد و جان باختن مهسا امینی در بازداشتگاه این نیرو را صرفاً «حادثه ناخواسته و غیرارادی» دانست.
@VahidHadlin

?یک عضو اتاق بازرگانی ایران گفته است کاهش شدید سرعت شبکه اینترنت «ملموس شده» و فعالیت‌های اقتصادی را با چالش‌هایی مواجه کرده است.
بابک عابدین، نائب رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی با اعلام اینکه «نقل و انتقال» بورس در کشور با اینترنت صورت می‌گیرد، به خبرگزاری «ایلنا» گفته است که معاملات بورس در «بسیاری از موارد» به دلیل کاهش سرعت اینترنت با «دشواری» انجام می‌شود.
@VahidHadlin

?در آستانه سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی اعلام کرد تهران آماده است حتی بدون احیای توافق هسته‌ای ایران، تبادل زندانی با آمریکا را انجام دهد.
ناصر کنعانی گفت: «ما وقتی اعلام کردیم موضوع تبادل زندانیان ارتباطی با روند برجام ندارد به این معنی است که با برجام یا بی برجام آمادگی داریم که بحث تبادل زندانیان را به عنوان یک موضوع انسانی حل و فصل کنیم.»
@VahidHadlin

?یک فعال حوزه خدمات مسافرت هوایی دلیل کمبود بلیت هواپیما در ایران را زمین‌گیربودن بیش از ۵۰ درصد هواپیماهای شرکت‌های هوایی اعلام کرد.
عضو هیئت مدیره دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان گفت: «عمده هواپیماهایی که در اختیار ایرلاین‌هاست زمین‌گیرند و با توجه به تحریم‌ها نیازمند قطعات هستند و امکان پرواز ندارند.»
به‌گفته امید خوانساری از حدود ۳۴۰ فروند هواپیمایی که در اختیار شرکت‌هاست، فقط «حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ هواپیما فعال‌اند هستند و باقی هواپیماها زمین‌گیر و نیازمند قطعات هستند».
@VahidHadlin

?وزارت امور مهاجرین طالبان اعلام کرد بیش از ۵۰ هزار پناهجوی افغان در یک ماه گذشته از ایران به افغانستان بازگردانده شدند.
@VahidHadlin

?حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، اسرائیل را تهدید کرد استخراج نفت از میدان گازی «کاریش» را آغاز نکند.
رهبر حزب‌الله، استخراج از این میدان گازی را «خط قرمز» گروهش دانست و افزود حزب‌الله به مذاکرات به ابتکار ایالات متحده میان لبنان و اسرائیل «یک شانس واقعی» می‌دهد.
به گفته رهبر حزب‌الله که به مناسبت اربعین سخن می‌گفت ، حزب‌الله لبنان این مذاکرات را رصد می‌کند و همزمان موشک‌هایش میدان گازی «کاریش» را نشانه گرفته‌است.
@VahidHadlin

?شبکه تلویزیونی «ان‌تی‌وی» و چند رسانه‌ خبری دیگر، اعلام کردند که طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، گفته است که ترکیه و روسیه به توافقی دست‌ یافته‌اند که به اختلاف بر سر نیروگاه هسته‌ای «آق‌قویو»، واقع در جنوب ترکیه پایان می‌دهد.
@VahidHadlin

?با نزدیک شدن یک طوفان «بسیار خطرناک» به بخش‌های جنوبی ژاپن دست‌کم چهار میلیون تن از مردم این کشور روز یک‌شنبه ۲۷ شهریور هشدار تخلیه سریع محل زندگی دریافت کردند.
حدود صد هزار نفر در ساعات اولیه دریافت هشدار به پناهگاه‌ها رفته‌اند و تردد قطارها، قایق‌ها و پروازها نیز در این مناطق متوقف شده است.
@VahidHadlin

?یک اتوبوس به دستور گرگ آبوت، فرماندار جمهوری‌خواه تگزاس، ۵۰ پناهجو را که بیشتر آنها ونزوئلایی هستند، از تگزاس به واشینگتن دی‌سی منتقل کرده و این افراد را در نزدیکی منزل کامالا هریس، معاون رییس‌جمهوری آمریکا، پیاده کرد.
فرماندار تگزاس روز پنج‌شنبه نیز دو اتوبوس حامل ۱۰۰ مهاجر دیگر را از تگزاس به نزدیک اقامتگاه هریس منتقل کرده بود. این مهاجران اهل کلمبیا، کوبا، نیاراگوئه، پاناما و ونزوئلا بودند.
معاون رییس‌جمهوری آمریکا این اقدام را بازی سیاسی با زندگی انسان‌های دیگر توصیف کرده است.
@VahidOOnLin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=29141

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.