• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

‌?مقامات آمریکایی روز سه‌شنبه …

  • کد خبر : 27173
  • 02 شهریور 1401 - 17:30
‌?مقامات آمریکایی روز سه‌شنبه  …

    ‌?مقامات آمریکایی روز سه‌شنبه اول شهریور گفته‌اند، انتظار می‌رود که ایالات متحده روز چهارشنبه دیدگاه‌های خود را درباره پاسخ ایران به متن پیش‌نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام ارائه کند. این مقامات که نام آنها فاش نشده به آسوشیتدپرس گفته‌اند، پس از ارائه پاسخ آمریکا، احتمالا به دور […]

 

‌?مقامات آمریکایی روز سه‌شنبه  … 092622001661346002

 

‌?مقامات آمریکایی روز سه‌شنبه اول شهریور گفته‌اند، انتظار می‌رود که ایالات متحده روز چهارشنبه دیدگاه‌های خود را درباره پاسخ ایران به متن پیش‌نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام ارائه کند.
این مقامات که نام آنها فاش نشده به آسوشیتدپرس گفته‌اند، پس از ارائه پاسخ آمریکا، احتمالا به دور دیگری از مذاکرات در وین برای نهایی کردن جزئیات توافق احتمالی نیاز خواهد بود.
@VahidHadlin
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، روز سه‌شنبه از تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای با ایران دفاع کرد و گفت که خروج از برجام باعث دور شدن آمریکا از متحدان خود شد.
او تاکید کرد٬ جو بایدن نگرانی اسرائیل را درک می‌کند٬ اما به دیپلماسی در قبال برجام جهت جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی اعتقاد دارد.
@VahidHadlin

?در حالی که سخنگوی دولت از شمارش معکوس برای حل مشکل آب همدان خبر داد، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای این استان اعلام کرد خط انتقال آب دو هفته دیگر تکمیل خواهد شد.
@VahidOOnLin

?فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا، سنتکام بامداد چهارشنبه ۲ شهریور اعلام کرد به دستور جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده، نیروهای ارتش آمریکا در حملات هوایی دقیقی در دیرالزور در شرق سوریه، تاسیسات زیرساختی مورد استفاده‌ شبه‌نظامیان وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را هدف قرار داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه با رد ارتباط مواضع مورد حمله قرارگرفته با ایران، حمله ایالات متحده را «تجاوز جدید ارتش آمریکا علیه مردم سوریه» نامید و آن را «یک اقدام تروریستی علیه گروه های مردمی و مبارز مخالف اشغالگری» توصیف کرد.
@VahidHadlin

?تقلا در مجلس برای پاسخ به فشارها پس از انتشار علنی گزارش فساد فولاد مبارکه
چند روز پس از انتشار گزارش فساد ۹۲ هزار میلیارد تومانی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان، رئیس و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که این گزارش برای علنی شدن و انتشار عمومی نبوده است.
@VahidHadlin

?روزنامه کیهان که زیر نظر نماینده آیت‌الله علی خامنه‌ای اداره می‌شود در مقاله‌ای به قلم سعدالله زارعی با پذیرش توافق احیای برجام مخالفت کرده است.
آقای زارعی نوشته است «در پرونده هسته‌ای ایران، یک جریان مرموز که در بعضی نهادهای تخصصی کشور هم رخنه‌هایی دارد، روی اضطرار ایران مانور می‌کند و درصدد است ذیل این وضعیت خودساخته و دروغین، کشور را وادار به پذیرش چیزی کند که با منافع ملی و مصالح و حتی امنیت آن سازگار نیست.»
سعدالله زارعی در وب‌سایت آیت‌الله خامنه‌ای هم مقالاتی دارد.
@VahidHadlin

?در ادامه فشارهای اخیر بر سینماگران ایرانی، مجید برزگر و محسن امیریوسفی پس از احضار به نهادهای امنیتی، تفهیم اتهام شده‌اند‌‌‌‌ و برای این دو فیلمساز قرار وثیقه صادر شده است.
تفهیم اتهام به این دو فیلم‌ساز در ارتباط با امضای بیانیه تفنگت را زمین بگذار انجام می‌شود که گروهی از سینماگران ایرانی در ارتباط با اعتراض‌های مردم آبادان به حادثه فروریختن برج متروپل منتشر کردند.
@VahidHadlin

?پایگاه خبری هرانا گزارش داد مادر بابک خرمدین، کارگردان جوانی که به دست پدر و مادرش به قتل رسیده بود، از زندان قرچک ورامین آزاد شده است. او برای مشارکت در قتل فرزندانش با کسر یک چهارم از محکومیت صادره، به سه سال و ۹ ماه حبس محکوم شده بود.
@VahidOOnLin

?خبرگزاری‌ها در ایران از آغاز رزمایش مشترک پهپادی سال ۱۴۰۱ ارتش از صبح روز چهارشنبه، دوم شهریور، خبر می‌دهند.
آن‌ طور که قرارگاه رسانه‌ای رزمایش اعلام کرده، در این رزمایش که دو روز ادامه خواهد داشت، بیش از ۱۵۰ فروند پهپاد شرکت دارند.
گستره رزمایش نیز خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز ایران اعلام شده است.
@VahidHadlin

?اوکراین در حالی آیین سی و یکمین سالروز استقلال خود در پی فروپاشی اتحاد جماهیری شوروی را روز چهارشنبه برگزار کرد که این روز با پایان ششمین ماه یورش روسیه به اوکراین مصادف است و نشانی از پایان قریب‌الوقوع جنگ در فصل پاییز یا زمستان پیش ‌رو نیز دیده نمی‌شود.
@VahidHadlin

?در پی شلیک موشک از هند به پاکستان، در رویدادی که پنج ماه و نیم پیش رخ داده بود، ارتش هند با «تصادفی» نامیدن این رویداد، روز سه‌شنبه، اول شهریور، اعلام کرد که سه افسر خود را از کار برکنار کرده است.
به گزارش رویترز، هند و پاکستان، دو قدرت برخوردار از سلاح هسته‌ای، با آرامش با رویداد شلیک موشک «غیر عمدی» برخورد کردند.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27173

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.