• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌ ?حمید سوری، رییس کارگروه پیش …

  • کد خبر : 25411
  • 30 تیر 1401 - 17:30
‌ ?حمید سوری، رییس کارگروه پیش …

    ‌ ?حمید سوری، رییس کارگروه پیشگیری ستاد ملی کرونا، گفت: در روزهایی که مسئولان در پی جشن پیروزی بر کرونا بودند، سویه جدید کرونا در کشور رو به ازدیاد بود و در صورتی که روند افزایشی کرونا مثل چند روز اخیر باشد، شاهد چند برابر شدن مبتلایان و مرگ‌های سه رقمی ناشی از […]

 

‌ ?حمید سوری، رییس کارگروه پیش … 187452001658408402

 

‌ ?حمید سوری، رییس کارگروه پیشگیری ستاد ملی کرونا، گفت: در روزهایی که مسئولان در پی جشن پیروزی بر کرونا بودند، سویه جدید کرونا در کشور رو به ازدیاد بود و در صورتی که روند افزایشی کرونا مثل چند روز اخیر باشد، شاهد چند برابر شدن مبتلایان و مرگ‌های سه رقمی ناشی از کرونا خواهیم بود.
@VahidOOnLine

?همزمان با روند صعودی آمار ابتلا به وبا به‌ویژه در استان‌‌های غربی ایران، وزارت بهداشت از ابتلای قطعی ۶۲ نفر به این بیماری خبر داد.
مریم مسعودی‌فر، سرپرست اداره بیماری‌های منتقله وزارت بهداشت، اعلام کرد که از مجموع بیمارانی که ابتلای آن‌ها تایید شده ۴۵ نفر در کردستان، ۱۵ نفر در کرمانشاه و دو نفر در آذربایجان‌ غربی شناسایی شده‌اند.
@VahidHeadline

?وحید اشتری، از کاربران جناح اصولگرای موسوم به «عدالت‌خواه»، که برای نخستین‌ بار سفر اعضای خانواده رئیس مجلس به ترکیه را افشا کرد، به دو سال حبس تعزیری و ممنوعیت از فعالیت‌های رسانه‌ای محکوم شد.
آقای اشتری روز پنج‌شنبه، ۳۰ تیر، در توییتی تصویر حکم دادگاه در مورد پرونده خود را منتشر کرد.
@VahidHeadline

?گزارش‌ها حاکی است که محمد علی دادخواه، وکیل دادگستری روز چهارشنبه بازداشت به و زندان اوین منتقل شده است.
مصطفی نیلی، وکیل دادگستری در توییتی مطلب ایمان پیروزخواه، ‎وکیل دادگستری را همرسانی کرده که در آن نوشته شده است: «دکتر محمد علی دادخواه پس از گذشت سال‌ها از اتمام دوره محکومیت مربوط به پرونده سال ۸۸، با بهانه‌های خلاف قانون روانه ‎زندان شد.»
@VahidHeadline

?پس از یک هفته بی‌خبری از وضعیت منوچهر بختیاری، پدر پویا بختیاری، از جان‌باختگان اعتراضات آبان ۹۸، وکیل او اعلام کرد که موکلش به زندان مرکزی قزوین «تبعید» شده است.
سارا عباسی، همسر آقای بختیاری، نیز ضمن اعلام این خبر در حساب کاربری خود در اینستاگرام می‌گوید در تماس کوتاهی که با او داشته، او گفته است که ۹ روز در سلول انفرادی بوده و سه روز پس از اعتصاب غذا به دلیل خونریزی شدید گوارش مجبور به شکستن اعتصاب خود شده است.
@VahidOOnLine

?همزمان با صدور کیفرخواست برای ۲۰ متهم پرونده ریزش برج متروپل در آبادان، یک مقام دادستانی شهرداری منطقه اروند را از مقصران اصلی در این حادثه مرگبار اعلام کرد.
به گفته غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل ایران، شهرداری آبادان در پروژه متروپل با گروه خسین عبدالباقی «مشارکت چهار و نیم درصدی داشته… بنا بوده از این ساختمان سهم ببرد.»
این مقام قضایی اضافه کرد که نتیجه‌ این مشارکت بی‌اعتنایی شهرداری به «وظیفه نظارتی خویش» بوده است.
@VahidHeadline

?کارزار «درخواست تامین امنیت شهر اهواز» که در وب‌سایتی عمومی به راه افتاده بود با دستور «مقام قضایی» حذف شد.
این کارزار تا پیش از حذف به دست ۷۷۶۰ نفر از شهروندان امضا شده بود.
در پیام‌هایی که شهروندان اهواز درباره لزوم راه‌اندازی و حمایت از این کارزار در سایت نوشته‌اند، بیشترین درخواست‌ها مربوط به تامین امنیت به دلیل موارد زیاد سرقت و دزدی در این شهر بوده است.
روز چهارشنبه، ۲۹ تیرماه، حامد بیدی، مدیر اجرایی سایت «کارزار»، در توییتی فاش کرده بود که در تماس‌های تهدیدآمیزی به او گفته شده بود که «دادستان، امام جمعه و مسئولان شهر این کارزار رو ضد امنیت می‌‌دانند و باید سریع حذف شود.»
@VahidHeadline

? یک زن و مرد جوان در استان سیستان و بلوچستان با «انگیزه ناموسی» توسط خانواده زن حلق‌آویز شده‌اند.
@VahidHeadline

?پس از مخالفت علنی روسیه و ایران با حملات ترکیه به شمال سوریه، وزیر امور خارجه این کشور اعلام کرد که آنکارا برای حمله به «شبه‌نظامیان» مظنون کرد «به اجازه کسی» نیاز ندارد.
@VahidHeadline
ایالات متحده حمله بامداد پنج‌شنبه در استان دهوک عراق را که منجر به کشته و زخمی شدن غیرنظامیان شد، محکوم کرد.
در اعتراض به تجاوز نظامی ترکیه به شمال عراق و بمباران این ناحیه، شهروندان عراقی نیز بامداد پنجشنبه مقابل سفارت ترکیه در بغداد، تظاهرات کردند.
از سوی دیگر یک منبع در وزارت دفاع ترکیه، به خبرگزاری فرانسه گفته‌ است: «ما هیچ اطلاعاتی که خبر بمباران این منطقه را تایید کند، در اختیار نداریم.»
@VahidHeadline

?مرکز آمار ترکیه در تازه‌ترین گزارش خود از شش برابر شدن خرید مسکن توسط شهروندان روسیه در این کشور خبر داد.
از زمان تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، شهروندان روسی با پیشی گرفتن از ایرانی‌ها صدرنشین خرید مسکن توسط خارجی‌ها در ترکیه شده‌اند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

?کارزار «خانواده‌هایمان را به خانه بازگردانیم» در یک اقدامی نمادین دیوار یکی از خیابان‌های محله جورج تاون در پایتخت ایالات متحده را با چهره ۱۸ آمریکایی زندانی در کشورهای جهان پوشاند. در میان این چهره‌ها عماد شرقی، سیامک و باقر نمازی و مراد طاهباز هم دیده‌ می‌شوند.
@VahidOOnLine

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=25411

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.