• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌علی خامنه‌ای در سخنانش به منا …

  • کد خبر : 14946
  • 10 مرداد 1399 - 16:20
‌علی خامنه‌ای در سخنانش به منا …

    ‌علی خامنه‌ای در سخنانش به مناسب عید قربان گفت اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام برای یافتن راه‌حل مهلت خواست و اقتصاد کشور را “معطل” کرد اما در نهایت “هیچ کاری نکرد”.“آخرین ابتکار آنان هم بازیچه چرندی به اسم اینستکس بود. خود این یک چیز مضر و غلطی است که این را […]

 

‌علی خامنه‌ای در سخنانش به منا … 979353001596196205

 

‌علی خامنه‌ای در سخنانش به مناسب عید قربان گفت اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام برای یافتن راه‌حل مهلت خواست و اقتصاد کشور را “معطل” کرد اما در نهایت “هیچ کاری نکرد”.
“آخرین ابتکار آنان هم بازیچه چرندی به اسم اینستکس بود. خود این یک چیز مضر و غلطی است که این را هم انجام ندادند و نکردند”.
?
آیت‌الله خامنه‌ای مذاکره با آمریکا را بار دیگر رد کرد و گفت “پیرمردی” که در آمریکا سر کار است مثل مذاکره با کره شمالی از آن بهره‌برداری تبلیغاتی خواهد کرد.
او تاکید کرد که انرژی هسته‌ای نیاز قطعی کشور است و نمی‌توان از آن صرف‌نظر کرد هر چند “در برجام خسارت بزرگی به کشور وارد شد.”
bbcpersian

رهبر جمهوری اسلامی روز جمعه ضمن مخالفت مجدد با مذاکره با آمریکا، دونالد ترامپ را متهم کرد که قصد «استفاده شخصی» از پیشنهاد مذاکره با ایران را دارد.
آیت‌الله علی خامنه‌ای روز جمعه، ۱۰ مرداد، در یک سخنرانی تلویزیونی با اشاره به مذاکره آمریکا با کره ‌شمالی گفت که دولت آمریکا از مذاکره با آن کشور «استفاده تبلیغاتی» کرد.

او در عین حال تلویحا به تاثیر تحریم‌های آمریکا بر اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت که «تحریم بی‌شک مشکلات جدی ایجاد کرده» و نفت ایران را «خیلی کم» می‌خرند، ولی این موضوع به ادعای او باعث کمتر شدن وابستگی اقتصاد ایران به نفت شده است.
...
علی خامنه‌ای در سخنرانی امروز خود اما «قدرت هسته‌ای» را «نیاز قطعی» کشور توصیف کرد و گفت خواسته‌های دولت آمریکا از مذاکره این است که جمهوری اسلامی «امکانات دفاعی و قدرت منطقه‌ای» را کنار بگذارد، اما این امر را غیرقابل پذیرش دانست.
رهبر جمهوری اسلامی همچنین با انتقاد از رفتار اتحادیه اروپا پس از خروج آمریکا از برجام، گفت این کشورها «هیچ کاری» نکردند.
او راه‌اندازی کانال مالی اینس‌تکس را «بازیچه چرندی» خواند و گفت این کار هم «غلط و مضر» بود، ولی اروپایی‌ها این کار را هم انجام ندادند.
.
علی خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنرانی امروز خود گفت هدف آمریکا از تحریم این است که «مردم خسته شوند و آشفته شوند و در مقابل دستگاه حکومت بایستند». او از این وضعیت به عنوان «تابستان داغ» نام برد و گفت «امسال هم می‌گویند تابستان داغ» داریم. آقای خامنه‌ای همچنین با تاکید بر اینکه قطع کردن کمک‌های حکومت به ایران به گروه‌های شبه‌نظامی در منطقه خاورمیانه، یکی دیگر از اهداف تحریم است، مذاکره با آمریکا برای رفع تحریم را «آدرس غلط» خواند و گفت تحریم «موجب شکوفایی علمی» شده است.
...
بخش پایانی سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی به موضوع عزاداری محرم در دوران شیوع کرونا اختصاص داشت.
او تاکید کرد که در این زمینه معیار چیزی است که «ستاد مقابله با کرونا و کارشناسان بهداشت» بگویند و از هیات‌های عزاداری خواست که به «مصوبات و ضوابط» این ستاد توجه کنند.
RadioFarda_

? @V

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14946

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.