• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌?بهای دلار در بازار آزاد روز …

  • کد خبر : 14156
  • 26 تیر 1399 - 17:10
‌?بهای دلار در بازار آزاد روز  …

    ‌?بهای دلار در بازار آزاد روز پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه از ۲۴ هزار تومان فراتر رفت. وب‌سایت‌های غیررسمی که بهای ارزهای خارجی در کشور را ثبت می‌کنند، روز پنج‌شنبه بهای دلار آمریکا را ۲۴۱۵۰ تومان اعلام کردند. قیمت هر یورو نیز به ۲۷۵۴۰ تومان رسیده است. بهای سکه طلای معروف به «امامی» نیز با […]

 

 

‌?بهای دلار در بازار آزاد روز پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه از ۲۴ هزار تومان فراتر رفت. وب‌سایت‌های غیررسمی که بهای ارزهای خارجی در کشور را ثبت می‌کنند، روز پنج‌شنبه بهای دلار آمریکا را ۲۴۱۵۰ تومان اعلام کردند. قیمت هر یورو نیز به ۲۷۵۴۰ تومان رسیده است. بهای سکه طلای معروف به «امامی» نیز با نزدیک شدن به مرز ۱۱ میلیون تومان هم‌اکنون به ده میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است. ?

?وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. سخنگوی وزارت بهداشت روز پنجشنبه ۲۶ تیر اعلام کرد با فوت ۱۹۸ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا، شمار رسمی قربانیان این بیماری به ۱۳ هزار و ۶۰۸ نفر رسید. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است که ۱۹۱۴ نفر از آنان در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند. با آمار امروز، شمار مبتلایان به کرونا در ایران به طور رسمی به ۲۶۷ هزار و ۶۱ نفر رسیده است. ?

?وبسایت خبری یاهو نیوز در یک گزارش اختصاصی نوشته است که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در پی دریافت اختیارات گسترده‌ای از دونالد ترامپ، در ظرف دو سال گذشته شماری حمله سایبری تهاجمی علیه ایران انجام داده است. ?

?مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران هشدار داده است که اگر تا پایان ژوئیه، ماه میلادی جاری، اجازه دسترسی به دو سایت قدیمی را به بازرسان این نهاد ندهد، برای این کشور «بد» خواهد شد. ?

?مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر اعلام کرد آتش‌سوزی گسترده در کارخانه لنج‌سازی این استان، منجر به سوختن دست‌کم هفت شناور شده است. ?

?روابط‌ عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا متعلق به نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از دو کشته و یک مجروح در اثر تیراندازی در استان کردستان خبر داد. خبرگزاری تسنیم به نقل از این اطلاعیه این حادثه را «اقدام تروریستی» و کار یک «گروهک ضدانقلاب و تروریستی» توصیف کرده است. ?

?وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به موضوع تلاش ایران برای امضای قرارداد ۲۵ ساله با چین آن را دلیل دیگری برای اهمیت تمدید تحریم تسلیحاتی علیه جمهوری اسلامی دانست. وزیر خارجه ایالات متحده توضیح داد که در صورت تمدید نشدن این تحریم، ایران «هم می‌تواند اکثر سامانه‌های تسلیحاتی را خریداری کند و هم دلال تسلیحاتی شود». وزیر امور خارجه آمریکا چنین تحولی را «تراژیک» خواند و تأکید کرد که «ما با شورای امنیت سازمان ملل همکاری خواهیم کرد تا این تحریم تمدید شود». ?

?وکیل مدافع علیرضا علینژاد خبر داد که دادگاه انقلاب، در حکم اولیه، موکلش را به هشت سال زندان محکوم کرده است. علیرضا علینژاد مهرماه پارسال در خانه‌اش در تهران بازداشت شد و به گفته خواهرش مسیح علینژاد، روزنامه‌نگار ساکن آمریکا، تنها دلیل بازداشت این بود که علیرضا برادر اوست. ?

?کانون نویسندگان ایران از بازداشت میلاد جنت، شاعر و مترجم، در روز ۲۴ تیر توسط نیروهای امنیتی خبر داد. ?

?گزارش‌ها حاکی از آتش گرفتن طبقه اول ، محل عمده عرضه گوشی‌های تلفن همراه در مرکز شهر تهران، است. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت که آتش‌سوزی در سقف‌های کاذب طبقه اول مجتمع تجاری علاءالدین به دلیل اتصال سیم برق روی داده بود و با کمک سیستم اطفای حریق این مجتمع تجاری آتش‌سوزی مهار شده و «جلوی خسارت‌های میلیاردی گرفته شده است». ?

?معاون وزیر راه و شهرسازی ایران روز پنج‌شنبه تأیید کرد که هند از پروژه خط آهن چابهار کنار گذاشته شده است. این نخستین واکنش رسمی به انتشار گزارش‌ رسانه‌های هندی است که از کنار گذاشته شدن این کشور از این پروژه به دلیل «دیرکرد دهلی‌ نو» خبر داده بودند. به گزارش ایلنا خیرالله خادمی دلیل این اقدام را سه سال تأخیر در اجرا و تأمین مالی از سوی هند اعلام کرد. ?

?پلیس روسیه روز چهارشنبه ۱۴۷ نفر از شهروندانی را که در اعتراض به تغییرات جدید قانون اساسی این کشور در مسکو تجمع کرده بودند، بازداشت کرد. ?

?دادگاه عالی اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه حکم داد که توافق این اتحادیه با آمریکا برای شراکت در داده‌ها و اطلاعات آنلاین از اعتبار ساقط است. حال ناظران اروپایی باید بر انتقال هر اطلاعات تازه‌ای به آمریکا نظارت داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات شخصی اروپایی‌ها محفوظ خواهد ماند. حکم امروز دادگاه نتیجه شکایت یک فعال اتریشی به نام ماکس شِرِمس است که در پی افشاگری ادوارد اسنودن، در سال ۲۰۱۳ به دلیل نگرانی از اطلاعاتی که فیس‌بوک ذخیره می‌کند به دادگاه رفت. ?

? @VahidOnline

? سیل و آبگرفتگی در چند استان ایران دست کم چهار کشته بر جای گذاشته است. یک مقام هلال احمر ایران اعلام کرده که مرد جوان ۱۹ ساله‌ای در آمل بر اثر رعدوبرق درگذشته و همچنین زنی ۶۵ ساله در تالش و دو پسر نوجوان ۱۲ ساله در اردبیل جانشان را در سیل از دست داده‌اند. ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14156

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.