• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0

?‌ادامه افزایش سه‌رقمی قربانیا …

  • کد خبر : 13605
  • 13 تیر 1399 - 16:50
?‌ادامه افزایش سه‌رقمی قربانیا …

    ?‌ادامه افزایش سه‌رقمی قربانیان کرونا در ایران سخنگوی وزارت بهداشت ایران از مرگ ۱۵۴ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در ایران بر اثر کرونا خبر داد. آمار رسمی قربانیان در ایران به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسیده است. سیما لاری روز جمعه، ۱۳ تیر، در عین حال گفت که در همین […]

 

?‌ادامه افزایش سه‌رقمی قربانیا … 185970001593778805

 

?‌ادامه افزایش سه‌رقمی قربانیان کرونا در ایران
سخنگوی وزارت بهداشت ایران از مرگ ۱۵۴ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در ایران بر اثر کرونا خبر داد. آمار رسمی قربانیان در ایران به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسیده است. سیما لاری روز جمعه، ۱۳ تیر، در عین حال گفت که در همین مدت، ۲۵۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ایران شناسایی شد و با احتساب آنها، شمار رسمی مبتلایان به ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر رسید. او وضعیت استان‌های خوزستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام را «قرمز» اعلام کرده و گفت که استان‌های تهران، فارس، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان و البرز هم در شرایط «هشدار» قرار دارند. ?

?به دنبال درخواست دادستان‌های فدرال در آمریکا، یک قاضی در واشنگتن حکم به مصادره محموله چهار نفتکشی داده که گفته شده با بار بنزین از ایران راهی ونزوئلا شده‌اند. دادستان‌های آمریکایی در کیفرخواست از یک تاجر ایرانی به نام محمود مدنی‌پور به عنوان واسطه انتقال سوخت نام برده‌اند. ?

?خبرگزاری رویترز از قول منابع مطلع گزارش می‌دهد که تحت تاثیر بحران کرونا و تحریم‌های آمریکا میزان کمک ایران به گروه‌های شیعه عراقی کاهش یافته است. یکی از فرماندهان یک گروه شبه نظامی با اشاره به کمک‌های مالی ایران به چهار گروه شبه‌نظامی در عراق گفت کمک‌های مالی ایران به هر یک از این گروه‌ها از حدود ۵ میلیون به ۲ تا ۳ میلیون دلار در ماه کاهش یافته است. ?

?بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به انتخاب نرگس آبیار برای عضویت در اسکار (آکادمی علوم و هنرهای سینما) انتقاد کرده‌اند.روز گذشته اعلام شد که این آکادمی از ستار اورکی (آهنگساز)، علی عباسی (کارگردان ایرانی-دانمارکی)، سمیرا مخملباف (کارگردان)، نرگس آبیار (کارگردان و فیلمنامه‌نویس) و الهام شاکری‌فر (تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌ریزی) خواسته است تا عضویت آکادمی را بپذیرند.‌‌کاربرانی که از انتخاب نرگس آبیار ناراضی هستند او را ‘فیلمسازی حکومتی’ می‌دانند که فیلم‌هایش ‘هم‌جهت با پروپاگاندای حکومت’ است. ?

?به دنبال انتشار گزارش‌ها درباره توافق سوئد و ایران برای پرداخت غرامت به بازماندگان قربانیان سوئدی هواپیمای اوکراینی، حامد اسماعیلیون، سخنگوی خانواده‌های پرواز ۷۵۲، از مخالفت خانواده‌ها با این اقدام پیش از انجام تحقیقات مستقل نوشت. ?

?با افزایش پیوسته تعداد مبتلایان به کرونا در ایران، وزارت بهداشت اعلام کرد به دلیل لزوم «مدیریت» تخت‌های بیمارستانی، انجام جراحی زیبایی تا اطلاع ثانوی ممنوع است. ?

?به گفته مقام ها در پی رانش زمین در یک معدن سنگ یشم در شمال میانمار اجساد حداقل ۱۶۲ نفر پیدا شده است. ?

?تازه‌ترین دور از مذاکرات بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر چگونگی خروج لندن از این اتحادیه، به‌ دلیل آن چه «اختلافات جدی» اعلام شد، به بن‌بست رسید و یک روز زودتر از موعد به پایان رسید. ?

?بنابر اطلاعاتی که از محتوای یک جلسه مدیران ارشد فیسبوک به بیرون درز کرده، مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شبکه اجتماعی گفته بنا ندارد به خواسته‌های کارزار بایکوت سفارش آگهی به فیسبوک تن دهد و معتقد است شرکت‌های بزرگی که در یک حرکت اعتراضی سفارشات تبلیغاتی خود را لغو کرده‌اند، “به زودی” دوباره سراغ فیسبوک خواهند رفت. ?

?گیلین مکسول شخصیت اجتماعی سرشناس اهل بریتانیا که قبلا دوست دختر جفری اپستین، سرمایه دار محکوم به کودک آزاری بود، از سوی اف‌بی‌آی در آمریکا تحت بازداشت قرار گرفته و رسما متهم شده است. او متهم است در استخدام و استفاده از قربانیانی که کمتر از ۱۸ سال داشتند به جفری اپستین کمک می کرد. ?

?یک دادگاه در استانبول محاکمه ۲۰ شهروند عربستان سعودی را به اتهام دست داشتن در قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی، آغاز کرد. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.