• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

#الو تنها مرکز حفظ و درمان و ب …

  • کد خبر : 13096
  • 01 خرداد 1399 - 19:10
#الو تنها مرکز حفظ و درمان و ب …

  #الو تنها مرکز حفظ و درمان و بازپروری حیات وحش آسیب دیده به طور کامل تعطیل شد!! بودجه های هزاران میلیاردی خرج مسائلی میشن که کمترین اهمیت رو ندارن، ولی حیات وحش و طبیعت داره از بین میره و هیچ بودجه ای براش نیست، همون طبیعتی که نباشه ما هم نخواهیم بود! صفحه سازمان […]

#الو تنها مرکز حفظ و درمان و ب … 221247001590072005
#الو تنها مرکز حفظ و درمان و ب … 892954001590072005

 

#الو تنها مرکز حفظ و درمان و بازپروری حیات وحش آسیب دیده به طور کامل تعطیل شد!! بودجه های هزاران میلیاردی خرج مسائلی میشن که کمترین اهمیت رو ندارن، ولی حیات وحش و طبیعت داره از بین میره و هیچ بودجه ای براش نیست، همون طبیعتی که نباشه ما هم نخواهیم بود!

صفحه سازمان حفاظت از محیط‌زیست توی اینستاگرام تکذیبش کرده ولی متنی که نوشته اینه که توی عکس هست، دارن دروغ میگن، تا دیروز وظیفه نگهداری از حیوانات مریض و در خطر و زخمی و یا حیواناتی که از قاچاق چی ها گرفته می‌شد با پردیسان بوده، الان هرچی حیوون زبون بسته هست رو یا همینجوری بدون هیچ اقدام درستی ول کردن یا تمام حیوانات رو دادن به باغ وحش ها توی بدترین شرایط، و هرکسی که توی قسمت های مربوط به حفاظت از حیوانات بوده تعدیل شده.

این تکذیبیه رو هم بعد از این گذاشتن که خیلی از فعالین حیوانات و فعالین محیط زیست اعتراض کردن و استوری گذاشتن و سازمان حفاظت از محیط‌زیست رو منشن کردن، اونا هم اومدن اینجوری جواب دادن، یا همینجوری ول کردن، یا حیوانات نایاب و در معرض خطر و حتی انقراض رو دادن به باغ وحش ها.

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13096

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.