• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0

‏درباره شبکه جعل اسکناس سپاه …

  • کد خبر : 12846
  • 27 اردیبهشت 1399 - 16:11
‏درباره شبکه جعل اسکناس سپاه 
 …

‏درباره شبکه جعل اسکناس سپاه ۱- دادگاهی در آلمان یک تاجر را به جرم دادن دستگاه‌های چاپ اسکناس به سپاه به ۵سال زندان محکوم کرد. سال۹۷ نیز آمریکا دو شرکت آلمانی را به اتهام تامین تجهیزات جعل اسکناس برای نیروی قدس تحریم کرد. مهره اصلی نیروی قدس سپاه در این حوزه محمود سیف بود. ‏۲- […]

‏درباره شبکه جعل اسکناس سپاه
۱- دادگاهی در آلمان یک تاجر را به جرم دادن دستگاه‌های چاپ اسکناس به سپاه به ۵سال زندان محکوم کرد. سال۹۷ نیز آمریکا دو شرکت آلمانی را به اتهام تامین تجهیزات جعل اسکناس برای نیروی قدس تحریم کرد. مهره اصلی نیروی قدس سپاه در این حوزه محمود سیف بود.

‏۲- محمود سیف که جزو باند حسین طائب بود، از مهره‌های کلیدی بنیاد تعاون سپاه محسوب می‌شد و پس از فساد ۱۳هزار میلیارد تومانی در این بنیاد، بازداشت شد. آقای سیف کارهای جعل اسکناس را از طریق شرکت «تجارت الماس مبین» انجام می‌داد.

‏۳- شرکت تجارت الماس مبین سال ۹۲ با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی بنیاد تعاون سپاه تاسیس شد. این شرکت همراه با شرکت «پردازش تصویر رایان» در کار جعل اسکناس بود. اسکناس به طور عمده برای تامین مالی گروه‌هایی مثل حوثی‌های یمن آماده می‌شدند.

‏۴- شرکت «پردازش تصویر رایان» هم که سال ۹۲ افتتاح شد، در کار تولید سیم کارت، کارت هوشمند، هولوگرام، چاپ قبوض تلفن و نخ اسکناس بود و در می‌خواست که انحصار تولید کارت ملی را در اختیار بگیرد ولی موفق نشد. این شرکت توسط رضا حیدری اداره می شود که او هم سال ۹۷ تحریم شد.

‏۵- حیدری ماشین‌آلات تولید کارت‌ هوشمند را سال ۹۱ از طریق یک شرکت دیگر به نام «رسام نگار جاوید» از آلمان وارد کشور کرد. اغلب این شرکت‌ها که شبکه مافیایی اقتصادی وابسته به سپاه هستند، در سال‌های اخیر تحریم شده‌اند ولی این به معنای پایان کار مافیا نیست. نهضت ادامه دارد.

Rezahn56

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.