• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران با …

  • کد خبر : 12814
  • 26 اردیبهشت 1399 - 16:00
‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران با …

    ‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران با اعلام شناسایی دو هزار و ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد که در روزهای آینده در استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی «افزایش موارد» ابتلا به کرونا داریم. به گفته کیانوش جهانپور، تا روز جمعه، ۲۶ اردیبهشت، تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا طبق […]

 

 

‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران با اعلام شناسایی دو هزار و ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد که در روزهای آینده در استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی «افزایش موارد» ابتلا به کرونا داریم. به گفته کیانوش جهانپور، تا روز جمعه، ۲۶ اردیبهشت، تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا طبق آمار رسمی به ۱۱۶ هزار و ۹۰۲ نفر رسیده است.
در طول یک هفته گذشته این اولین بار است که آمار تعداد بیماران جدید شناسایی شده در طول ۲۴ ساعت، به بیش از دو هزار نفر می‌ٰرسد. آمار مبتلایان جدید در هفته گذشته به کمتر از هزار نفر هم رسید، ولی به نظر می‌رسد همزمان با شیوع گسترده بیماری در برخی استان‌ها، تعداد مبتلایان افزایش یافته است. … علاوه بر سه استانی که سخنگوی وزارت بهداشت درباره شیوع کرونا در آنها هشدار داده،‌ وضعیت استان خوزستان نیز کماکان بحرانی است.
رضا نجاتی، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان، در همین زمینه گفت که احتمال دارد برخی شهرهای این استان که درگیر شیوع کرونا هستند، هفته آینده نیز تعطیل بمانند. به گزارش خبرگزاری ایسنا، او با اشاره به این که ۹ شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: «برخی اتحادیه‌ها هنوز همکاری خوبی ندارند» و «رفتار مردم نیز باید تغییر کند».
پیش از این برخی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر وزارت بهداشت را به پنهانکاری درباره آمار جان‌باختگان و مبتلایان به کرونا متهم کرده‌اند. همچنین آماری که اعضای شورای شهر تهران درباره تعداد تقریبی جان‌باختگان «در تهران» منتشر کرده‌اند برابر آماری است که وزارت بهداشت درباره جان‌باختگان «در کل کشور» اعلام می‌کند.

?آژانس پزشکی اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرده‌است که واکسن مقابله با ویروس کرونای جدید در یک حالت خوشبینانه زمانی اوایل سال ۲۰۲۱ آماده شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، گفته به‌نظر او واکسن تا پایان سال ۲۰۲۰ آماده خواهد شد. ?

? #شهریار_عطریان، #نوید_بازماندگان، #بهاره_قادری، #نیلوفر_حکیمی، #نورا_پورمردایان، #احسان_الله_محبوب_راه_وفا شهروندان #بهایی ساکن #شیراز توسط شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر مجموعا به ۳۳ سال حبس تعزیری محکوم شدند. ?

?دولت آمریکا با انتشار یک راهنمای جدید، به خطوط کشتیرانی جهان توصیه کرد نسبت به «فریبکاری‌های ایران، کره شمالی و سوریه» هوشیار باشند؛ همزمان گزارش‌هایی درباره حرکت پنج نفتکش از طرف ایران به سوی ونزوئلا منتشر شده است. ?

?نمایندگی چین در سازمان ملل پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت اظهارات یک مقام عالی‌رتبه آمریکایی در خصوص تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را رد کرده و گفته است، ایالات متحده دیگر عضو توافق هسته‌ای با ایران موسوم به برجام نیست و نمی‌تواند مکانیسم ماشه را فعال کند. ?

? ترامپ چین را به قطع روابط تهدید کرد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، با اشاره به این که فعلا تمایلی به گفت‌وگو با که شی جین‌پینگ، رئیس‌ جمهوری چین، ندارد گفته است که حتی می‌تواند روابط بین دو کشور را به طور کامل قطع کند. دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس بیزنس اظهار داشت، ناتوانی چین در مهار شیوع ویروس کرونا «بسیار مایوس کننده» بود. رئیس جمهوری آمریکا گفته است، آنها نمی‌بایست اجازه می‌دادند این اتفاق بیفتد. دونالد ترامپ اضافه کرده است: من توافق تجاری بزرگ انجام دادم و الان می‌گویم احساسم مثل آن موقع نیست. هنوز امضای آن خشک نشده بود که این بیماری آمد. رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرده است که هم اکنون در موقعیتی مشابه با دوره ای که این توافق انجام شده قرار ندارد. ?

? @VahidOnline

همسر یکی از کارگران معترض #معدن_زغال‌سنگ_کرمان: با این حقوق نمیشه زندگی کرد
این کارگران بیش از ۱۰ روز است در اعتراض به خصوصی سازی و مشکلات معیشتی در #اعتصاب هستند، خانواده‌های آنها نیز از سه روز پیش به این کارگران پیوسته‌اند ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12814

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.