• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، …

  • کد خبر : 10399
  • 17 فروردین 1399 - 16:00
‌حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، …

    ‌حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در جلسه ستاد ملی کرونا گفت که از “از شنبه ۲۳ فروردین کسب و کارهای متوسط و کم ریسک استان‌های کشور با اجرای پروتکل‌ها می‌توانند آغاز به کار کنند اما کسب و کارهای پر ریسک مثل استخرها و … تا پایان فروردین همچنان تعطیل است”. آقای روحانی گفت […]

 

 

‌حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در جلسه ستاد ملی کرونا گفت که از “از شنبه ۲۳ فروردین کسب و کارهای متوسط و کم ریسک استان‌های کشور با اجرای پروتکل‌ها می‌توانند آغاز به کار کنند اما کسب و کارهای پر ریسک مثل استخرها و … تا پایان فروردین همچنان تعطیل است”.
آقای روحانی گفت که “در استان تهران این فعالیت از ۳۰ فروردین آغاز می‌شود.”

رئیس جمهور ایران همچنین از باز شدن ادارات خبر داد و گفت که “از ۲۳ فروردین ساعات کاری ادارات از ۷ صبح تا ۱۴ است و فعالیت ادارات به این شکل است که دو سوم سر کار خواهند بود و یک‌سوم مجازند که حاضر نباشند.”

صحبت های آقای روحانی در حالی انجام می شود که دو روز پیش سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران در نامه ای به وی نسبت به آغاز به کار فعالیت واحدهای تولیدی در ایران اعتراض کرده و نوشته “هر گونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیردولتی، فرهنگی، مذهبی و غیره که مورد تأیید نباشد شعله‌هایش به سرعت دامن نظام سلامت و متعاقب آن اقتصادی کشور را خواهد گرفت”.

وزیر بهداشت ایران هشدار داده بود که “کوچک‌ترین حرکت نسنجیده و غیرمنطبق با نظر کارشناسی آسیب‌‌های غیرقابل جبرانی در پی خواهد داشت.”

با این حال امروز آقای روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت “بین وزارت خانه های ما اختلافی نیست برخی گفتند وزارت بهداشت و صمت (صنعت-معدن-تجارت) اختلاف دارند که اینطور نیست”.

رئیس جمهور ایران گفت که “هر کسی به کرونا مبتلا شد وظیفه دارد که به رئیس خود بگوید سر کار نیاید.”
آقای روحانی افزود که چنین فردی برای آن مدتی که مشخص شده است و نسبت به شرایطی که دارد باید دو هفته را به صورت قرنطینه در “خانه خودش، نقاهتگاه و یا بیمارستان” بماند و تاکید کرد که بنابراین “آمدن سر کار به عنوان تخلف و جرم تلقی” می‌شود.
bbcpersia

وزیر بهداشت در مورد تصمیم وزارت صمت ‌در مورد بازگشایی مشاغل از عبارت تصمیم «اتش به اختیار» استفاده کرد. عبارت ساخته خامنه‌ای رسماً بعنوان یک روش برای اعمال حماقت در بین مسوولین هم جا افتاده.
arash_sobhani

روحانی حضور افراد مبتلا به کرونا در محل کار رو ممنوع کرده. واقعا اقدام هوشمندانه و مفیدیه کاش عبور و مرور افراد فوت شده بر اثر کرونا در خیابونم ممنوع کنه
santiaaagoooo

? @
روحانی: برخلاف بدخواهان و ضدانقلاب که مردم را به انتخاب میان سلامت و #فعالیت_اقتصادی فرا می خوانند، هم فعالیت اقتصادی و هم پروتکل های بهداشتی قابل اجرا است
khabaronlinee

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=10399

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.