• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

چرا میزان مرگ ناشی از کرونا در …

  • کد خبر : 10075
  • 13 فروردین 1399 - 14:10
چرا میزان مرگ ناشی از کرونا در …

    چرا میزان مرگ ناشی از کرونا در آلمان بسیار کمتر از سایر کشورها است؟livescience آلمان تا صبح سه‌شنبه (۲۵ مارس)حدود ۳۴ هزار مورد ابتلا به کووید-۱۹ را تایید اما در کل فقط ۱۷۱ مورد فوت گزارش کرده است. این تعداد نشان می‌دهد که میزان مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کووید-۱۹ در آلمان حدود ۰٫۵ […]

 

چرا میزان مرگ ناشی از کرونا در … 801277001585734004

 

چرا میزان مرگ ناشی از کرونا در آلمان بسیار کمتر از سایر کشورها است؟
livescience

آلمان تا صبح سه‌شنبه (۲۵ مارس)حدود ۳۴ هزار مورد ابتلا به کووید-۱۹ را تایید اما در کل فقط ۱۷۱ مورد فوت گزارش کرده است. این تعداد نشان می‌دهد که میزان مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کووید-۱۹ در آلمان حدود ۰٫۵ درصد و بسیار کمتر از سایر کشورها مثل فرانسه با حدود ۴٫۳ درصد مرگ و ایالات متحده با میزان مرگ و میر۱٫۳ درصد است.

چرا به‌نظر می‌رسد موارد کشنده #کرونا ویروس جدید در #آلمان کمتر است؟ واشنگتن پست گزارش داد که آلمان در اوایل گسترش عفونت، زمانی که هنوز تعداد مبتلایان بیش از حد نشده بود، شروع به آزمایش و قرنطینه تمام کسانی کرد که تست‌ مثبت بود.

رینهارد باس،رییس گروه مدیریت مراقبتهای بهداشتی دانشگاه صنعتی برلین‌،به واشنگتن پست: «در ابتدا‌،هنگامی که موارد نسبتاً کمی داشتیم و می‌شد آنها را پیدا و جداسازی کرد‌،بسیار خوب عمل کردیم.این دلیل اصلی تعداد کم مرگ‌ومیر ماست.»

به گزارش واشنگتن پست، برخی از اپیدمیولوژیست‌ها معتقدند میزان بالای تست در آلمان تا حدی می‌تواند میزان مرگ‌ومیر پایین را توضیح دهد‌، زیرا آزمایش‌های بیشتر حتی خفیف‌ترین موارد را می‌تواند پیدا کند.
با این حال‌، آلمان برخلاف کره‌جنوبی که روزانه ده‌ هزار تست انجام می‌داد، آزمایش‌های گسترده با تعداد بسیار بالا انجام نداد، بلکه در آلمان این روند بسیار سنجیده بود. زمانی که فردی آزمایش مثبت داشت‌، مسوولین مربوط تمام افرادی را که فرد مورد نظر با آن‌ها تماس داشت را ردیابی و اقدام به آزمایش و قرنطینه این افراد كرده‌، در واقع زنجیره های شیوع را ‌شكستند…

Avinaar13

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=10075

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.