• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌‌‌علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری ا …

  • کد خبر : 9010
  • 03 فروردین 1399 - 18:10
‌‌‌علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری ا …

    ‌‌‌علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، بدون ارائه هیچ توضیح یا شواهدی اتهامی مبنی بر «تولید ویروس کرونا» در آمریکا را پیش کشید و مدعی شد که: گفته می‌شود بخشی از این ویروس مخصوص ایران تولید شده است. رهبر جمهوری اسلامی در سخنانی که روز یکشنبه سوم فروردین به طور زنده از تلویزیون پخش […]

 

 

‌‌‌علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، بدون ارائه هیچ توضیح یا شواهدی اتهامی مبنی بر «تولید ویروس کرونا» در آمریکا را پیش کشید و مدعی شد که: گفته می‌شود بخشی از این ویروس مخصوص ایران تولید شده است.

رهبر جمهوری اسلامی در سخنانی که روز یکشنبه سوم فروردین به طور زنده از تلویزیون پخش می‌شد، پیشنهاد آمریکا برای کمک به ایران در مقابله با کرونا را رد کرد و گفت: «این جزو حرف‌های عجیب است … اگر چیزی دارید و دست‌تان باز است صرف خودتان بکنید».

وی سپس خطاب به آمریکا گفت: شما «متهمید به اینکه این ویروس را شما تولید کرده‌اید. من نمی‌دانم این اتهام چقدر حقیقی است. اما وقتی این اتهام وجود دارد کدام عاقلی به شما اعتماد می‌کند که شما بیائید برای او دارو بیاورید؟»

علی خامنه‌ای با ادعای اینکه ممکن است آمریکا در صدد ارسال دارویی برای «گسترش بیشتر بیماری» یا «ماندگار شدن ویروس» باشد گفت: «گفته می‌شود که یک بخش برای ایران بالخصوص تولید شده است».

علی خامنه‌ای در سخنان روز یکشنبه‌اش بارها از «دشمن» نام برد و گفت: «ما دشمن کم نداریم؛ اما از همه خبیث‌تر و عنودتر آمریکا است».
وی بارها به آمریکا تاخت و مقام‌های آمریکا را «دروغ‌گو، پشت هم‌انداز، وقیح، طماع و انواع و اقسام شارلاتان» خواند و در مقابل، از «صبوری ملت ایران» تمجید کرد.
پیش از این برخی محافل مشهور به تئوری توطئه از «تولید آزمایشگاهی» ویروس کرونا سخن گفته بودند اما هیچ نهاد علمی چنین فرضیه‌ای را تایید نکرده است.

در بین مقام‌های کشورها نیز رهبر جمهوری اسلامی بالاترین مقامی است که چنین فرضی مطرح کرده است.
قبل از این فقط سخنگوی وزارت خارجه چین دو بار گفته بود بعید نیست یکی از نظامیان آمریکایی در ماه اکتبر ناقل این ویروس به چین بوده است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، به‌شدت به چنین فرضی حمله کرده و در روزهای اخیر، به رغم انتقادها، از کرونا با عنوان «ویروس چینی» یاد می‌کند. …
RadioFarda_

در پژوهشی که به تازگی در مجله علمی معتبر نیچر منتشر شده گروهی از پژوهشگران گفته‌اند نتیجه مطالعه آنها بر ساختار ژنتیک ویروس جدید کرونا به روشنی نشان می‌دهد که این ویروس نتیجه تکامل طبیعی در خانواده ویروس سارس (سندروم حاد تنفسی) بوده است. [t.me//37688]
تاکنون در بررسی‌های مستقل دانشمندان خلاف چنین یافته‌ای مطرح نشده و در مجلات معتبر علمی مقاله‌ای منتشر نشده که عامل بیماری کووید-۱۹ را ساخته دست بشر بداند.
با این وجود در هفته‌های اخیر در رسانه‌های عامه‌پسند کشورهای مختلف و در شبکه‌های اجتماعی بارها فرضیه‌هایی مطرح شده که ویروس کرونا را آزمایش نوعی سلاح زیستی یا محصول سهل‌انگاری و سرایت احتمالی آن از آزمایشگاهی می‌دانند.
bbcpersian

تیتر خبرگزاری تسنیم:
“رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروز:کشور ظرفیت مقابله با چالش‌ها را در هر سطحی دارد/ آمریکا خبیث‌ترین دشمن ملت ایران است/ همه به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کنند”
tasnimnews
تیتر خبرگزاری فارس:
“رهبر انقلاب: مقامات آمریکا شارلاتان و تروریست هستند/ اگر کوته‌بینی نکنیم ایران به قلّه حکومت اسلامی می‌رسد”

در متن گزارش هم این تیترها رو برای بخش‌های مختلف حرف‌هاش انتخاب کرده:

▫️غرب، تنها سه چهار قرن است که با آزادی و عدالت اجتماعی آشنا شده

▫️اگر قدرت سیاسی نباشد، قلدرها، مخالفان آزادی و تنبلی اجازه نمی‌دهند ارزشها محقق شود

▫️در میان دشمنان جمهوری اسلامی، آمریکا خبیث‌ترین و عنودترین است

▫️برخی مسئولان و روشنفکر نماها بی‌صبری از خود نشان دادند

▫️یکی از ابزارهای قوی شدن حفظ اکثریت جمعیت جوان کشور است

▫️آمریکایی‌ها اگر امکاناتی دارند به مردم خودشان برسند

▫️ممکن است آمریکایی‌ها داروهایی ارسال کنند که ویروس را در ایران شایع‌تر کند
farsnews

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=9010

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.