• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

افزایش شمار تلفات کرونا در آمر …

  • کد خبر : 8962
  • 03 فروردین 1399 - 7:10
افزایش شمار تلفات کرونا در آمر …

    افزایش شمار تلفات کرونا در آمریکا؛ کیت تست ۴۵ دقیقه‌ای تایید شد ‌ در حالی که تقریبا از یک چهارم جمعیت آمریکا خواسته شده است در خانه بمانند و بیرون نروند، روز شنبه دوم فروردین اعلام شد که اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده کیت تست کرونا یک شرکت مستقر در کالیفرنیا […]

 

افزایش شمار تلفات کرونا در آمر … 014719001584844805

 

افزایش شمار تلفات کرونا در آمریکا؛
کیت تست ۴۵ دقیقه‌ای تایید شد

در حالی که تقریبا از یک چهارم جمعیت آمریکا خواسته شده است در خانه بمانند و بیرون نروند، روز شنبه دوم فروردین اعلام شد که اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده کیت تست کرونا یک شرکت مستقر در کالیفرنیا را که قابلیت شناسایی این ویروس را در مدت ۴۵ دقیقه دارد، تایید کرده است.

تا شامگاه شنبه شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۳۰۲ نفر رسید. شمار مبتلایان به این ویروس نیز بیش از ۲۳ هزار نفر اعلام شد. شمار تلفات در آمریکا روز گذشته ۲۴۱ نفر بود.
در سراسر جهان نیز ۳۰۴ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌ا‌ند و ۱۲ هزار و ۹۷۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

❗️رسانه‌های آمریکایی می‌گویند، اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده ، اف دی ای، محصول شرکت سافید برای تست کرونا را تایید کرده است و قرار است از هفته آینده تولید انبوه این کیت تست آغاز شود. این کیت تست جدید بسیار سریعتر از روش فعلی که دست کم یک روز طول می‌کشد، ویروس کرونا را شناسایی می‌کند.
شرکت سافید در بیانیه‌ای گفته است که مجوز تولید این کیت تست ۴۵دقیقه‌ای را دریافت کرده است. اف دی ای هم در بیانیه‌ای این خبر را تایید کرده است.
متخصصان و کارشناسان گفته اند، دسترسی گسترده به کیت تست کرونا و دریافت سریع جواب نقش بسیار مهمی در شناسایی و مهار این بیماری ایفا می‌کند.
RadioFarda_
با افزایش شهرها و ایالت‌هایی که از ساکنان خود می‌خواهند در خانه بمانند اکنون یک نفر از هر ۵ آمریکایی باید خانه‌نشین شود تا بلکه شدت شیوع ویروس کرونا در این کشور پهناور کاهش یابد.
کانتیکت، نیوجرسی، ایلینوی و کالیفرنیا چهار ایالتی هستند که از دیروز، جمعه، از میلیون‌ها سکنه خود خواسته‌اند در خانه بمانند.
فرماندار نیویورک هم که با ۱۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا، اکنون قلب این اپیدمی در آمریکا شده، دستور داده تمامی کسب و کارهای غیرضروری تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.
bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=8962

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.