• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌پنتاگون هشدار داد که حمله به …

  • کد خبر : 7543
  • 22 اسفند 1398 - 23:20
‌پنتاگون هشدار داد که حمله به  …

    ‌پنتاگون هشدار داد که حمله به پایگاه تاجی در عراق را تلافی خواهد کرد وزیر دفاع ایالات متحده در پی حملات راکتی به پایگاه نیروهای ائتلاف در عراق که به کشته شدن سه آمریکایی و بریتانیایی انجامید، هشدار داد که واشینگتن هیچ گزینه‌ای را برای تلافی از نظر دور نمی‌دارد. مارک اسپر روز […]

 

‌پنتاگون هشدار داد که حمله به  … 963305001584042605

 

‌پنتاگون هشدار داد که حمله به پایگاه تاجی در عراق را تلافی خواهد کرد

وزیر دفاع ایالات متحده در پی حملات راکتی به پایگاه نیروهای ائتلاف در عراق که به کشته شدن سه آمریکایی و بریتانیایی انجامید، هشدار داد که واشینگتن هیچ گزینه‌ای را برای تلافی از نظر دور نمی‌دارد.
مارک اسپر روز پنج‌شنبه ۲۲ اسفند به خبرنگاران گفت درباره اقدامات تلافی‌جویانه احتمالی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، گفت‌وگو کرده است.
وزیر دفاع آمریکا افزود: «او [رئیس‌جمهور] این اختیار را به من داد که آن‌چه را که لازم است، انجام دهیم».

حمله راکتی شامگاه چهارشنبه به پایگاه تاجی به کشته شدن دو آمریکایی و یک بریتانیایی انجامید. واشینگتن هنوز به صراحت از مسئولان این رخداد نام نبرده است، اما دونالد ترامپ در اظهارات روز پنج‌شنبه خود از احتمال دست داشتن گروه‌های مورد حمایت ایران سخن گفت.
آقای ترامپ اظهار داشت، مهاجمان عضو یک گروه شورشی بودند که «به نظر می‌رسد به احتمال زیاد مورد حمایت ایران هستند».
RadioFarda_
در خبری بعد از اون:

فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه می‌گوید شمار قربانیان کرونا در ایران بسیار بیشتر از آن چیزی است که گفته می‌شود و اعلام همه‌گیر شدن ویروس کرونا در جهان توسط سازمان جهانی بهداشت، ایران را «خطرناک‌تر» خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کنث مک‌کنزی روز پنج‌شنبه ۲۲ اسفند گفت ایران شمار قربانیان کرونا در کشور را بسیار کمتر از آنچه هست، گزارش می‌دهد.

اظهارات او یک روز بعد از حملات راکتی به پایگاهی در عراق انجام شده است که در پی آن دو نیروی آمریکایی و یک بریتانیایی کشته شدند.
بعد از این حادثه، حملاتی به پایگاه‌های شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در مرز سوریه و عراق انجام شد که بنابر گزارش‌ها، ۲۶ شبه‌نظامی کشته شدند.

آقای مک‌کنزی می‌گوید به نظرش معضل ویروس کرونا در تصمیمات جمهوری اسلامی تاثیرگذار خواهد بود و ایران را خطرناک‌تر خواهد کرد.
به گفته او، «رژیم‌های تمامیت‌خواه معمولا وقتی زیر فشار شدید قرار می‌گیرند، به دنبال افزایش دادن تهدیدات خارجی خود می‌گردند و به همین دلیل احتمالا ویروس کرونا، ایران را خطرناک‌تر خواهد کرد».

فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اظهار داشت: هنوز تحقیقات پیرامون حمله به پایگاه عراقی و کشته شدن نیروهای آمریکایی ادامه دارد، اما تحقیقات در موارد قبلی نشان داده بود که این دست حملات کار گروه کتائب حزب‌الله، مورد حمایت ایران، بوده است.
RadioFarda_
درباره:
t.me//37446

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=7543

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.