• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌وزارت بهداشت ایران روز پنج‌شن …

  • کد خبر : 7446
  • 22 اسفند 1398 - 17:20
‌وزارت بهداشت ایران روز پنج‌شن …

    ‌وزارت بهداشت ایران روز پنج‌شنبه، ۲۲ اسفند، در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند و شمار قربانیان این بیماری ویروسی به ۴۲۹ تن رسیده است. آمار رسمی قربانیان کرونا در ایران هنوز از نصف آماری که رادیوفردا به طور مستقل به دست […]

 

‌وزارت بهداشت ایران روز پنج‌شن … 107578001584021005

 

‌وزارت بهداشت ایران روز پنج‌شنبه، ۲۲ اسفند، در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند و شمار قربانیان این بیماری ویروسی به ۴۲۹ تن رسیده است.
آمار رسمی قربانیان کرونا در ایران هنوز از نصف آماری که رادیوفردا به طور مستقل به دست آورده کمتر است. دست‌کم یک رسانه دیگر در خارج از کشور آمار قربانیان را بیش از هزار نفر برآورد کرده است.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت که ۷۵ مورد از افرادی که در مراقبت‌های ویژه بودند در چند روز اخیر درگذشته‌اند.
به گفته کیانوش جهانپور، از ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند سه هزار و ۲۷۶ نفر بهبود یافته‌اند و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

او تاکید کرد که تعداد مبتلایان در حال افزایش است و شیب نزولی در نمودار افزایش مبتلایان نداریم.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، اقدامات مداخله‌ای در برخی نقاط «موفق» بوده به طوری که اکنون «در چند استان حتی تخت خالی در بیمارستان‌ها داشته‌ایم.»

به گفته کیانوش جهانپور، موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته به تفکیک استان‌ها بدین قرار است: مورد جدید در استان‌های تهران (۳۰۳ مورد)، اصفهان (۴)، قم (۴۲)، مازندران (۷۹)، گیلان (۸۴)، مرکزی (۸۸)، سمنان (۴۰)، قزوین (۴۲)، گلستان (۲۵)، البرز (۷۴)، لرستان (۲۵)، آذربایجان شرقی (۷)، فارس (۲۹)، یزد (۲۱)، خوزستان (۳۱)، خراسان رضوی (۲۹)، خراسان شمالی (۰)، زنجان (۱۷)، خراسان جنوبی (۱۲)، اردبیل (۱۴)، کردستان (۹)، همدان (۱۲)، آذربایجان غربی (۱۹)، هرمزگان (۰)، ایلام (۷)، کرمانشاه (۲۰)، کرمان (۷)، سیستان و بلوچستان (۶) و چهارمحال و بختیاری (۱۱ مورد) بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نمکی، وزیر بهداشت، پیش از ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: «خوشبختانه موج ورود به نسبت خروج روند شیوع کرونا در گیلان و قم و دیگر نقاط موجود منفی شده است و استانی نداریم که در آن شاهد امواج طوفانی این بیماری باشیم.»
او توضیحی در مورد «دیگر نقاط موجود» نداد اما اظهارت او در مورد استان گیلان در حالی بیان می‌شود که آمارهای رسمی وزارت بهداشت تصویر دیگری را ترسیم می‌کند.
RadioFarda_

کیانوش جهانپور همچنین گفت که “تعداد آزمایشگاه‌ها به ۵۰ آزمایشگاه رسیده و تا ۷۰ آزمایشگاه نیز خواهد رسید و هدف گذاری شده بیش از ۱۰ هراز تست انجام دهیم و ظرفیت آزمایشگاهی ما به ۶ هزار تست در روز رسیده است.”
bbcpersian

? @
کانال کانون صنفی شبکه بانکی کشور:
KSKSHBANKK ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=7446

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.