• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌ویروس کرونا از کی در قم فعال …

  • کد خبر : 5026
  • 08 اسفند 1398 - 22:40
‌ویروس کرونا از کی در قم فعال  …

    ‌ویروس کرونا از کی در قم فعال بوده؟! ساعاتی پیش ایلنا نوشت: “خواهر آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.”ilnaبعد ایرنا تیتر زد اینکه در اثر کرونا بوده تایید نشده و از قول رئیس دفتر نوشت: «وی از خیلی وقت بیمار بودند و اینکه فوت وی به […]

 

‌ویروس کرونا از کی در قم فعال  … 644490001582830605

 

‌ویروس کرونا از کی در قم فعال بوده؟!

ساعاتی پیش ایلنا نوشت: “خواهر آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.”
ilna
بعد ایرنا تیتر زد اینکه در اثر کرونا بوده تایید نشده و از قول رئیس دفتر نوشت: «وی از خیلی وقت بیمار بودند و اینکه فوت وی به دلیل ویروس کرونا بوده یا بیماری، مشخص نیست.»
irna
ولی منبعی که من بهش اعتماد دارم میگه چند روز پیش جواب مثبت تست کرونای ایشون اومده بود.
دو روز پیش خبر فوت مسول اجرایی دفتر آقای شبیری زنجانی در اثر ابتلا به این ویروس به صورت رسمی منتشر شد. این مسئول دفتر، خواهرزاده شبیری زنجانی هم بود ولی پسر این خانمی که امروز فوت کرد نبود. گویا پسرهای این خانمی که امروز فوت کرد هم مبتلا به ویروس کرونا هستند. یکی به همراه همسرش در منزل قرنطینه شده، پسر دیگر محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظامه که میگن ریه‌اش از کار افتاده و حالیش وخیمه.

‼️مهم این مورده:
یک خواهر دیگر شبیری زنجانی هم «دو ماه» پیش فوت کرده بود. (اون هم خاله اون مسئول دفتر بود، مادرش نبود.) فکر می‌کردند “سرماخوردگی شدید” داره و وقتی فوت کرد “گفتند آنفولانزا بوده”!
مطابق گزارش تصویری که در کانال تلگرامی برادرش دیده میشه (تصویر پایین) مجلس ختمش “۸ دی” برگزار شده! یک روز قبلش فوت کرده بود.

الان شاید دیگه فکر نکنند دلیلش آنفولانزاده بوده باشه چون کاملا ممکنه با آنفولانزا اشتباه گرفته شده باشه. صرف‌نظر از اینکه همین الان میگن دلیل مرگ بعضی‌ها رو آگاهانه به جای کرونا آنفولانزا اعلام می‌کنند، ۷ دی تاریخ دوریه و اون پزشک چینی هم که درباره‌اش افشاگری کرده بود و به دردسر افتاده بود ۹ دی ازش حرف زده بود. ولی دقیقا به همین دلیل هم بعید نیست که نمی‌دونستند یک ویروس کشنده جدید اومده که خیلی هم با آنفولانزا اشتباه گرفته میشه و در مورد این خانواده با این میزان ابتلا اصلا بعید نیست.

البته من از محاسبات پزشکی برای تخمین بی‌خبرم و شاید اون تاریخ جای شک کردن نداشته باشه.
? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=5026

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.