• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

در دو ساعت گذشته داشتم پیام‌ها …

  • کد خبر : 3682
  • 03 اسفند 1398 - 18:10
در دو ساعت گذشته داشتم پیام‌ها …

در دو ساعت گذشته داشتم پیام‌هایی که ظرف شب تا صبح آمریکا فرستاده شده بود رو می‌خوندم. از میان همه پیام‌ها و آمارها و عکس‌هایی که از شهرها و بیمارستان‌های مختلف لطف کردند و فرستادند، به‌نظر میاد بعد از قم، مردم گیلان باید خیلی خیلی بیشتر از بقیه جاها مواظب خودشون باشند و دستورالعمل‌ها رو […]

در دو ساعت گذشته داشتم پیام‌هایی که ظرف شب تا صبح آمریکا فرستاده شده بود رو می‌خوندم. از میان همه پیام‌ها و آمارها و عکس‌هایی که از شهرها و بیمارستان‌های مختلف لطف کردند و فرستادند، به‌نظر میاد بعد از قم، مردم گیلان باید خیلی خیلی بیشتر از بقیه جاها مواظب خودشون باشند و دستورالعمل‌ها رو رعایت کنند. ولی بیشتر پیام‌ها ابراز نارضایتی پرسنل بیمارستان‌ها از نبود امکانات و برقرار نبودن شرایط لازمه.
چند پیام هم از کسانی که می‌خواستند آزمون دکتری در ۹ اسفند لغو بشه ولی خیلی بیشتر درخواست کسانی بود که می‌خواستند کلیه مدارس در کل اسفند تعطیل بشن بلکه بعدش با گرم شدن هوا اوضاع بهتر بشه.

تعداد زیاد پیام‌های شهروندان و میزان نگرانیشون به این معنا نیست که صلاحیت نظر دادن درباره تصمیم‌های بزرگ و ملی رو هم داشته باشند ولی هم رفتار حکومت‌های دیگر در موارد مشابه رو می‌بینند هم سابقه بی‌کفایتی، دروغگویی و برخوردهای امنتیی مسولان و اولویت داشتن ژست‌های سیاسی‌شون نسبت به جان آدم‌ها رو. اینه که جای هیچ اعتمادی برای مسولان پزشکی هم نمونده و وقتی تلاش می‌کنند آرامش بدن و می‌گن وحشت فعلی خیلی بیشتر از واقعیت موجوده، دروغ برداشت میشه.

در پیامی هم یک پزشک از مردم خواسته بود در تعطیلات نوروز به مسافرت نرن. ویدیویی هم برای اثبات هویتشون فرستادند:
دیروز یک خانم که از قم اومده بود به بیمارستان پیامبر اعظم قشم مراجعه کرده بودن (بعد از چندین نوبت مراجعه و عدم بهبودی) ایشون علایم تنفسی سردرد بدن درد و درصد اشباع اکسیژن خون پایین داشتن، بستری شدن با شک به کرونا سی تی اسکن ریه انجام شده و پترن درگیری ریوی کاملا شبیه به بیماری ویروسی هست الان در اتاق ایزوله بیمارستان بستری هستن و چون کیت تشخیصی برای تشخیص قطعی نداریم قرار هست اعزام بشن، ایشون با درصد بالایی احتمال ابتلا به کرونا رو دارن ولی نه خونوادش قرنطینه شدن و نه پرسنل مراقبت لباس مخصوص دارن، حتی ماسک n95 نداریم برای پرسنل متاسفانه اطلاع رسانی درست نمیشه و مردم در جریان قرار نمیگیرن که مراقبت کنن، قشم هر ساله در نوروز مقصد بسیاری از مردم برای سفره لطفا اطلاع رسانی کنیم که امسال مسافرت نرن مردم، هیچ اتفاقی نمیفته اگه تو خونه هامون بمونیم، دولت و حکومت که به فکر کنترل نیستن حداقل خودمون رعایت کنیم وگرنه با سونامی غیرقابل کنترل کرونا مواجه میشیم و تلفات بسیار زیادی میدیم

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=3682

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.