• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

‌🔸خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی …

  • کد خبر : 155888
  • 25 اسفند 1402 - 0:00
‌🔸خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی …

    ‌🔸خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی (ایرنا) به نقل از یک «منبع آگاه» گزارش داده است که «تبادل پیام‌ها» و گفتگوهای غیرمستقیم میان ایران و آمریکا در عمان انجام شده اما «صرفاً به چارچوب مذاکرات رفع تحریم بوده است.» پیشتر روزنامه فایننشال تایمز نوشت که آمریکا اخیرا با تهران «مخفیانه» مذاکراتی انجام داده است. @VahidHadlin […]

 

‌🔸خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی … 776080001710448202

 

‌🔸خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی (ایرنا) به نقل از یک «منبع آگاه» گزارش داده است که «تبادل پیام‌ها» و گفتگوهای غیرمستقیم میان ایران و آمریکا در عمان انجام شده اما «صرفاً به چارچوب مذاکرات رفع تحریم بوده است.»
پیشتر روزنامه فایننشال تایمز نوشت که آمریکا اخیرا با تهران «مخفیانه» مذاکراتی انجام داده است.
@VahidHadlin

🔸در پی انتشار تصاویری از برخورد یک «نارنجک دستی» به سنگ‌نوشته باستانی گنج‌نامه در همدان و نگرانی از تخریب این اثر باستانی دوران هخامنشی، میراث فرهنگی اعلام کرد که صدمه‌ای به این اثر وارد نشده است.
محسن معصوم علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان روز پنج‌شنبه اعلام کرد این حادثه ۲۳ اسفند (چهارشنبه آخر سال) اتفاق افتاده و «بعد از کارشناسی، مشخص شد آسیبی به کتیبه وارد نشده و دود ناشی از ترقه نیز پاک شده است.»
او گفت بعد از پاکسازی، کتیبه یادشده «به وضعیت قبلی بازگشته است.»
@VahidHadlin

🔸شماری از اعضای خانواده نگار کریمیان، زن جوانی که در تیراندازی ماموران حکومتی در الیگودرز، کشته شد، به اداره اطلاعات اصفهان احضار شده‌اند.
«هه‌نگاو» خبر داد که احضارها پس از رسانه‌ای شدن خبر کشته شدن نگار کریمیان انجام شده است و در عین حال، شمار دیگری از اعضای خانواده او در تماس‌های تلفنی تهدید شده‌اند.
@VahidHadlin

🔸علی شریف‌زاده اردکانی، وکیل ماشاالله کرمی،‌ پدر محمدمهدی کرمی، از معترضان اعدام شده در ایران درباره وضعیت این خانواده ابراز نگرانی کرد و خواستار آزادی او به قید وثیقه شد.
@VahidHadlin

🔸بازپرس پرونده امیرحسین مقصودلو، خواننده ملقب به «تتلو» می‌گوید او «توبه‌نامه نوشته، می‌خواهد ازدواج کند و بچه بیاورد».
وحید ناصری بازپرس پرونده، ۱۰ روز بعد از برگزاری اولین دادگاه «تتلو» در ادامه گفت او از اعمال و رفتارش اظهار «پشیمانی» کرده است.
@VahidHadlin

🔸«انجمن علمی محققان آمریکا» از دانشگاه پرینستون خواست فورا حسین موسویان، دیپلمات پیشین جمهوری اسلامی و از مذاکره‌کنندگان پیشین حکومت ایران را برکنار کند. اعتراض به حضور موسویان در این دانشگاه به دلیل سابقه همکاری او با حکومت ایران و در ارتباط با نقض حقوق بشر ماه‌هاست ادامه دارد.
@VahidOOnLin

🔸مشاور امنیت ملی کاخ سفید در حوزه ارتباطات گزارش خبرگزاری دولتی ریانووستی روسیه درباره مجهز بودن حوثی‌های مورد حمایت جمهوری اسلامی به موشک هایپرسونیک را رد کرد.
جان کربی گفت: «آن گزارش‌ها نادرست است. مطلقاً هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که حوثی‌ها به سلاح‌های مافوق صوت دسترسی داشته باشند.»
@VahidHadlin

🔸رئیس بخش گلوبال خبرگزاری فرانسه که پس از انتشار تصویر دستکاری شده کیت میدلتون و سه فرزندش، دستور حذف آن را صادر کرد می‌گوید این اقدام به ندرت و معمولا برای محتوای منتشرشده توسط رسانه‌های دولتی ایران و کره‌شمالی انجام می‌شود.
او افزود حالا کاخ کنزینگتون نیز دیگر یک «منبع قابل اعتماد» محسوب نمی‌شود.
آخر هفته گذشته، چندین خبرگزاری از جمله آسوشیتدپرس، رویترز، گتی و خبرگزاری فرانسه عکس روز مادر را که توسط کاخ کنزینگتون منتشر شده بود از سایت‌های خود حذف کردند.
این عکس در اصل برای فرونشاندن موج تئوری‌های توطئه در مورد وضعیت سلامتی کیت که عمل جراحی شکم کرده بود و مدتی در بیمارستان بستری بود و در انظار عمومی دیده نشده است منتشر شده بود.
با این حال ویرایش‌های متعدد انجام‌شده روی این عکس هر چه بیشتر به شایعات دامن زد.
@VahidHadlin

🔸خِیرت ویلدرس، سیاستمدار راست افراطی هلندی، که حزبش چهار ماه پیش در انتخابات این کشور بیشترین کرسی را به دست آورد، روز چهارشنبه اعلام کرد که نتوانسته است رضایت احزاب را جلب کند و قادر به تصاحب عنوان نخست وزیری نیست.
تمامی احزاب رقیب حزب ویلدرس، پیش از رأی‌گیری، مشارکت در دولتی را که حزب راست افراطی ویلدرس رهبری آن را برعهده داشته باشد، به‌ شکلی قاطعانه رد کرده بودند.
@VahidHadlin

🔸چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا روز پنج‌شنبه با انتقاد شدید از نخست‌وزیر اسرائیل،‌ خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد.
آقای شومر به عنوان یک سیاستمدار بلندپایه یهودی آمریکایی، در سنای این کشور بنیامین نتانیاهو را مانعی برای دستیابی به صلح خواند و گفت که نخست‌وزیر اسرائیل نیازهای کشورش را برآورده نمی‌کند.
@VahidHadlin

📡 @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155888

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.