• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

🔻 یادآوری تنها یک نمونه قدیمی …

  • کد خبر : 155808
  • 24 اسفند 1402 - 2:00
🔻 یادآوری تنها یک نمونه قدیمی  …

🔻 یادآوری تنها یک نمونه قدیمی از فساد صدیقی، امام جمعه تهران و رئیس کل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: وی در اواخر دهه هفتاد ۳۰۰ میلیون تومان رشوه از شهرام جزایری دریافت کرده بود که زیر سایه رشوه‌های کروبی به اندازه کافی رسانه‌ای نشد. رشوه‌ای که حتی پس از اثبات […]

🔻 یادآوری تنها یک نمونه قدیمی از فساد صدیقی، امام جمعه تهران و رئیس کل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

وی در اواخر دهه هفتاد ۳۰۰ میلیون تومان رشوه از شهرام جزایری دریافت کرده بود که زیر سایه رشوه‌های کروبی به اندازه کافی رسانه‌ای نشد. رشوه‌ای که حتی پس از اثبات و افشا شدن در دادگاه جزایری، هیچ‌گاه پس هم داده نشد!

با پشتوانه همین رشوه و سفارش‌های خاص صدیقی و نامه‌های او به دستگاههای اجرایی و… جزایری به راحتی پروژه‌های اقتصادی انحصاری و رانتخواری‌ها و زد و بندهای پرسود فاسد خود را به پیش برد.

در مورد معادل ارزش ریالی “۳۰۰ میلیون تومان” در اواخر دهه هفتاد، کافیست بدانید که در  آن مقطع یک خانه ۱۰۰ متری در نقطه خوب تهران، حدود ۲۰ میلیون تومان قیمت داشته است!

🔺اکنون، زیر تیرهای چراغ برق، این حقیقت روشن‌تر است که این همه اصرار و پافشاری این آخوند پلشتِ “رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کل کشور” و بقیه آخوندها و تمرکز و هیاهوی جنجالی آنها بر روی #حجاب_اجباری و تاکید بر “بی حجابی” به عنوان تنها “نماد فساد” موجود در ایران با چه هدفی دنبال می‌شده و همچنان بر سر آن هیاهو می‌شود…

https://t.me/mamlekate/85926

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=155808

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.