• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

🔻ظریف سه‌تیغ – راننده تریلی نظ …

  • کد خبر : 154226
  • 29 بهمن 1402 - 21:30
🔻ظریف سه‌تیغ – راننده تریلی نظ …

  🔻ظریف سه‌تیغ – راننده تریلی نظامِ در حال سقوط در دره: برخی فکر می‌کنند اگر مهاجرت کنند آنجا بهشت برین است. خارج از کشور باید زن و شوهر صبح تا شب کار کنند یک آپارتمان ۶۰ متری قسطی هم نمی‌توانند بخرند. ▫️اگر یک زوج در شهری در ایالت کالیفرنیا، باهم هفته‌ای ۹۶ ساعت با […]

🔻ظریف سه‌تیغ – راننده تریلی نظ … 296901001708279211
🔻ظریف سه‌تیغ – راننده تریلی نظ … 605962001708279211

 

🔻ظریف سه‌تیغ – راننده تریلی نظامِ در حال سقوط در دره: برخی فکر می‌کنند اگر مهاجرت کنند آنجا بهشت برین است. خارج از کشور باید زن و شوهر صبح تا شب کار کنند یک آپارتمان ۶۰ متری قسطی هم نمی‌توانند بخرند.

▫️اگر یک زوج در شهری در ایالت کالیفرنیا، باهم هفته‌ای ۹۶ ساعت با میانگین حقوق سالانه ۴۸۰۰۰ دلار کار کنند (یعنی هر کدام هفته‌ای ۴۸ ساعت کار کنند) توانایی خرید یک خانه با قیمت میانگین آن شهر را دارند. یعنی مهاجران متخصص ایرانی، با حقوق دریافتی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار در سال در آمریکا، نیازی به زوج بودن هم ندارند.
LINK

▫️در آمریکا ودیعه‌ی اجاره خانه برابر است با قیمت ماهانه‌ی اجاره‌ی آن خانه. یک کارگر ساده با یک دوم یا سوم درآمدش می‌تواند یک سوئیت اجاره کند، و فقط لازم دارد یک برابر ودیعه بپردازد. این هزینه در ایران کل درآمد کارگر است و ۲۰ تا ۱۰۰ برابر ودیعه. امان از دروغ
Sanjaribaf

▫️با فرض درست بودن این دروغ، باز ایران بدتره: اگر یک نماینده محترم مجلس کل حقوق یک ماه خودشان (همین ۲۵ میلیون تومان روی کاغذ) را هر ماه پس انداز کنند بعد از ۲۰ سال خواهند توانست یک آپارتمان ۶۰ متری در تهران بخرند. (با فرض محال ثابت ماندن قیمت مسکن در تهران و تورم صفر درصد در ۲۰ سال آینده جمهوری اسلامی!)
Ahad1304

▫️بیشرف اونجا توی کارتن هم بخوابن لااقل صبج که میدا میشن چیزی تغییر نکرده… ارزش پول ثابته… زندگی سخت تر نمیشه…
۳dtile

▫️خونه پسرش «مهدی ظریف» در آمریکا
RKOT

▫️دکتر مهران ابطحی از قربانیان شلیک موشک‌های جمهوری اسلامی به #پرواز۷۵۲ (که همین زباله‌ی سخن‌گو فعالانه دنبال علاج جنایتش بود) درباره مهاجرت نوشته بود: «کاش ایران ایران بود. کاش حتی برای یک دوره کوتاه مجبور نبودم بروم به دورِ دور. برای آن‌ چیزی که میشد در ایران من هم باشد. مگر انتظار من از زندگی چقدر است؟ قدری آب و نان.»

https://t.me/mamlekate/46417

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=154226

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.