• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

فرزندان جواد سودبر، زندانی سیا …

  • کد خبر : 152699
  • 01 دی 1402 - 16:30
فرزندان جواد سودبر، زندانی سیا …

    فرزندان جواد سودبر، زندانی سیاسی آزربایجانی ، در شب چله خواستار آزادی پدرشان از زندان اداره اطلاعات تبریز شدند. جواد نزدیک ده هفته در اعتصاب غذاست و خانواده اون در این مدت از وضعیت سلامتی او اطلاعی ندارند.tohid__javadi اواخر شهریور بازداشت‌های گسترده‌ای در ارتباط با «خشکاندن عمدی» #دریاچه_ارومیه در شهرهای مختلف آذربایجان از […]

 

فرزندان جواد سودبر، زندانی سیا … 555749001703250002

 

فرزندان جواد سودبر، زندانی سیاسی آزربایجانی ، در شب چله خواستار آزادی پدرشان از زندان اداره اطلاعات تبریز شدند. جواد نزدیک ده هفته در اعتصاب غذاست و خانواده اون در این مدت از وضعیت سلامتی او اطلاعی ندارند.
tohid__javadi

اواخر شهریور بازداشت‌های گسترده‌ای در ارتباط با «خشکاندن عمدی» #دریاچه_ارومیه در شهرهای مختلف آذربایجان از جمله تبریز صورت گرفته و به فعالان مدنی بازداشت‌شده اتهام «تشکیل گروه» و «اجتماع و تبانی» زده‌اند.

حامد یگانه‌پور، ناصر رزمجو، مرتضی نورمحمدی، حسین آزادی، علی بابایی، محمدرضا موحد، یوروش (آیت) مهرعلی بیگلو، آراز ابراهیم‌نژاد، جواد سودبر، ابراهیم عوض‌زاده، داوود شیری، مهرداد قادری، و امیرحسین آقایی ۱۳ فعال مدنی بازداشت‌شده هستند که برای آنها پرونده‌ای مشترک تشکیل شده است.

همچنین، میلاد جلیلی، رپر معترض با نام هنری «ایلشن» که در حمایت از این فعالان مدنی آهنگی خوانده نیز روز سه‌شنبه هفتم آذر در تبریز بازداشت شده است.

VOA

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=152699

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.