• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل 27546امروز 8
0

ترامپ به تازگی گفته است: «ایرا …

  • کد خبر : 149476
  • 26 آبان 1402 - 18:00
ترامپ به تازگی گفته است: «ایرا …

    ترامپ به تازگی گفته است: «ایرانیان یکی از پهپادهای ما را زدند و من هم آن‌ها را زدم … آن‌ها با ما تماس گرفتند تا بگویند که به ما پاسخ خواهند داد: این پایگاه هدف ماست اما ما به هدف نخواهیم زد. ما فقط شلیک خواهیم کرد.» واشینگتن پست نوشت ترامپ در مصاحبه […]

 

ترامپ به تازگی گفته است: «ایرا … 914132001700231405

 

ترامپ به تازگی گفته است: «ایرانیان یکی از پهپادهای ما را زدند و من هم آن‌ها را زدم … آن‌ها با ما تماس گرفتند تا بگویند که به ما پاسخ خواهند داد: این پایگاه هدف ماست اما ما به هدف نخواهیم زد. ما فقط شلیک خواهیم کرد.»

واشینگتن پست نوشت ترامپ در مصاحبه با یونیویژن داستانی از روابط با جمهوری اسلامی مطرح کرد اما این داستان به قدری حیرت‌آور است که نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد.
ترامپ ادعا کرد نه تنها مقامات ایرانی ظاهرا به احترام ترامپ با او تماس گرفتند بلکه برنامه حمله به پایگاه عین‌الاسد را نیز به او اعلام کردند.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ در خاطرات انتقادی خود در کتاب «آنچه در اتاق اتفاق افتاد» به وضوح اولین حادثه هواپیمای بدون سرنشین را بازگو می‌کند.
بولتون در مصاحبه‌ای در این مورد گفته است داستان ترامپ کاملا مزخرف است: «صحبت‌های او در مورد پنج یا شش اتفاق است که با هم مخلوط و عنوان شده‌اند.»

به گفته واشینگتن پست، سرویس اطلاعات ارتش ایالات متحده اطلاع داشت که جمهوری اسلامی در حال سوخت‌گیری موشک‌هایش است و بر همین اساس احتمال می‌داد آن‌ها پایگاه عین‌الاسد را هدف قرار خواهند داد.
ژنرال مک‌ کنزی، فرمانده مرکز فرماندهی آمریکا منتظر ماند تا جمهوری اسلامی آخرین عکس‌های ماهواره‌‌ای خود را از هدف مورد نظرش دریافت کند، سپس به حدود نیمی از دو هزار سرباز آمریکایی خود دستور تخلیه پایگاه را داد.
@VahidOOnLine

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=149476

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.