• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

‌🔸اعضای هیأت مدیره کانون صنفی …

  • کد خبر : 148278
  • 13 آبان 1402 - 0:00
‌🔸اعضای هیأت مدیره کانون صنفی  …

    ‌🔸اعضای هیأت مدیره کانون صنفی معلمان استان ⁧ بوشهر، در ازای حکم حبس و شلاق به پرداخت ۱۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. کانون صنفی معلمان استان بوشهر گزارش داده است که هر چهار نفر به دلیل عدم امکان پرداخت مالی اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند حبس و شلاق را تحمل کنند […]

 

‌🔸اعضای هیأت مدیره کانون صنفی  … 388023001699043402

 

‌🔸اعضای هیأت مدیره کانون صنفی معلمان استان ⁧ بوشهر، در ازای حکم حبس و شلاق به پرداخت ۱۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.
کانون صنفی معلمان استان بوشهر گزارش داده است که هر چهار نفر به دلیل عدم امکان پرداخت مالی اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند حبس و شلاق را تحمل کنند و «اندک نان مانده در سفره فرزندانشان» را به «حلق دزدان و اختلاس‌گران» نریزند.
اتهام اعضای هیأت مدیره کانون صنفی معلمان استان ⁧ بوشهر، «اخلال در نظم عمومی» و «تمرد از دستور مامور» عنوان شده است.
@VahidHeadl

🔸فضای شماری از شهرهای استان سیستان و بلوچستان در روز ۱۲ آبان و یک روز پیش از سالگرد کشتار جمعه خونین خاش امنیتی و نظامی گزارش شد. نمازگزاران زاهدان راهپیمایی سکوت کردند. مولوی عبدالحمید از رای مثبت جمهوری اسلامی به طرح دو کشوری اسرائیل و فلسطین در سازمان ملل اظهار خوشحالی کرد.
سازمان نت‌بلاکس که سرعت و میزان دسترسی به اینترنت در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند،‌ بعد از ظهر جمعه از اختلال گسترده در اینترنت زاهدان خبر داد.
@VahidOOnL

🔸کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد نسبت به رفتار ایران با زنان و دختران ابراز نگرانی کرد و خواستار انحلال گشت ارشاد شد.
این کمیته در بررسی گزارش‌های نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی گفت که تهران باید قانونی ارائه کند که از زنان و دختران در برابر هر نوع خشونت محافظت کند.
کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت که ایران باید «قوانین و سیاست‌هایی را که تن ندادن به حجاب اجباری را جرم‌انگاری می‌کند، اصلاح یا لغو و گشت ارشاد را منحل کند».
@VahidHeadl

🔸مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا روز جمعه دوازدهم آبان طرح تشدید تحریم‌ها علیه نفت جمهوری اسلامی ایران را با ۳۴۲ رای موافق در مقابل تنها ۶۹ رای مخالف تصویب کرد.
طرح موسوم به «توقف پناه‌دادن به نفت ایران» تحریم‌هایی را علیه بنادر و پالایشگاه‌های خارجی که نفت‌صادرشده از ایران را بر خلاف تحریم‌های ایالات متحده پردازش کنند، وضع می‌کند.
@VahidHeadl

🔸جانشین فرمانده مرزبانی تایباد، گفت: «هنگ مرزی تایباد طی چهار روز گذشته ۱۵ هزار و ۴۷۲ نفر از اتباع کشور افغانستان را که در داخل کشور حضور داشتند، از طریق مرز دوغارون تحویل نمایندهٔ کشور افغانستان دادند.»
طرح اخراج افغان‌هایی که حکومت ایران آنان را «اتباع غیرمجاز» می‌خواند، از اوائل آبان ماه بالا گرفته و احمدی وحیدی، وزیر کشور دولت جمهوری اسلامی، هم سوم آبان خواستار تشدید برخورد «حقوقی و قضایی» با افغان‌هایی شده بود که «به‌طور غیرقانونی» به ایران وارد می‌شوند.
@VahidHeadl

🔸محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز در خطبه‌های خود گفت: زنان باید وقتی همسرشان به آنها نگاه می‌کنند، خوشحال شوند.» او افزود: «باید زنی را به همسری انتخاب کرد که در زندگی به حرف همسرش گوش دهد و موقعی که شوهر دارد حرفی می‌زند باید همسر به حرف‌های او گوش دهد.
@VahidOOnL

🔸یک روز پس از امضای قانون لغو تعهد روسیه به پیمان منع جامع آزمایش‌های هسته‌ای از سوی ولادیمیر پوتین، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور همچنان به این پیمان متعهد می‌ماند.
این معاهده که در سال ۱۹۹۶ تدوین شد، هرگز لازم‌الاجرا نشد، زیرا در میان ۴۴ کشوری که در زمان تدوین پیش‌نویس آن تأسیسات هسته‌ای داشتند، کشورهای کمی آن را مصوب کردند.
ایالات متحده به‌رغم امضای پیمان منع جامع آزمایش هسته‌ای، آن را تصویب نکرده است.
دستگاه دیپلماسی مسکو افزود که انجام احتمالی «آزمایش‌های بزرگ» از سوی آمریکا روسیه را «ملزم به انجام همین کار خواهد کرد».
ولادیمیر پوتین پیشتر گفته بود که هدف از امضای قانون لغو تعهد روسیه به این پیمان قرار دادن روسیه در موقعیت برابر با آمریکا بوده است.
@VahidHeadl

🔸با تایید سنای آمریکا، لیسا فرانکتی، به عنوان اولین زن، به فرماندهی نیروی دریایی آمریکا رسید. فرانکتی پیش از این معاون فرمانده نیروی دریایی بوده و فرماندهی چند کشتی نظامی و ناوشکن را بر عهده داشته است.
@VahidOOnL


📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=148278

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.