• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

🔻وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ترک …

  • کد خبر : 148259
  • 12 آبان 1402 - 21:30
🔻وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ترک  …

  🔻وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در شهر #لنگرود واقع در استان #گیلان منجر به کشته شدن ۳۲ نفر و مصدوم شدن ۱۷ نفر دیگر شده است. dw_persian 🔻معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اعلام این خبر، گفت: علت آتش‌سوزی در بررسی‌های اولیه آتش گرفتن بخاری، سرایت آتش به پرده و […]

🔻وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ترک  … 481332001699034408

 

🔻وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ترک اعتیاد در شهر #لنگرود واقع در استان #گیلان منجر به کشته شدن ۳۲ نفر و مصدوم شدن ۱۷ نفر دیگر شده است.
dw_persian

🔻معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اعلام این خبر، گفت: علت آتش‌سوزی در بررسی‌های اولیه آتش گرفتن بخاری، سرایت آتش به پرده و نهایتاً آتش سوزی کل ساختمان در عین غافلگیری مددجویان و مسؤولان‌ کمپ بوده‌است.

محمد جلایی ادامه داد: غافلگیری شبانه، محبوس شدن و ازدحام جمعیت از دلایل افزایش فوتی‌ها در این مرکز ترک اعتیاد بوده و علاوه بر شمار بالای مددجویان، نگهبان و مسئول نگهداشت این مرکز درمان نیز جان خود را در این حادثه از دست داده است.
Hra_news

#الو اینجا قبلا مدرسه بوده تبدیل کردن به کمپ ترک اعتیاد. دقت هم کنین دور تمام پنجره‌ها دزدگیر بوده که احتمالا دلیل افزایش کشته‌شده های آتش سوزی همین بوده که نتونستن از خوابگاه خارج شن. یعنی حداقل‌ استناندارد برای مواقع آتش سوزی رو نداشته و برای کسی هم مهم نبوده که اینطور خیلی راحت با جون آدم‌ها بازی می کنن.

@m

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=148259

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.