• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
0

‌پدر آرمیتا، کارگر ساختمانی اس …

  • کد خبر : 145054
  • 13 مهر 1402 - 0:00
‌پدر آرمیتا، کارگر ساختمانی اس …

    ‌پدر آرمیتا، کارگر ساختمانی است و یک دختر بزرگ‌تر نیز دارد. خواهر بزرگ‌تر آرمیتا هنوز اجازه دیدار با او در بیمارستان را پیدا نکرده است. همچنین روز چهارشنبه علاوه‌بر جلوگیری از ملاقات تعدادی از نزدیکان خانواده گراوند، جلوی بعضی مراجعان بیماران دیگر را هم گرفته‌اند. @VahidOOnLine روزنامه اینترنتی «فراز دیلی» که در ایران […]

 

‌پدر آرمیتا، کارگر ساختمانی اس … 119442001696451403

 

‌پدر آرمیتا، کارگر ساختمانی است و یک دختر بزرگ‌تر نیز دارد. خواهر بزرگ‌تر آرمیتا هنوز اجازه دیدار با او در بیمارستان را پیدا نکرده است.
همچنین روز چهارشنبه علاوه‌بر جلوگیری از ملاقات تعدادی از نزدیکان خانواده گراوند، جلوی بعضی مراجعان بیماران دیگر را هم گرفته‌اند.
@VahidOOnLine

روزنامه اینترنتی «فراز دیلی» که در ایران فعالیت می‌کند، به نقل از احمد گراوند، پدر آرمیتا، دختر ۱۶ ساله‌ای که بر اثر ضربه مأموران حجاب اجباری در مترو تهران دچار آسیب مغزی شد، نوشت: «حقیقتا من اطلاع چندانی از وضعیت آرمیتا ندارم. در بیمارستان نیستم. سر کارم. چند روزی است که از آرمیتا خبری ندارم.»

احمد گراوند همچنین درباره وضعیت دخترش تأکید کرد: «من در جریان نیستم. تا جایی که خبر دارم در کما است. فقط همین را می‌دانم.»

همچنین وب‌سایت «دیده‌بان ایران» روز چهارشنبه اعلام کرد که با هنرستان «عروه‌الوثقی»، محل تحصیل آرمیتا گراوند تماس گرفته، اما آنها «مایل به ارائه توضیحات درباره آرمیتا نبودند» و گفته‌اند «خانواده این دانش‌آموز دچار حاشیه خواهد شد.»

بنا بر این گزارش، «معاونت آموزشی» محل تحصیل آرمیتا گراوند فقط عنوان کرده که «به ما گفته‌اند آرمیتا گراوندی دچار ایست قلبی شده» است.

در همین حال، سازمان حقوق بشری «هه‌نگاو» اعلام کرد که «نیروهای حراست آموزش و پرورش با همراهی تیمی از مأموران سرکوب جمهوری اسلامی در هنرستان عروه الوثقی حضور یافتند و دوستان آرمیتا گراوند را تهدید» کردند که «هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی» درباره او نداشته باشند و اگر عکسی از او به اشتراک بگذارند، «به‌شدت با آنها برخورد خواهد شد.»

در نبود رسانه‌های آزاد برای اطلاع‌رسانی درباره وضعیت آرمیتا گراوند، خبرگزاری حکومتی ایسنا وابسته به جهاد دانشگاهی، به کما رفتن این دختر نوجوان بر اثر برخورد مأموران حجاب‌بان در مترو تهران را به «سوژه جدید» رسانه‌های آزاد فارسی‌زبان تقلیل داد و ادعا کرد که آنها «سعی دارند پروژه مهسای ۲ را کلید بزنند.»
@VahidHeadline

آنالینا بربوک، وزیر خارجه آلمان، در ایکس (توییتر سابق) نوشت اینکه «دوباره دختری جوان در ایران برای جانش می‌جنگد فقط برای اینکه موهایش در مترو دیده می‌شده، غیرقابل تحمل است.»
خانم بربوک همچنین نوشت: «جای پدر و مادر جلوی دوربین نیست، اما حق آنهاست که بر بالین دخترشان باشند.»
@VahidHeadline

📡 @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=145054

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.