• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل 27546امروز 0
1

‌🔸با نزدیک شدن به سالگرد کشته …

  • کد خبر : 143907
  • 30 شهریور 1402 - 16:30
‌🔸با نزدیک شدن به سالگرد کشته  …

    ‌🔸با نزدیک شدن به سالگرد کشته شدگان «جنبش زن، زندگی، آزادی» و اعتراضات سراسری در ایران، فشار بر خانواده‌های دادخواه و همچنین فعالان مدنی و سیاسی از سوی مقامات حکومتی و قضایی جمهوری اسلامی شدت گرفته است. نیروهای حکومتی جمهوری اسلامی با اعمال فشارهای بسیار مانع از برگزاری مراسم سالگرد برای کشته شدگان […]

 

‌🔸با نزدیک شدن به سالگرد کشته  … 935414001695301202

 

‌🔸با نزدیک شدن به سالگرد کشته شدگان «جنبش زن، زندگی، آزادی» و اعتراضات سراسری در ایران، فشار بر خانواده‌های دادخواه و همچنین فعالان مدنی و سیاسی از سوی مقامات حکومتی و قضایی جمهوری اسلامی شدت گرفته است.
نیروهای حکومتی جمهوری اسلامی با اعمال فشارهای بسیار مانع از برگزاری مراسم سالگرد برای کشته شدگان اعتراضات سراسری سال ۱۴۰۱ می شوند.
هه نگاو خبر داد که روز پنجشنبه ٣٠ شهریور، مسیر منتهی به آرامستان «باغ رضوان» اسلام‌آباد غرب (شاباد) توسط نیرو‌های مسلح سپاه پاسداران مسدود شد.
به گزارش هه نگاو، این اقدام در پی فرا رسیدن سالگرد جان باختن سعید محمدی، ‌امیر فولادی و‌ ایمان محمدی، سه جوان اهل این شهر در اعتراضات سراسری سال گذشته انجام گرفته است.
@VahidHeadl

🔸هرانا گزارش داد ۱۳ زندانی سیاسی که انتقال آنان از زندان اوین به زندان قزل‌حصار خبرساز شده بود، روز چهارشنبه ۲۹ شهریور از این زندان نیز به «مکانی نامعلوم» منتقل شده‌اند.
لقمان امین‌پور، سعید ماسوری، افشین بایمانی، سپهر امام‌جمعه، زرتشت احمدی راغب، محمد شافعی، سامان صیدی (یاسین)، حمزه سواری، کامیار فکور، احمدرضا حائری، رضا سلمان‌زاده، جعفر ابراهیمی و مسعود‌ رضا ابراهیمی‌نژاد این ۱۳ زندانی سیاسی هستند.
@VahidOOnL

🔸😋💩
جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی، در مصاحبه با نیوزویک گفت: «زنان در ایران برای حقوق خود مبارزه نکرده‌اند، زیرا به دلیل حفظ حرمت آنان توسط مردان، از حقوق خود برخوردارند.» او افزود: «مردان در ایران ترجیح می‌دهند از همسر خود نخواهند که کار کند یا پولی به خانه بیاورد.»
@VahidOOnL
زهره‌سادات لاجوردی، نماینده تهران، با اشاره به تصویب اجرای ۳ ساله قانون حجاب در مجلس گفت: «با این قانون خیلی زود برهنگی و نیمه‌برهنگی در جامعه کم‌رنگ شده و در کمتر از ۳ سال مشکل بی‌حجابی برطرف می‌شود.»
@VahidOOnL

🔸رئیس کل دادگستری استان فارس روز پنج‌شنبه ۳۰ شهریور اعلام کرد که متهم ردیف اول پرونده زیارتگاه شاهچراغ به دو بار اعدام محکوم شده است.
به گزارش خبرگزاری میزان، کاظم موسوی اعلام کرد که رحمت‌الله نوروزاف، معروف به «مصطفی اسلم‌یار» اهل کشور تاجیکستان، به دلیل حمله مسلحانه به زیارتگاه شاهچراغ با اتهامات «محاربه»، «بغی» و «اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور» روبرو و به دو بار اعدام محکوم شده است.
او در ادامه افزود که متهمان ردیف‌های دوم و سوم به دلیل «بی‌اطلاعی از نیت عامل اصلی حمله» از اتهام معاونت در محاربه و افساد فی‌الارض توسط دادگاه تبرئه و هر کدام به پنج سال حبس تعزیری و اخراج از جمهوری اسلامی ایران محکوم شدند.
@VahidHeadl

🔸ابراهیم رئیسی چهارشنبه در آخرین روز از سفر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، با خبرنگاران رسانه‌های آمریکا و خارجی نشستی برگزار کرد.
او در پاسخ به پرسشی گفت: اجرای تعهدات از طرف اروپا و آمریکا می‌تواند راه را برای یک توافق خوب آماده کند
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس رئیسی تأکید کرده که دولت جو بایدن باید واقعاً نشان دهد که علاقه‌مند به بازگشت به «برجام» است.
@VahidHeadl
فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، در دیدار با ابراهیم رئیسی از تهران خواست برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام «تلاش‌هایی سازنده» انجام دهد.
@VahidOOnL

🔸محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در یک مصاحبه تلویزیونی در آمریکا از نزدیک شدن به توافق عادی‌سازی روابط با اسرائیل سخن گفته و همچنین هشدار داده است که اتمی شدن ایران به اتمی شدن عربستان منجر خواهد شد.
ولیعهد سعودی سمت نخست وزیری این کشور را هم در دست دارد و از او به عنوان قدرت اصلی حکومتی این کشور نام برده می‌شود.
بخش عمده این مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا که به زبان انگلیسی انجام شد، به موضوع عادی‌سازی روابط با اسرائیل اختصاص یافت.
محمد بن سلمان گفت «هر روز به این هدف نزدیک‌تر می‌شویم.»
اکثر کشورهای عربی اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسند و از زمان جنگ سال ۱۹۶۷، رسما در حالت جنگ با این کشور به سر می‌برند.
@VahidHeadl

📡 @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=143907

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.